Урок з англійської мови в 1 класі Час для гри. Розважимося? Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу»

Про матеріал

дуже цікавий узагальнюючий урок, підготувала для атестації. Атестувалася на другу категорію. У поданому матеріалі використано різні режими і форми роботи.

Перегляд файлу

Автор: Тимофєєва Тетяна Валеріївна, вчитель англійської мови  Грушівської ЗОШ І-ІІ ступенів, спеціаліст.

Предмет: англійська мова

Клас: 1

Тема уроку: Час для гри. Розважимося? Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу»  

Мета уроку: 

Н:  - повторити та актуалізувати ЛО теми;

- вчити учнів застосовувати їх у словосполученнях з раніше вивченої лексикою;                                                      - формувати вміння діалогічного мовлення шляхом вживання запитань: «What is it?», «Is it a…?»;

- закріпити вивчені літери алфавіту;

Р.: - розвивати увагу, пам’ять, мовленнєву здогадку учнів;

В:. - сприяти вихованню доброзичливості, допитливості.

Після проведення уроку учні

    знають:

  •         лексичні одиниці теми;
  •          назви кольорів, цифри,
  •         особливості вимови вивчених літер алфавіту;

    вміють:

  •         добирати малюнки відповідно до їх початкових літер;
  •          застосовувати прості граматичні структури питань та відповідей.

Тип уроку: урок закріплення та систематизації знань..

Методи і прийоми: вправи: «Назви тварину», «Назви цифру», «Посади квітку», «Назви літеру», гра «Знайди пару», робота в парах

Види діяльності учнів:. сприймальна, пізнавальна, творча.

Обладнання: підручник, мультимедійна презентація,  мультимедійний додаток “English with Smiley1, роздатковий матеріал (птахи, комахи, квіти, тварини)

Оформлення дошки:

По центру:  «Весняна галявина» з бджілками, їжачками, птахами

Зліва:  сонечко та тварини

Справа:  «Дерево рішень»

План уроку

І Мотиваційний етап

1.Забезпечення емоційної готовності до уроку

- (song «Hello», track 9). 

2. Робота в парах

ІІ. Етап цілевизначення та планування

  1. Представлення концепту теми.
  2. Визначення цілей уроку.    
  3. Узгодження плану діяльності. 

ІІІ. Етап організації виконання плану діяльності

  1.  Розповідь  вчителя .
  2.   Вправа «Назви тварину».
  3.  Вправа « Назви цифру».
  4.  Фізкультхвилинка .
  5.  Вправа «Посади квітку».
  6.  Вправа «Назви літеру».
  7.  Пісня «ABC».
  8.  Гра «Знайди пару».

ІV. Рефлексивно-оцінювальний етап

1. Рефлексія досягнення запланованих цілей

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕБІГ  УРОКУ

І.  МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Визначення емоційного стану школярів, створення позитивної емоційної налаштованості до навчально-пізнавальної діяльності.(слайд 2)

- Good morning, children! Сьогодні  у нас не звичайний урок, на нашому уроці присутні гості. Давайте привітаємося з ними та один з одним нашою піснею «Hello». ( слайд 3)

(song «Hello», track 9). 

  •    Very well! Sit down, please! Діти з яким настроєм ви сьогодні прийшли на урок? Покажіть будь ласка. А тепер розкажіть про себе та свої справи.

2.Робота в парах

Go to the blackboard and complete a dialogue.  (учні в парах демонструють діалог) .

  •    Hello
  •    What is your name?
  •    My name is….
  •    How are you?
  •    I am fine, thank you
  •    Goodbye!

Я бажаю, щоб до кінця уроку ваш настрій  не змінився. Я розраховую на вашу підтримку та допомогу. Let’s start our lesson.

ІІ. ЕТАП ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ

  1.     Представлення концепту теми
  •                   Діти, я вам зараз пропонує закрити ваші оченята і послухати мелодію. Слухаючи мелодію, ви подумайте, яку пори року вона вам нагадує? .(слайд 4)А тепер подивіться будь ласка і скажіть, чи справдилися ваші припущення? Яка пори року до нас завітала? (Відповіді учнів)
  •                   Так,  до нас в гості завітала ВЕСНА. А щоб скоріше нам  стало тепло, давайте ми згадаємо на сьогоднішньому уроці числа, кольори, літери та слова.

2. Визначення цілей уроку.    

-Погляньте на дошку. Що ви бачите? (галявину) (слайд 5)

Давайте, ми на цю галявину запросимо метеликів, які скажуть ваші побажання щодо очікувань від уроку.

- Сподіваюсь, ваші очікування справдяться, і в кінці уроку ви досягнете поставлених перед собою цілей.

3.Узгодження плану діяльності. 

- Пропоную працювати за таким планом: (слайд 6)

План

  1.                   Робота в парах
  2.                   Вправи на закріплення
  3.                   Фізкультхвилинка
  4.                   Цікаві ігри
  • Чи погоджуєтесь ви з таким планом? 

 

ІІІ. ЕТАП ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ ДІЯЛЬНОСТІ

1.Розповідь учителя.

  •    Скажіть,  будь ласка,  а що зігріває нас весною (відповідь учнів). (слайд 7) Так, весна без сонечка не можлива. Look at the blackboard. Своїми промінчиками, сонечко зігріло всіх тваринок, а яких саме, скажете  ви. ( ведмідь, лев, мураха, лисиця, мавпа, кролик, кенгуру, сова, собака, кіт)

2. Вправа «Назви тварину»

Who is this? –

It is a (an) …….

( діти називають тварину англійською мовою використовуючи вираз It is……)

 

  •    А хто нам ВЕСНУ приніс на своїх крилах?  (слайд 8)  Так це пташки. Подивіться вони в своїх дзьобиках ще нам щось принесли. Що це????(відповіді учнів).

3.Вправа « Назви цифру»

What is the number? –

 

4.Фізкультхвилинка

  •    Ви втомилися?  Lets do some physical exercises. Stand up! ( ви втомилися діти?. Давайте виконаємо вправи, встаньте будь ласка) ( слайд 9)
  •    Dance again

 

  •    ( слайд 10) Сонечко наше розбудило тваринок, пташок,  зазеленіла травичка, розпустилися квіти, а якого кольору квіти, ви розповісте.

5.Вправа «Посади квітку»

(діти беруть квіти зі стола вчителя називають колір і прикріплюють на галявину)

 

- Ой подивіться у нас в класі справжня весна. Сонечко світить, тваринки прокинулися, птахи прилетіли, зазеленіла травичка, розквітли квіти.( слайд 11)  А ось  після зимової сплячки прокинулися бджілки-трудівниці та їжачки, та принесли з собою літери, підкажіть які? 

6.Вправа «Назви літеру»

  •         What is the letter?

 

- А чи всі літери ми згадали, які вивчили? А щоб інші літери не ображались давайте ми заспіваємо для них пісеньку.( слайд 12)

7.Пісня «ABC»

 

  •    (слайд 13) Ми з вами сьогодні дуже плідно попрацювали, а тепер давайте трохи пограємось.  Ви маєте підвіски з різними тваринками. По моїй  команді ви танцюєте навколо пеньочків  з літерами , а як тільки музика закінчиться, ви повинні сісти на той пеньок з літерою,  на яку починається слово на вашій підвісці. One, two, three, start!!!

( слайд 14)

8.Гра «Знайди пару

ІV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП.

  1. Рефлексія досягнення запланованих цілей.  ( слайд 15)
  •    Повернімось на нашу галявину . Чи здійснилися ваші очікування, які принесли на своїх крилах бджілки? Чи сподобався вам урок?  А що вам найбільше сподобалось?
  •         Дякую вам діти, мені було дуже цікаво з вами працювати, тому я також прикрашаю нашу галявину своїм метеликом. А вам я пропоную заглянути під парту і знайти нагороди за ваші старання  на уроці.
  •         Stand up. Goodbye! ( слайд 16)

(song «Goodbye»).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Вознюк Галина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шелестова Антонина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 червня 2018
Переглядів
1820
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку