Урок з англійської мови. 6 клас. Дозвілля. Прийменники часу.

Про матеріал
Розробка містить урок з теми дозвілля та граматичний матеріал з теми прийменники часу та правила їх вживання.
Перегляд файлу

 

                               План-конспект уроку з англійської мови.

Вчитель: Польшина Дар'я Олексіівна.

Клас:6 Б

Дата:31. 01. 2024.

Тема : Дозвілля в англомовній країні. Прийменники часу.

Activities. Prepositions of time.      

Мета: ознайомити учнів із новими лексичними одиницями, навчати учнів вживати прийменники місця в усному та писемному мовленні, розвивати навички письма, розвивати навички читання та аудіювання, виховувати пізнавальний інтерес до країн виучуваної мови.

Очікувані результати: вміти вживати прийменники місця в усному та писемному мовленні.

Обладнання: підручник, зошит, словник, додаток 1 та додаток 2, аудіозапис.

 Тип уроку: комбінований урок

    Хід уроку

I Початок уроку

1. Організаційний момент

Teacher: Good morning, dear pupils. I am glad to see you. How are you today?

Pupils: We are fine, thank you.

2. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу.

Фонетична розминка. Звук [k]

Kitty caught the kitten eating chicken in the kitchen.

Учні по черзі читають скоромовку.

3. Повідомлення теми та мети уроку.

Завдання етапу – повідомити учням тему уроку та окреслити основні завдання уроку.

T: Today we’ll speak about leisure time and we also will learn prepositions of time and the rules of their using. So lets start our lesson. Open your copy books and write down the date and the topic of our lesson.

II. Основна частина уроку.

1.Перевірка домашнього завдання. (вибірково 3-4 зошити)

T:First of all, let’s check your homework. Your task was to do exercise 3 on p.28 in your pupil`s books.

2. Ознайомлення з прийменниками часу.

Завдання етапу – ознайомити учнів з прийменниками часу.(додаток 1)

T:Look at these prepositions. Let`s read the rule. (Учні по черзі читають приклади правила, а вчитель роз`яснює іх)

3.Writing (Ex. 3,p.29)

Вправа на закріплення вживання прийменників часу.

Завдання етапу – розвивати навички письма, вчитися вживати прийменники часу. Учні письмово виконують вправу. По черзі коментують кожне речення та записують колективно в зошит.

4.Фізкультхвилинка

T: Let’s have a little rest.

Look at the window

Look at the door

Look the ceiling

Look at the floor.

5. Розвиток навичок аудіювання. (самостійна робота)

Ex. 4,p.40, Ex. 5,p.40

Учні слухають аудіозапис та підставляють прийменники та слова. Потім вчитель пропонує перевірити себе, показуючи правильні відповіді.

Завдання етапу –розвивати навички аудіювання та розвивати навички самостійної роботи.

6. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Ex. 6,p.40

Вчитель задає учням питання та дає 2-3 хвилини для того щоб поміркувати над відповіддю. Потім вибірково опитує 4-5 учнів. 

III. Заключна частина уроку

1.Підсумок уроку.(Summarizing) Додаток 2.

T: It’s time to finish our lesson. Let`s look at the pictures and try to make sentences, using prepositions.

Учні по черзі складають речення, використовуючи прийменники та спираючись на малюнки.

2. Домашнє завдання

Виконати письмово впр.1,с.25 (робочий зошит)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток   2 

                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    Самоаналіз відкритого уроку

                                     з англійської мови у 6 Б класі

         Польшиної Дар’ї Олексіївни

 Проведений вчителем урок можна віднести до комбінованого типу. Цей урок є десятим в системі інших уроків з теми «Країни виучуваної мови» . Елементи уроку даного типу виділені чітко. Дозування часу на кожну частину уроку визначено правильно. Урок розпочато й завершено вчасно.

 Всі вимоги програми з даної теми отримали відображення в уроці. Учні були активні при ознайомленні з новим матеріалом. Особлива активність спостерігалась під час ознайомлення з прийменниками часу та під час етапу підсумку уроку (складання речень за малюнками). План вивчення нового матеріалу складений вірно. Методика вирішення окремих «блоків» нового матеріалу продумана достатньо. Учитель мав достатні знання.

Учні були залучені до розвитку навичок монологічного мовлення під час відповіді на питання. На уроці була використана фізкультхвилинка.

 На уроці відбулася реалізація компетентнісного підходу, що знайшла відображення в громадянській та соціальній компетентності. Це відображено в умінні формулювати власну позицію, переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування.

 Реалізація відбувалася  через такі ставлення, як толерантність у  спілкуванні з іншими.

Мова вчителя була грамотна та лаконічна, методичний рівень викладання достатній. На уроці було створено психологічно-комфортне середовище. Ставлення до учнів щире та відкрите.

Організація міжособистісної взаємодії була на належному рівні. Була забезпечена дисципліна. Спостерігалося залучення невстигаючих учнів до роботи. Застосовувалися різноманітні форми роботи:самостійна робота, розвиток навичок писемного мовлення.

Для ознайомлення з новим матеріалом були обрані такі методи: пояснення, практичні (вправи). Серед методів ступеню управління навчальною діяльністю можна виокремити такі, як робота з підручником. Методи перевірки та контролю знань були використані правильно. Серед них – метод самооцінювання. Загальні вимоги до вибору методів навчання дотримані.

До початку уроку вчителем було підготовлено все необхідне. Вчитель правильно користувався конспектом на уроці. Під час організації учнів на роботу(уведення в іншомовну атмосферу) була використана фонетична розминка. Метод оцінювання – вибіркове оцінювання та самооцінювання. Оцінки були виставлені своєчасно у кількості 7 учням та під час самостійної роюоти – були оцінени всі учні. Контакт з класом та з окремими учнями мав місце на уроці. Зовнішній вигляд вчителя належний.

Діти були активними на всіх етапах уроку. Вчитель звертав увагу на культуру праці. Дисципліна на уроці була належною. Ставлення учнів до предмету та до вчителя позитивне.

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
28 лютого
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку