24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Урок з англійської мови для учнів 3 класів на тему: "Мій дім. квартира"

Про матеріал

Мета:

навчальна: ознайомити з лексикою теми.

практична: відпрацювати конструкцію on the right/left, практикуватись у складанні діалогу.

розвивальна: вдосконалювати навички аудіювання, розвивати увагу та пам'ять.

  • виховна: виховувати любов до навчання, прагнення до самостійного

здобуття знань, повагу до товаришів, вчителя.

Перегляд файлу

Тема: Я, моя сім’я та друзі.

Підтема: Мій дім, квартира.

Мета:  

  • навчальна: ознайомити з лексикою теми.
  • практична: відпрацювати конструкцію on the right/left, практикуватись у складанні діалогу.
  • розвивальна: вдосконалювати навички аудіювання, розвивати увагу та пам’ять.
  • виховна: виховувати любов до навчання, прагнення до самостійного

          здобуття знань, повагу до товаришів, вчителя.

Обладнання: підручник, тематичні малюнки.

Тип уроку: урок  ознайомлення з новими лексичними одиницями.

 

План уроку:

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. (10 хв.)

1. Привітання.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

3. Уведення в іншомовну атмосферу та мовленнєва розминка.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. (25 хв.)

1. Подання лексичного матеріалу.

2. Подання діалогу для читання.

3. Подання тексту для читання.

4. Фізкультхвилинка

4. Cкладання діалогу.

5. Формування навичок аудіювання.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. (5 хв.)

1. ІІідведення  підсумків уроку.

2. Домашнє завдання.

 

 

Хід уроку

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1. Привітання.

  • Now it’s time to say hello! (Singsong “Hello!”)

Hello! Hello! Hello!

How are you?

Hello! Hello! Hello!

How are you?

I’m good!

I’m great!

I’m wonderful!

I’m good!

I’m great!

I’m wonderful!


  • Sit down please, children!

2


2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Тема нашого уроку «Будинок, квартира». Сьогодні ви навчитесь називати кімнати в будинку чи квартирі й описувати їхнє розташування, використовуючи словосполучення on the right/left.

3. Уведення в іншомовну атмосферу та мовленнєва розминка.

а) Вірш “Kate’s Playing with a Ball ”.

One, two, three, four.

Kate is sitting on the floor.

She’s playing with a ball and a pretty little doll.

One, two, three, four.

Tom is sitting on the floor.

He’s playing with a car and a pretty little star.

Учитель пояснює незнайомі слова та речення. Далі учні усі хором повторюють вірш за вчителем.

б) Підготовка до сприйняття нового лексичного матеріалу.

Учитель пише на дошці слова, знайомі й незнайомі, серед яких є такі, що позначають кімнати: bedroom, wardrobe, bed, living-room, bath, chair, bathroom.

T: Look at the words and guess which of them mean different rooms. How do you know? What similar part have they got? What rooms are they?

We can see these rooms and even more on page 34 of our book.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1. Подання лексичного матеріалу.

а) Бесіда за малюнками в підручнику.

T: Look at the pictures on page 34. The top picture on the left. This is a kitchen. 

 Point to the kitchen. What can we do in the kitchen? Can we cook in the kitchen?

Can we eat in the kitchen?

Якщо діти не розуміють значення дієслів cook/eat та інші  учитель зображує 

дію, яку називає,  або перекладає слово українською мовою.

T: The top picture on the right. This is a bathroom. Point to the bathroom.

What can we do in the bathroom? Can we wash our hands/face in the bathroom?

The picture below on the right. This is a living-room. Point to the livingroom.

What can we do in the living-room? Can we read/watch TV/ have a rest in the livingroom?

The picture below on the left. This is a bedroom. Point to the bedroom.

What can we do in the bedroom? Can we sleep in the bedroom?

Діти записують нові слова до словника з транскрипцією і перекладом.

б) Бесіда.

T: What rooms are there in your house/flat?

Учні називають кімнати в своєму будинку чи квартирі

2. Подання діалогу для читання.

Впр. 3, с. 35.

а) Етап підготовки до читання.

Бесіда з учнями за малюнками до тексту.

T: Look at the pictures ac on pages 35—36 and tell what rooms you can see there. Who is showing Kate round the rooms?

б) Етап читання.

Т: Read the dialogues and find there words and word-combinations with the word «room».

Учні про себе читають діалоги й виконують завдання.

Потім учні читають діалоги за ролями.

в) Етап перевірки розуміння змісту діалогу.

T: What rooms are there in Grandma’s house? How many rooms for children? Does Kate have her room? What room is on the right/left? What does Kate like in the living-room?

Учні відповідають на запитання вчителя.


3. Подання тексту для читання.

Впр 3, ст. 37.

а) Бесіда.

T: Please look at ex. 3 on p. 37. We can see a text here. The text is about village house. Will you first look at the plan below the text. What rooms are there in this house? Point the kitchen/ living-room/ bedroom/ hall. What room are on the right/ left?
Учитель записує на дошці прислівники the right/ left, пояснює їх значення.

б) Етап читання.

Учні читають текст ланцюжком, а після перекладають його.

4. Фізкультхвилинка

Відео:  «Hokey-Pokey».


You put your left foot in 
You take your left foot out 
You put your left foot in 
Then just walk it on out 
Do that hokey pokey(x4) 
You put your right foot in 
You take right foot out 
You put your right foot in 
Then just walk it on out 
Do that hokey pokey(x4) 


4. Cкладання діалогу.

Впр. 4, ст. 37.

Учні у парі складають діалог. Потім, для перевірки, два учні читають складений діалог.

 

 

 

P1: Look at the plan. Where is living-room?

P2: It`s on the left.

P1: Where are bedrooms?

P2: They are on the right.

5. Формування навичок аудіювання.

Учитель, роздавши картки учням,  двічі читає тексти діалогів. Учні слухають і визначають, який з малюнків відповідає змісту діалогів.

 

Dialogue 1:

  • Is your house large?
  • Not very much. It has only one floor. And we have a bedroom, a living-room, a bathroom and a kitchen – that`s all.
  •  Where are a bedroom and a living-room?
  • They are on the left.
  •  Where are a bathroom and a kitchen?
  • They are on the right.

 

 

 

Dialogue 2:

  • Is this your flat? How many rooms you got?
  • Let’s count. We have two bedrooms and living-room – three rooms, and bathroom and a kitchen, of course.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1. ІІідведення  підсумків уроку.

T: At the lesson we learnt the new words and now we can speak about our house or flat. You worked fine at the lesson and got marks…

Вчитель виставляє оцінки, обґрунтовуючи кількість балів, що отримав певний учень.

2. Домашнє завдання.

Скласти проект:

Намалювати план своєї квартири чи будинку. Розповісти які та скільки кімнат ви маєте у свої квартирі чи будинку, та як вони розташовані.

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
29 липня 2018
Переглядів
3671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку