Урок з англійської мови Тема уроку: Природні катастрофи: «Що ми можемо зробити?». Граматичний матеріал: умовні речення 1,2 типу.

Про матеріал
Тема уроку: Природні катастрофи: «Що ми можемо зробити?». Граматичний матеріал: умовні речення 1,2 типу. Тип уроку: урок повторення, узагальнення і систематизація вивченого.
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови

Комунальний заклад освіти «Новоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів  Раївської сільської ради»

Вчитель: Троян Ольга Володимирівна

      Дата проведення: 16.03.2021

10 клас

                           

Тема уроку: Природні катастрофи: «Що ми можемо зробити?». Граматичний матеріал: умовні речення 1,2 типу.

Цілі та мета:

  • покращити навички слухання та мовлення учнів; зосередити учнів на розмові про стихійні лиха;
  • розширити  та закріпити словниковий запас учнів,  знання про природу;
  •  повторити та активізувати лінгвістичні уміння;
  • забезпечити стабільну та гостинну атмосферу в класі;
  • розвивати самооцінку та взаємну повагу;
  • сформувати та закріпити поняття про умовні  речення 1,2 типів, складати речення;
  • сформувати, поглибити стратегії вирішенняи природніх проблем нашої планети.

Результати: 

  • робити опис катастроф;
  • слухати та розуміти інформацію про катастрофи;
  • оцінювати ступінь небезпеки стихійного лиха;
  •  застосовувати правила про умовні  речення 1,2 типів, складати речення;
  • засвоїти нові слова .

Тип уроку: урок повторення, узагальнення і систематизація вивченого.

Обладнання: роздатковий матеріал, словники, таблиці з часами, таблиці Conditionals 1,2, схема «Природні катастрофи», використання новітніх технологій: прослуховування аудіододатку (комп`ютер), перегляд слайдів(телевізор).

 

Хід уроку

І. Організаційний етап уроку.

Good morning children! I`m glad to see you.

How do you feel?

What is the wather like today?

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Повторити правила Conditionals 1,2. ( фронтально)

Робота з граматичним матеріалом за картками.

  1. Переклад слів . Робота в групах із словами на дошці. За поясненням до кожного слова знайти переклад:

Vocabulary

          A disaster – something that causes a lot of harm or        damage,catastrophe -лихо       

A frequency - the number or times something happens in a particular period - повторюваність

A hazard – something is dangerous  -ризик, джерело небезпеки

A threat – the possibility that something bad will happen – загроза, небезпека

To damage – to harm or break something – пошкоджувати, завдавати збитків

To occur – to happen, often without being planned – траплятися, відбуватися

To respond – to answer, to react  - відповідати, реагувати

To underflood – to cover with water - підтопляти

Frequent – happening often - частий

To resistant – not harmed or affected – стійкий

III. Мотивація навчальної діяльності.

Перегляд відеоролику про природні катастрофи та їх наслідки. Виконати В.3 ст.157-158 (за підручником).

IV. Вивчення нового матеріалу

Ознайомлення учнів із схемою « Природні катастрофи». Визначити, які з них найнебезпечніші.

 

 

Speaking

Виступ учнів із підготовленою інформацією про природні катастрофи.(індивідуальне завдання)

Поєднати фотокартки природніх катастроф із словами на дошці.

V. Закріплення нового матеріалу

          Listening (за підручником)

В.2 ст.140, в. 3 ст. 142-143

Учні слухають статтю про природні катастрофи  і створюють top-list , відповідають на запитання до тексту.

 

Writing

Робота з картками. Побудувати речення де є проблема і як її     вирішити.

VI. Підбиття  підсумків уроку

Яка була тема уроку?

Що нового дізналися на уроці?

Що виявилося складним?

Що таке умовні речення 1,2 типів?

VII. Домашнє завдання.

Повторити нові слова, написати речення за картками про природню катастрофу (на вибір).

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку