План-конспект відкритого уроку
2 клас. Англійська мова
Функції уроку/Aims
Тип уроку/Type of the lesson:
Тренувальний урок говоріння та аудіювання
Засоби
Види діяльності на уроці/Activities at the lesson
Хід уроку/Procedure
Пісня про дні тижня
“Monday Tuesday Wednesday”
Фонетична зарядка/Phonetic exercises
На малюнку зображені малюнки в тому ж порядку, як і чистомовці. Діти повторюють ще два рази.
На дошці наочність по темі «ОДЯГ»
Вчитель ставить запитання а діти відповідають.
Кожній дитині пропонується листок з графічним зображенням слова. Отримавши слово учень визначає відповідний малюнок і прикріплює його до дошки.
Гра «Знайди зайве слово»
Вчитель називає ряд слів, в якому є зайве. Учні плескають в долоні або піднімають руку.
Гра «Вгадай слово»
Вчитель вимовляє слово губами безголосно. Учні відгадують вимовлене губами слово.
3 Основна частина уроку/Aim of the lesson
Повідомлення теми і мети уроку
На дошці наочність «Символи погоди». Вчитель пропонує прослухати аудіо запис звуків природи різних погодних умов (дощ, вітер…)(Way Ahead2. Teacher’s CD track 54)
Вчитель видає учням по два конверти з паперовими ляльками та різноманітним одягом до них. Діти розкладають на парті вміст конвертів та розглядають одяг.
Вчитель називає певну погоду і пропонує вибирати і одягати ляльок.
Заохочення дітей вести гру «Одягни ляльку». Діти по бажанню виходять і продовжують вести гру.
ДИНАМІЧНА ПАУЗА
Head, shoulders, knees and toes, knees and toes.
Head, shoulders, knees and toes, knees and toes.
And eyes and ears and mouth and nose
Head, shoulders, knees and toes, knees and toes.
Робота в парах
Діти повертаються один до одного і продовжують гру.
Кожній дитині видаються смайлики: «веселий» і «сумний» за допомогою яких вони діляться враженнями від уроку.
Виставлення оцінок
Домашнє завдання: розгадати кросворд.