Урок з англійської мови Fruit

Про матеріал
Тема: Fruit Мета: • Практична:  Розвинути рецептивну фонетичну навичку; навчити нових лексичних одиниць теми «Fruit» (bananas, grapes, strawberries, oranges); розвинути ритмічно-інтонаційні навички; формувати рецептивні та репродуктивні навички використання граматичної структури I have got.  Розвивати навички діалогічного мовлення «What have you got? I have got …»  Розвивати рецептивну лексичну навичку на матеріалі теми • Освітня: поглибити знання учнів з теми; розширювати кругозір учнів. • Розвивальна: розвивати артикуляційний апарат, уміння використовувати знання і навички в житті, уміння працювати в групах, пам’ять, увагу. • Виховна: формувати позитивне ставлення до природи. Обладнання: мультимедійна презентація, картки фруктів, підручники, робочі зошити, Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Перегляд файлу

Підготувала - Прохорчук Віра

Тема: Fruit

Мета:

  • Практична:
  • Розвинути рецептивну фонетичну навичку;  навчити нових лексичних одиниць теми «Fruit» (bananas, grapes, strawberries, oranges); розвинути  ритмічно-інтонаційні навички; формувати рецептивні та репродуктивні навички використання граматичної структури I have got.
  • Розвивати навички діалогічного мовлення «What have you got? I have got …»
  • Розвивати рецептивну лексичну навичку на матеріалі теми
  • Освітня: поглибити знання учнів з теми; розширювати кругозір учнів.
  • Розвивальна: розвивати артикуляційний апарат, уміння використовувати знання і навички в житті, уміння працювати в групах, пам’ять, увагу.
  • Виховна: формувати позитивне ставлення до природи.

Обладнання: мультимедійна презентація, картки фруктів, підручники, робочі зошити,

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Good morning, children. Nice to see you. How are you? I am very glad to see you.

T: Sit down! Get ready for the lesson. Let’s start our English lesson now.

- Look around. What can you see in a classroom today?

Yes, these are fruit. So, the topic of our lesson is “Fruit”. We’ll learn the names of different fruit. (Так, це фрукти. Тож, тема нашого уроку "Фрукти". Ми дізнаємося назви різних фруктів, і навчимося називати фрукти, які в нас є.)

 

ІІ. Мовленнєва фонетична зарядка

Давайте потренуємося вимовляти англійський звук [r]. На який звук української мови він схожий? Так, на звук [р], але без дрижання.

- У яких словах ми зустрічаємо цей звук? Grapes [r r r], strawberries [r r r], oranges [r r r]

 

ІІІ. Основна частина уроку

  • Введення лексичних одиниць bananas, grapes, strawberries, oranges. За допомогою карток із фруктами демонструю нові лексичні одиниці теми «Фрукти». Діти слухають та повторюють голосно→шепотом→голосно. Repeat after me.

Записую слова на дошці, учні в зошит.

  • Робота з підручником.

Ex 2. Послухай, покажи та скажи.

Ex 3 Зіграймо! Гра у парах (Дітям потрібно дістати з мішечку картку, та запитати у однокласника що він має, потім діти міняються)

-What have you got?

-I have got strawberry.

         Фізкультхвилинка «Monkey Banana Dance» https://www.youtube.com/watch?v=ubmiT8JKeRU

         Робота в зошиті

Розфарбуй і назви тільки фрукти.

  • Ex 1. Заспівай пісню «Yummy Yummy». – Які фрукти називають в пісні?

 

ІV. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи

Гра «Clap, if I am say fruit»

Я буду називати слова. Якщо почуєте назву фрукта, ви маєте плеснути у долоні: pen, bananas, desk, school, oranges, box, children, grapes, family, mother, sister, strawberries, cat, dog, kite, bananas.

 

Які фрукти заховалися у літерах?

S

H

O

R

A

N

G

E

T

M

J

K

A

F

V

R

R

E

B

H

J

K

L

P

A

F

A

D

H

F

I

O

W

Y

N

G

B

J

F

Q

B

J

A

Y

H

W

N

K

E

O

N

B

V

X

J

N

R

L

A

C

F

C

U

Y

R

C

S

X

R

V

W

H

I

V

R

A

D

T

Q

B

E

G

R

A

P

E

S

J

S

A

E

F

B

T

H

K

 

V. Підсумок уроку та рефлексія

  • Отже, діти, яку теми ми сьогодні вивчали?
  • Які фрукти ми сьогодні вивчили? (ще раз повторити слова)
  • «Галявина вражень». На дошці розташовується картинка з галявиною. Завдання дітей намалювати смайлик (веселий або сумний, залежить від враження дитини). Кожен малюк повинен розподілити, зазначивши, чи сподобався урок загалом. Такий прийом також допомагає виховувати в дітях свободу вибору.
docx
Додано
27 травня 2019
Переглядів
1028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку