Конспект уроку з англійської мови у 2 класі
Розробила : вчитель англійської мови Коваленко А.О.
Тема уроку: World of animals.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизація пройденого лексичного та граматичного матеріалу.
Мета уроку:
Навчальна: повторити раніше вивчені лексичні одиниці, використовувати в мові питальні структури з допоміжними дієсловами, модальними дієсловами та дієсловом "to be" які були вивчені раніше, вміння вести бесіду, слухати співрозмовника;, формувати навички аудіювання, читання; формувати потреби та вміння співпрацювати при роботі в групі та у парах, навчити дітей бачити результати колективної діяльності.
Освітня: поглиблювати знання учнів про особливості представників тваринного світу / розширювати знання учнів про природу, тваринний свій;
Розвиваюча: розвивати вміння та навички читання, письма, усного мовлення, різні типи пам'яті — слухову, зорову, оперативну, учити працювати в парі, групі, логічно висловлювати думку, удосконалювати вміння спілкуватися, підтримувати високий рівень мотивації до вивчення англійської мови, розвинути і доповнити лексичний запас із теми «Тварини»;
Виховна: виховувати культуру співбесіди, взаємоповагу, зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів, любов до тварин.
Методичне обладнання уроку: флеш-карти із зображеннями тварин, відеозапис, картки із завданнями.
Методи навчання:
– словесний;
– наочний;
– проектний;
– репродуктивний;
– презентація.
ХІД УРОКУ:
І. Введення в мовне середовище:
Привітання. Організація класу.
T: Good morning, dear pupils!
Відео привітання : https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
T: I’m very glad to see you! How are you?
Мовленнєва зарядка. Warming up.
I can walk
I can talk
I can hear
I can see
I can jump
I can swim
I can run
This is fun.
II.Основна частина
Оголошення теми і мети уроку.
T: The topic of our lesson is “World of Animals”. Тема нашого уроку «У світі тварин». Сьогодні ми з вами повторимо слова з теми, які ми вже вивчили, повторимо, які бувають тварини, а також ви представите свої проекти, які ви виконали, щоб ми усі разом створили «Книгу джунглів» (“The Jungle Book ”).
Мотивація учнів
Т: Світ тварин величний та різноманітний, Сьогодні ми поринемо у тваринний простір. Після цього уроку ви навчитеся описувати тваринку, розповідати про неї, та створювати міні-діалоги в групах.
Активізація лексики з теми.
Мета: активізація та систематизація вивчених лексичний одиниць з теми.
Прийом: робота у групах. Вчитель показує презентацію. Учні діляться на 3 команди, кожна з команд називає тварин своєї групи.
1 команда “ Lions” називають диких тварин. (Слайд 2)
2 команда “ Ducks” називають свійських тварин (Слайд 3)
3 команда “Dogs” називають домашніх улюбленців (Слайд 4)
So, the theme of our lesson today is “Animal”. What groups of animals do you know? (wild, domestic, pets)
Інтерактивна вправа « Займи позицію »
Мета : закріпити вивчені лексичні одиниці з теми.
На дошці малюнки з дикими, свійськими та домашніми тваринами. Вчитель називає тварину та до якої із трьох вище названих груп вона належить. Але твердження вчителя не завжди правильне. Учні повинні погодитися або не погодитися та виправити інформацію.
Т: ( показує зображення лева). This is a lion. It's wild animal.
P: Yes, it is.
T: This is a chicken. It's wild animal.
P: No, it is not.
Потім роль вчителя виконує один із учнів.
Розвиток граматичних навичок та навичок діалогічного мовлення.
Мета: удосконалення навичок вживання граматичної конструкції I’ve got у питальній та стверджувальній формі; розвиток навичок діалогічного мовлення
Прийом: робота у групі: учні отримують картки із зображеннями тварин на парту. Складання міні-діалогів.
Example:
What animal have you got?
I’ve got a snake. It’s a wild animal. ( Cлайд 5)
Розвиток граматичних навичок та навичок читання.
Мета: Імпліцитне засвоєння вживання теперішнього простого часу Present Simple.
Прийом: Учні отримують картки із завданням. Необхідно розставити слова по порядку, щоб утворити правильне речення. Учні нумерують слова в правильному порядку, формуючи речення правильно.
T: Children, now you have some cards and you should put the words in the correct order and make the sentences.
like___ / nuts___ / Squirrels___.
teeth____/big___/Tigers___/ have___.
Rabbits____/carrots___/like___.
climb____/ the trees____ / on___ / Monkeys___.
meat___/ Crocodiles__/ eat____.
fly____/ Bird____/can. Слайд 6
Фізкультхвилинка. Baby shark.
https://www.youtube.com/watch?v=XqZsoesa55w
Презентація результатів творчих робіт. Завершальний етап проекту «The Jungle Book ».
Мета: формування навичок читання; розвиток навичок аудіювання; створити атмосферу активної пізнавальної діяльності учнів; учити стежити за презентованою інформацією; виховувати пріоритет творчості.
Прийом: Учні зачитують свої загадки про тварин, а клас повинен відгатати тваринку, про яку розповідається. Усі проектні роботи підшиваються у загальну «Книгу Джунглів» (“ The Jungle Book”). Слайд 8
T: Our book is ready. You did a great job!
III. Заключна частина.
Рефлексія.
Закінчить речення:
Оцінювання.
Домашнє завдання.
T: Thank you for lesson. You are very active pupils.
Підбиття підсумків, відзнаки для найактивніших.