Урок з англійської мови на тему "Іграшки. Кольори" для 1 класу (НУШ).

Про матеріал
Урок з англійської мови на тему "Іграшки. Кольори" для 1 класу (НУШ) за підручником "Англійська мова", 1 клас, О. Д. Карпюк.
Перегляд файлу

 

   Урок   38                                                     Клас 1                                              30.01.20.

Тема:     Іграшки. Кольори.

 Цілі:

Навчальні:  Закріпити вживання назв вивчених 10 кольорів, тренувати вживання запитання Is it red? та давати відповіді Yes, it is./ No, it isnt, вчити висловлювати свої вподобання щодо кольору, повторити назви іграшок.

Розвивальні: розвивати навички усного мовлення, аудіювання, читання, діалогічні навички, вміння сприймати інформацію на слух, вміння ефективно співпрацювати у парі, увагу, уяву, пам’ять, лексичну здогадку учнів.

Виховні: виховувати культуру спілкування, повагу до друзів та однокласників.

 Тип уроку: урок формування компетенцій та базових компетентностей.

 Методи: ігровий, пояснювально-ілюстративний, інтерактивні.

 Обладнання: картки з зображенням кольорів (red, yellow, blue, green, grey, black, brown, white, orange, purple), відео запис пісні The Rainbow Colour Song та Toy Song For Kids, завдання до пісні, чарівний мішечок з іграшками ,  кольорові олівці, картки Bingo. Colours , кольорові сліди ніг з картону для фізхвилинки.

 

Хід уроку:

 I. Вступна частина.

 1. Оргмомент. Привітання Організація класу до уроку.

 Т: Good morning, good morning, good morning to you.

 Good morning, good morning I’m glad to see you.

 Р: Good morning, good morning, good morning to you.

 Good morning, good morning I’m glad to see you too.

 2. Мовна розминка. Вчитель та учні по колу запитують один в одного “How are you?” та відповідають “I`m fine, thank you.”

3. Фонетична зарядка. Tongue Exercises. (учні разом з вчителем виконують зарядку для язичків)

4. Повідомлення теми і мети уроку.

II. Основна частина.

 1. Уведення в іншомовну атмосферу

 T: Let’s start our lesson. First, let`s listen “The Rainbow Colour Song”

 (Учні прослуховують пісню, підспівуючи, потім виконують завдання до неї).

 2. Активізація лексичного матеріалу теми:

- вчитель показує різнокольорові олівці, учні називають колір;

- гра “Yes\No” - тренування вживання запитання Is it red? та давати відповіді Yes, it is./ No, it isnt, (знову використовуються кольорові олівці.)

Фізхвилинка.  Coloured Feet”.

  • Лексична гра «Бінго. Кольори»

3. Повторення назв іграшок. Робота з лексикою.

T: I have a magic bag for you/У мене для вас є чарівна торбинка. В ній знаходиться те, чим люблять гратися усі діти. Що це може бути?

Р: Іграшки.

T: Right. Toys. Let`s remember their names. What is this? (вчитель по одній дістає іграшки , діти називають їх.)

Гра  What is Missing?”/«Що зникло?»

 Розставляю іграшки перед учнями і вимовляю їх назви. Учні повторюють за мною. Потім учні заплющують очі, а учитель ховає одну з іграшок . Учні розплющивши очі мають вказати, якої іграшки не вистачає.

III. Заключна частина.

  1. Т: І на завершення Let`s listen one more song. “Toy Song For Kids”.
  2. Рефлексія:

-що сподобалось на уроці,?

-що не сподобалось?

 3. Підсумок.

 T: Thank you for your hard work. You are great today.

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
3074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку