Урок 38 Клас 1 30.01.20.
Тема: Іграшки. Кольори.
Цілі:
Навчальні: Закріпити вживання назв вивчених 10 кольорів, тренувати вживання запитання Is it red? та давати відповіді Yes, it is./ No, it isn’t, вчити висловлювати свої вподобання щодо кольору, повторити назви іграшок.
Розвивальні: розвивати навички усного мовлення, аудіювання, читання, діалогічні навички, вміння сприймати інформацію на слух, вміння ефективно співпрацювати у парі, увагу, уяву, пам’ять, лексичну здогадку учнів.
Виховні: виховувати культуру спілкування, повагу до друзів та однокласників.
Тип уроку: урок формування компетенцій та базових компетентностей.
Методи: ігровий, пояснювально-ілюстративний, інтерактивні.
Обладнання: картки з зображенням кольорів (red, yellow, blue, green, grey, black, brown, white, orange, purple), відео запис пісні “The Rainbow Colour Song” та “Toy Song For Kids” , завдання до пісні, чарівний мішечок з іграшками , кольорові олівці, картки “Bingo. Colours” , кольорові сліди ніг з картону для фізхвилинки.
Хід уроку:
I. Вступна частина.
1. Оргмомент. Привітання Організація класу до уроку.
Т: Good morning, good morning, good morning to you.
Good morning, good morning I’m glad to see you.
Р: Good morning, good morning, good morning to you.
Good morning, good morning I’m glad to see you too.
2. Мовна розминка. Вчитель та учні по колу запитують один в одного “How are you?” та відповідають “I`m fine, thank you.”
3. Фонетична зарядка. Tongue Exercises. (учні разом з вчителем виконують зарядку для язичків)
4. Повідомлення теми і мети уроку.
II. Основна частина.
1. Уведення в іншомовну атмосферу
T: Let’s start our lesson. First, let`s listen “The Rainbow Colour Song”
(Учні прослуховують пісню, підспівуючи, потім виконують завдання до неї).
2. Активізація лексичного матеріалу теми:
- вчитель показує різнокольорові олівці, учні називають колір;
- гра “Yes\No” - тренування вживання запитання Is it red? та давати відповіді Yes, it is./ No, it isn’t, (знову використовуються кольорові олівці.)
Фізхвилинка. “Coloured Feet”.
3. Повторення назв іграшок. Робота з лексикою.
T: I have a magic bag for you/У мене для вас є чарівна торбинка. В ній знаходиться те, чим люблять гратися усі діти. Що це може бути?
Р: Іграшки.
T: Right. Toys. Let`s remember their names. What is this? (вчитель по одній дістає іграшки , діти називають їх.)
Гра “What is Missing?”/«Що зникло?»
Розставляю іграшки перед учнями і вимовляю їх назви. Учні повторюють за мною. Потім учні заплющують очі, а учитель ховає одну з іграшок . Учні розплющивши очі мають вказати, якої іграшки не вистачає.
III. Заключна частина.
-що сподобалось на уроці,?
-що не сподобалось?
3. Підсумок.
T: Thank you for your hard work. You are great today.