Урок з англійської мови 5 клас на тему "My family and friends"

Про матеріал
Урок з англійської мови 5 клас на тему "My family and friends"Мета: ● Навчальна: формувати навички вживання нових лексичних одиниць; повторити граматичний матеріал. ● Розвиваюча: розвивати логічне мислення та вміння читати; формувати навички монологічного й діалогічного мовлення; практикувати у складанні письмового повідомлення за темою.
Перегляд файлу

Тема уроку: Моя сім’я. Мої родинні зв’язки.

Мета: ●  Навчальна:  формувати навички вживання нових лексичних одиниць;      повторити граматичний матеріал. ●         Розвиваюча:   розвивати   логічне   мислення   та   вміння   читати;   формувати навички монологічного й діалогічного мовлення; практикувати у складанні письмового повідомлення за темою. ●  Виховна: виховувати повагу та відповідальне ставлення до своєї родини, а також загальну культуру учнів. Обладнання: підручник,  таблички з виразами класного вжитку ,тематичні   картки, ватман, маркери, ), мультимедійний проектор, ноутбук, CD- ROM( i- dictionary), шаблон родинного дерева.

 Тип уроку: засвоєння нових знань.

                                                         ХІД УРОКУ I.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання.

 T. Good morning, dear children. I hope you are fine today. So let’s start our lesson.

II. Повідомлення теми і мети

T. It’s a pity but I don’t really know  what the topic of our lesson is. But I have my magic bag, I  hope it will help us. Oh, it has some questions, let’s answer them. ( вчитель дістає питання з торбинки, зачитує їх, а діти відповідають)

1.  I’d like to ask you who usually cooks breakfast for you?

2. Who helps you to do your hometask?

3. Who usually plays with you?

Ps. ( відповіді учнів)

 III. Основна частина уроку.  

1. Введення нових лексичних одиниць: ­family[ʹfæmılı] сім’я; ­ tree[tri:] дерево; ­ parents[ʹpәɛrәnts] батьки; ­ grandparents[ʹɡrændpɛərənts] дідусь і бабуся; ­ father[ʹfʌðә] батько; ­ dad[dæd] тато; ­ husband[hʌzbənd] чоловік (дружини); ­ mother[ʹmʌð ] мати; ­ mum[mʌm] мама; ­ wife[wɑɪf] дружина (чоловіка); ­ sister[ʹsɪstә] сестра; ­ brother[ʹbrʌðә] брат;  grandma[ʹɡrændma:] бабуся; ɑ granny[ʹɡrænı] бабуся; ­ grandpa[ʹɡrændpa :] дідусь; ­ granddad[ʹɡrænddæd] дідусь;  aunt[ɑ:nt]тітка;uncle[ʌŋkl]дядько; grandson[ʹɡrændsʌn]онук; granddaughter[ʹɡrændd:ɔtə]внучка; son[sʌn]син;daughter[ʹdɔ:tә]дочка;cousin[ʹkʌzn]кузин. 2. Аудіювання та говоріння.Впр. 1 (с. 4). Послухайте і повторіть слова у рамці. Підберіть до них малюнки (1  17). 1. Number 1 Is a family tree.

2. Number 2 Is a grandma.

3. Number 3 Is a grandpa.

4. Number 4 and 15 They are  uncles.         

5. Number 5, 6 and 13 They are cousins.

 6. Number 7 Is an aunt.

7. Number 8 Is a father.

8. Number 9 Is a brother.

9. Number 10 Is me.

10. Number 11 Is a sister.

11. Number 14 Is a mother.

12. Number 16 and 17They are grandparents.

3.  Повторення   граматичного   матеріалу

Заповнити пропуски дієсловами у потрібній граматичній формі: tell, look, run, get, teke.

  1. She … just like her mother.
  2. She’s … her father’s nose.
  3. He … after his father.
  4. It … in the family.
  5. You can’t … them apart.

4.Робота в парах. 

1)Подивіться на малюнок до впр. 1ст.4 і доповніть речення. Потім поговоріть про інших членів родини.1  daughter; 2  husband; 3  wife; 4  parents; 5  grandparents.

2)And now the most difficult task. Do the crossword puzzle. You have your HO1 on the desks, do the crossword puzzle and write the words.( на дошці великий кросворд, діти по одному виходять і записують слова.)

5. Аудіювання та читання. Впр. 3 (с. 5). Послухайте та прочитайте тексти.

6.Розминка 

T. Today we’ll start to to learn a new song. Look at our screen, listen and sing together. ( на партах учні мають слова пісні  i-dictionary Family and Friends)

T. You see, children that everybody needs a family. We need warmth  and support of our families. So love and respect your families.

7. Письмо. Впр. 6 (с. 5). Напишіть про свою родину. Використовуйте впр. 3,  як зразок. Почніть так:                     My family.

Meet my family. I have got a father, a mother and a little brother. We all live together in nice village in the center of Ukraine. We have got a garden around   our   house   where   I   play   with   my   brother.   My   grandfather   and grandmother live in my village. We take care of our grandparents.

ІІІ Заключна частина уроку

Домашнє завдання

T. Make a poster of your family and tell about the relations  in your family.

Підсумок

T. You have worked really hard today. I want you to be only in a good mood, that’s why take one candy and tell me what you liked to do at our lesson today?

Ps…..( Рефлексія)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сікан Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
819
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку