Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми, повторити рахунок, продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення, формувати навички читання й аудіювання, продовжувати розвивати навички письма, тренувати пам'ять та увагу, виховувати дбайливе ставлення до речей.
Тип уроку: повторення вивченого матеріалу.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для гри та самостійної роботи, мультимедія.
Тема: Чиї це іграшки?
Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми, повторити рахунок, продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення, формувати навички читання й аудіювання, продовжувати розвивати навички письма, тренувати пам’ять та увагу, виховувати дбайливе ставлення до речей.
Тип уроку: повторення вивченого матеріалу.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для гри та самостійної роботи, мультимедія.
Хід уроку
I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
T: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
T: How are you?
Ps: Fine, thank you.
T: Sit down, please
.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Сьогодні ми з вами продовжимо говорити про іграшки, виконаємо аудіювання. Як і завжди, ви будете тренуватись читати й писати.
3. Перевірка домашнього завдання.
Т:Діти, яке завдання вам було задане додому?
Ps: ст.69(3), ст.71(5)
T: відкрийте свої зошити я перевірю ваші написані вправи.
4. Уведення в іншомовну атмосферу.
1. Гра «Назви слово»
Т:Діти, зараз я перевірю ваші знання з попередніх занять. Зверніть увагу на екран! Я буду показувати вам картинки, а ви називайте їх англійською мовою.
Ps: dress, doll, house, bed, robot, train, bell, toy, plane.
T: Молодці!
Т: Уважно подивіться на екран та запам ятайте, що зображено на картинці. Потім я приберу одну картинку, а ви англійською мовою скажте, якої не вистачає.
Ps: doll, house, bed, bell, toy, plane.
Т: Молодці.
II. Основна частина уроку
1. Тренування у вимові звуків.
T: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Відкрийте свої підручники на ст. 71(4).Я читаю, а ви повторюйте.
2. Аудіювання.
Учні отримують картки для самостійної роботи. Учитель двічі читає текст,
учні уважно слухають та виконують завдання на картках. По закінченні роботи учитель підходить до кожного й перевіряє правильність виконання завдання.
T: Number 1. — Is this Nick’s train?
— No, it is not. It is not Nick’s train. It is Bill’s train.
Number 2. — Is this Tim’s ball?
— No, it is not. It is not Tim’s ball. It is Kate’s ball.
Number 3. — Is this Nick’s robot?
— No, it is not. It is not Nick’s robot. It is Tim’s robot.
Number 4. — Is this Kate’s doll?
— No, it is not. It is not Kate’s doll. It is Pam’s doll.
Number 5. — Is this Bill’s book?
— No, it is not. It is not Bill’s book. It is Nick’s book.
5. Фізкультхвилинка.
Т: Мені здається ви втомилися. Підводьтесь. Уважно дивіться на екран та повторюйте рухи, які показують на відео.1
III.Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
2.Підведення підсумків уроку.
T: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які
завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились
Ps. Мені дуже сподобався урок. Більше всього сподобалось відгадувати слова.
Ps. Мені було важко виконувати аудіювання.
Ps. Мені сподобалось рахувати.