16 квітня о 18:00Вебінар: Викладання трудового навчання в умовах карантину

Урок з англійської мови для учнів 4 класу ЗЗСО з теми "В кімнаті. Прийменники місця"

Про матеріал
Topiс: « Prepositions of Place» Мета уроку  навчальна: повторити і закріпити вживання учнями структури «have got» в розповідних, питальних реченнях та коротких відповідях, повторити лексичний матеріал по темі "The Room”, «School», повторити вивчені раніше прийменники місця (on, in, under) та ознайомити з новими прийменниками (behind, next to, in front of), активізувати їх вживання в мовленні;  розвивальна: розвивати навички мовлення, письма та аудіювання, увагу, пам'ять, навички співпраці в групах та парах;  виховна: виховувати охайність та дбайливе ставлення до своїх речей, звичку до порядку, культуру спілкування та бажання навчатись.
Перегляд файлу

Form 4

Lesson __

Topiс: « Prepositions of Place»

Мета уроку

  • навчальна: повторити і закріпити вживання учнями структури «have got» в розповідних, питальних реченнях та коротких відповідях, повторити лексичний матеріал по темі "The Room”, «School», повторити    вивчені раніше прийменники місця (on, in, under) та ознайомити з новими прийменниками  (behind, next to, in front of), активізувати їх вживання в мовленні;
  • розвивальна:  розвивати навички мовлення, письма та аудіювання, увагу, пам'ять, навички співпраці в групах та парах;
  • виховна:  виховувати охайність та дбайливе ставлення до своїх речей, звичку до порядку, культуру спілкування та бажання навчатись.

     Обладнання:   підручник (НМК «Friends Starter»), ноутбук, проектор, тематична електронна презентація «Prepositions of Place», відеоролик, роздатковий матеріал для індивідуальної  роботи, роботи в парах та в групах.

Тип уроку:  формування навичок і вмінь.

 

                                                                    Хід уроку

    1.Підготовка до іншомовного мовлення.

      1.1 Greeting: T:     Good morning children!

                               How are you today?

                               Are you ready for the lesson?

 1.2. Введення в іншомовну атмосферу. «Magic Box» Game. ( Учні дістають з коробки малюнки і запитують один одного «Have you got a….»

       1.3. Повідомлення теми та мети уроку

                      Т:      Today we have an interesting lesson. Now you will see a video. After that you will tell me what we will speak about. 

        1.4. Мотивація. Перегляд відеоролика «Prepositions of Place»,

 

 

2.Основна частина

2.1. Перегляд  презентації  «Prepositions of Place». Повторення вивчених раніше прийменників місця (on, in, under) та ознайомлення з новими прийменниками  (behind, next to, in front of).

2.2.     Запис нових слів в словник.

  1.        Активізація їх вживання в мовленні:
  • Мatching;

  • усні відповіді на питання  до малюнку  (Handout 1)

                  1.Where's the pen?    It's next to the book.

  1.   Where's the teacher?
  1.   Where's the rubber?

4. Where's the school bag?

5 Where's the pencil case?

6 Where's the ruler?

 

  • перевірка засвоєння (Handout 2)
    1.        Музична фізкультхвилинка.

Робота в групах (Group work)

Objectives: practice of question Have you got?, short answers and prepositions of place

in 2 groups

Each group gets a set of two identical pictures labelled A' and 'B'.

There is a list of five objects on the board: football, bone, skateboard, flower, pen.

  • Ss choose three objects from the list and draw them in any of the eight empty spaces in picture A.
  • Ss take turns to ask questions in order to guess where their partner's objects are. They draw their partner's objects in the correct places in picture B. The first one of the groups who has the three objects in the correct places is the winner.

Example answers

Have you got a football? - No, I haven't. Have you got a flower? - Yes, I have. Is it behind the door? - No, it isn't, etc.2.5. Презентація робіт груп.

List of objects:

a football,

a bone,

a skateboard,

a flower,

a cat

 

2.6. Робота в парах.

Each pair gets picture «Messy Room». They have to write sentences in order «to clean the room».

Examples: Put the books on the table.

2.7. Презентація  робіт

 

 

 

 

 

3. Заключна частина уроку.

      3.1. Домашнє завдання

Draw  the picture «My Room». Describe where the objects are

Ex. 4 Activity Book Answers

 

      3.2.Оцінювання роботи учнів на уроці проводиться у формі самооцінювання за такими кретеріями:

 

Matching (5)

Відповіді на запитання (2)

Тестування (5)

Робота в групі (3)

Робота в парі (3)

Активність на уроці (1)

Заохочувальний бал (1)

Разом

Бал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість балів

Оцінка

18-20

12

17

11

15-16

10

13-14

9

11-10

8

9

7

7-8

6

 

 

doc
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
22 січня 2019
Переглядів
755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку