Урок з англійської мови в 1 класі Час для гри. Розважимося? Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу»

Про матеріал

дуже цікавий узагальнюючий урок, підготувала для атестації. Атестувалася на другу категорію. У поданому матеріалі використано різні режими і форми роботи.

Перегляд файлу

Автор: Тимофєєва Тетяна Валеріївна, вчитель англійської мови  Грушівської ЗОШ І-ІІ ступенів, спеціаліст.

Предмет: англійська мова

Клас: 1

Тема уроку: Час для гри. Розважимося? Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу»  

Мета уроку: 

Н:  - повторити та актуалізувати ЛО теми;

- вчити учнів застосовувати їх у словосполученнях з раніше вивченої лексикою;                                                      - формувати вміння діалогічного мовлення шляхом вживання запитань: «What is it?», «Is it a…?»;

- закріпити вивчені літери алфавіту;

Р.: - розвивати увагу, пам’ять, мовленнєву здогадку учнів;

В:. - сприяти вихованню доброзичливості, допитливості.

Після проведення уроку учні

    знають:

  •         лексичні одиниці теми;
  •          назви кольорів, цифри,
  •         особливості вимови вивчених літер алфавіту;

    вміють:

  •         добирати малюнки відповідно до їх початкових літер;
  •          застосовувати прості граматичні структури питань та відповідей.

Тип уроку: урок закріплення та систематизації знань..

Методи і прийоми: вправи: «Назви тварину», «Назви цифру», «Посади квітку», «Назви літеру», гра «Знайди пару», робота в парах

Види діяльності учнів:. сприймальна, пізнавальна, творча.

Обладнання: підручник, мультимедійна презентація,  мультимедійний додаток “English with Smiley1, роздатковий матеріал (птахи, комахи, квіти, тварини)

Оформлення дошки:

По центру:  «Весняна галявина» з бджілками, їжачками, птахами

Зліва:  сонечко та тварини

Справа:  «Дерево рішень»

План уроку

І Мотиваційний етап

1.Забезпечення емоційної готовності до уроку

- (song «Hello», track 9). 

2. Робота в парах

ІІ. Етап цілевизначення та планування

  1. Представлення концепту теми.
  2. Визначення цілей уроку.    
  3. Узгодження плану діяльності. 

ІІІ. Етап організації виконання плану діяльності

  1.  Розповідь  вчителя .
  2.   Вправа «Назви тварину».
  3.  Вправа « Назви цифру».
  4.  Фізкультхвилинка .
  5.  Вправа «Посади квітку».
  6.  Вправа «Назви літеру».
  7.  Пісня «ABC».
  8.  Гра «Знайди пару».

ІV. Рефлексивно-оцінювальний етап

1. Рефлексія досягнення запланованих цілей

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕБІГ  УРОКУ

І.  МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Визначення емоційного стану школярів, створення позитивної емоційної налаштованості до навчально-пізнавальної діяльності.(слайд 2)

- Good morning, children! Сьогодні  у нас не звичайний урок, на нашому уроці присутні гості. Давайте привітаємося з ними та один з одним нашою піснею «Hello». ( слайд 3)

(song «Hello», track 9). 

  •    Very well! Sit down, please! Діти з яким настроєм ви сьогодні прийшли на урок? Покажіть будь ласка. А тепер розкажіть про себе та свої справи.

2.Робота в парах

Go to the blackboard and complete a dialogue.  (учні в парах демонструють діалог) .

  •    Hello
  •    What is your name?
  •    My name is….
  •    How are you?
  •    I am fine, thank you
  •    Goodbye!

Я бажаю, щоб до кінця уроку ваш настрій  не змінився. Я розраховую на вашу підтримку та допомогу. Let’s start our lesson.

ІІ. ЕТАП ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ

  1.     Представлення концепту теми
  •                   Діти, я вам зараз пропонує закрити ваші оченята і послухати мелодію. Слухаючи мелодію, ви подумайте, яку пори року вона вам нагадує? .(слайд 4)А тепер подивіться будь ласка і скажіть, чи справдилися ваші припущення? Яка пори року до нас завітала? (Відповіді учнів)
  •                   Так,  до нас в гості завітала ВЕСНА. А щоб скоріше нам  стало тепло, давайте ми згадаємо на сьогоднішньому уроці числа, кольори, літери та слова.

2. Визначення цілей уроку.    

-Погляньте на дошку. Що ви бачите? (галявину) (слайд 5)

Давайте, ми на цю галявину запросимо метеликів, які скажуть ваші побажання щодо очікувань від уроку.

- Сподіваюсь, ваші очікування справдяться, і в кінці уроку ви досягнете поставлених перед собою цілей.

3.Узгодження плану діяльності. 

- Пропоную працювати за таким планом: (слайд 6)

План

  1.                   Робота в парах
  2.                   Вправи на закріплення
  3.                   Фізкультхвилинка
  4.                   Цікаві ігри
  • Чи погоджуєтесь ви з таким планом? 

 

ІІІ. ЕТАП ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ ДІЯЛЬНОСТІ

1.Розповідь учителя.

  •    Скажіть,  будь ласка,  а що зігріває нас весною (відповідь учнів). (слайд 7) Так, весна без сонечка не можлива. Look at the blackboard. Своїми промінчиками, сонечко зігріло всіх тваринок, а яких саме, скажете  ви. ( ведмідь, лев, мураха, лисиця, мавпа, кролик, кенгуру, сова, собака, кіт)

2. Вправа «Назви тварину»

Who is this? –

It is a (an) …….

( діти називають тварину англійською мовою використовуючи вираз It is……)

 

  •    А хто нам ВЕСНУ приніс на своїх крилах?  (слайд 8)  Так це пташки. Подивіться вони в своїх дзьобиках ще нам щось принесли. Що це????(відповіді учнів).

3.Вправа « Назви цифру»

What is the number? –

 

4.Фізкультхвилинка

  •    Ви втомилися?  Lets do some physical exercises. Stand up! ( ви втомилися діти?. Давайте виконаємо вправи, встаньте будь ласка) ( слайд 9)
  •    Dance again

 

  •    ( слайд 10) Сонечко наше розбудило тваринок, пташок,  зазеленіла травичка, розпустилися квіти, а якого кольору квіти, ви розповісте.

5.Вправа «Посади квітку»

(діти беруть квіти зі стола вчителя називають колір і прикріплюють на галявину)

 

- Ой подивіться у нас в класі справжня весна. Сонечко світить, тваринки прокинулися, птахи прилетіли, зазеленіла травичка, розквітли квіти.( слайд 11)  А ось  після зимової сплячки прокинулися бджілки-трудівниці та їжачки, та принесли з собою літери, підкажіть які? 

6.Вправа «Назви літеру»

  •         What is the letter?

 

- А чи всі літери ми згадали, які вивчили? А щоб інші літери не ображались давайте ми заспіваємо для них пісеньку.( слайд 12)

7.Пісня «ABC»

 

  •    (слайд 13) Ми з вами сьогодні дуже плідно попрацювали, а тепер давайте трохи пограємось.  Ви маєте підвіски з різними тваринками. По моїй  команді ви танцюєте навколо пеньочків  з літерами , а як тільки музика закінчиться, ви повинні сісти на той пеньок з літерою,  на яку починається слово на вашій підвісці. One, two, three, start!!!

( слайд 14)

8.Гра «Знайди пару

ІV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП.

  1. Рефлексія досягнення запланованих цілей.  ( слайд 15)
  •    Повернімось на нашу галявину . Чи здійснилися ваші очікування, які принесли на своїх крилах бджілки? Чи сподобався вам урок?  А що вам найбільше сподобалось?
  •         Дякую вам діти, мені було дуже цікаво з вами працювати, тому я також прикрашаю нашу галявину своїм метеликом. А вам я пропоную заглянути під парту і знайти нагороди за ваші старання  на уроці.
  •         Stand up. Goodbye! ( слайд 16)

(song «Goodbye»).

docx
Додано
26 червня 2018
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку