дуже цікавий узагальнюючий урок, підготувала для атестації. Атестувалася на другу категорію. У поданому матеріалі використано різні режими і форми роботи.
Автор: Тимофєєва Тетяна Валеріївна, вчитель англійської мови Грушівської ЗОШ І-ІІ ступенів, спеціаліст.
Предмет: англійська мова
Клас: 1
Тема уроку: Час для гри. Розважимося? Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу»
Мета уроку:
Н: - повторити та актуалізувати ЛО теми;
- вчити учнів застосовувати їх у словосполученнях з раніше вивченої лексикою; - формувати вміння діалогічного мовлення шляхом вживання запитань: «What is it?», «Is it a…?»;
- закріпити вивчені літери алфавіту;
Р.: - розвивати увагу, пам’ять, мовленнєву здогадку учнів;
В:. - сприяти вихованню доброзичливості, допитливості.
Після проведення уроку учні
знають:
вміють:
Тип уроку: урок закріплення та систематизації знань..
Методи і прийоми: вправи: «Назви тварину», «Назви цифру», «Посади квітку», «Назви літеру», гра «Знайди пару», робота в парах
Види діяльності учнів:. сприймальна, пізнавальна, творча.
Обладнання: підручник, мультимедійна презентація, мультимедійний додаток “English with Smiley1, роздатковий матеріал (птахи, комахи, квіти, тварини)
Оформлення дошки:
По центру: «Весняна галявина» з бджілками, їжачками, птахами
Зліва: сонечко та тварини
Справа: «Дерево рішень»
План уроку
І Мотиваційний етап
1.Забезпечення емоційної готовності до уроку
- (song «Hello», track 9).
2. Робота в парах
ІІ. Етап цілевизначення та планування
ІІІ. Етап організації виконання плану діяльності
ІV. Рефлексивно-оцінювальний етап
1. Рефлексія досягнення запланованих цілей
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП
1. Визначення емоційного стану школярів, створення позитивної емоційної налаштованості до навчально-пізнавальної діяльності.(слайд 2)
- Good morning, children! Сьогодні у нас не звичайний урок, на нашому уроці присутні гості. Давайте привітаємося з ними та один з одним нашою піснею «Hello». ( слайд 3)
(song «Hello», track 9).
2.Робота в парах
Go to the blackboard and complete a dialogue. (учні в парах демонструють діалог) .
Я бажаю, щоб до кінця уроку ваш настрій не змінився. Я розраховую на вашу підтримку та допомогу. Let’s start our lesson.
ІІ. ЕТАП ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ
2. Визначення цілей уроку.
-Погляньте на дошку. Що ви бачите? (галявину) (слайд 5)
Давайте, ми на цю галявину запросимо метеликів, які скажуть ваші побажання щодо очікувань від уроку.
- Сподіваюсь, ваші очікування справдяться, і в кінці уроку ви досягнете поставлених перед собою цілей.
3.Узгодження плану діяльності.
- Пропоную працювати за таким планом: (слайд 6)
План
ІІІ. ЕТАП ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ ДІЯЛЬНОСТІ
1.Розповідь учителя.
2. Вправа «Назви тварину»
Who is this? –
It is a (an) …….
( діти називають тварину англійською мовою використовуючи вираз It is……)
3.Вправа « Назви цифру»
What is the number? –
4.Фізкультхвилинка
5.Вправа «Посади квітку»
(діти беруть квіти зі стола вчителя називають колір і прикріплюють на галявину)
- Ой подивіться у нас в класі справжня весна. Сонечко світить, тваринки прокинулися, птахи прилетіли, зазеленіла травичка, розквітли квіти.( слайд 11) А ось після зимової сплячки прокинулися бджілки-трудівниці та їжачки, та принесли з собою літери, підкажіть які?
6.Вправа «Назви літеру»
- А чи всі літери ми згадали, які вивчили? А щоб інші літери не ображались давайте ми заспіваємо для них пісеньку.( слайд 12)
7.Пісня «ABC»
( слайд 14)
8.Гра «Знайди пару
ІV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП.
(song «Goodbye»).