Підготувала - Прохорчук Віра
Тема: Fruit
Мета:
Обладнання: мультимедійна презентація, картки фруктів, підручники, робочі зошити,
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Good morning, children. Nice to see you. How are you? I am very glad to see you.
T: Sit down! Get ready for the lesson. Let’s start our English lesson now.
- Look around. What can you see in a classroom today?
Yes, these are fruit. So, the topic of our lesson is “Fruit”. We’ll learn the names of different fruit. (Так, це фрукти. Тож, тема нашого уроку "Фрукти". Ми дізнаємося назви різних фруктів, і навчимося називати фрукти, які в нас є.)
ІІ. Мовленнєва фонетична зарядка
Давайте потренуємося вимовляти англійський звук [r]. На який звук української мови він схожий? Так, на звук [р], але без дрижання.
- У яких словах ми зустрічаємо цей звук? Grapes [r r r], strawberries [r r r], oranges [r r r]
ІІІ. Основна частина уроку
Записую слова на дошці, учні в зошит.
Ex 2. Послухай, покажи та скажи.
Ex 3 Зіграймо! Гра у парах (Дітям потрібно дістати з мішечку картку, та запитати у однокласника що він має, потім діти міняються)
-What have you got?
-I have got strawberry.
ІV. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи
Гра «Clap, if I am say fruit»
Я буду називати слова. Якщо почуєте назву фрукта, ви маєте плеснути у долоні: pen, bananas, desk, school, oranges, box, children, grapes, family, mother, sister, strawberries, cat, dog, kite, bananas.
Які фрукти заховалися у літерах?
S |
H |
O |
R |
A |
N |
G |
E |
T |
M |
J |
K |
A |
F |
V |
R |
R |
E |
B |
H |
J |
K |
L |
P |
A |
F |
A |
D |
H |
F |
I |
O |
W |
Y |
N |
G |
B |
J |
F |
Q |
B |
J |
A |
Y |
H |
W |
N |
K |
E |
O |
N |
B |
V |
X |
J |
N |
R |
L |
A |
C |
F |
C |
U |
Y |
R |
C |
S |
X |
R |
V |
W |
H |
I |
V |
R |
A |
D |
T |
Q |
B |
E |
G |
R |
A |
P |
E |
S |
J |
S |
A |
E |
F |
B |
T |
H |
K |
V. Підсумок уроку та рефлексія