The object:
практична: розвивати навички читання та перекладу; ввести нові ЛО по темі: «Spring»; навчити використовувати лексичні одиниці у мовленні по темі: «Seasons»; розвивати вміння та навички у монологічному та діалогічному мовленні; активізувати навички граматики;
навчальна: збагатити словниковий запас учнів; розширити знання по даній темі;
розвивальна: розвивати логічне мислення учнів, уяву, самостійність у праці; здатність мовного самоконтролю;
виховна: виховувати культуру спілкування, ввічливість, чуйність у стосунках з товаришами.
Матеріали та обладнання: підручник; картки.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
Good morning, children!
I am glad to see you again.
You see I am in good mood. Can you guess why?
Pl.
I think you are in good mood because:
T.
You are quite right. I am in good mood because it is spring now, the weather is fine, I feel well and I like English lessons and it’s pleasant for me to meet you.
And what about you?
Do you like spring?
What do like to do in spring?
What is the weather like in spring?
Who is on duty today?
Who is absent today?
What is your homework today?
ІІ. Контроль домашнього завдання.
Мал. 1
Мал. 2
Мал. 3
III. Розвиток навичок читання та перекладу.
IV. Розвиток навичок усного мовлення.
V. Введення нових ЛО з теми.
snowdrops
a bud
occasionally
generally
to refresh
to thunder
lightning
from under
harvest
to look forward to
VI. Розвиток навичок письма.
Exercise 4, page 120; див. мал. 4.
Make up as many sentences as you can using the table given below.
Мал. 4
VII. Автоматизація ЛО з теми.
Seasons.
VIІI. Активізація навичок читання.
Read the rhymes and learn them.
April
May
Winds of March
ІХ. Активізація навичок граматики (картки); див. мал. 5.
Мал. 5
Complete the sentences:
Х. Підведення підсумків уроку.
Your time is over. Your marks are…
ХІ. Homework.
Your homework is:
1