Урок з англійської мови "Вільний час"

Про матеріал

Відкритий урок з англійської мови для учнів 5-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. Тип уроку: комбінований (урок вивчення та первинного закріплення знань). На уроці використано різни форми та методи роботи.

Перегляд файлу

Навчально-виховний комплекс №1

 

 

 

 

Відкритий урок з теми:

 

    

в межах методичного місячника

«Психолого-педагогічний супровід адаптації учнів 5-х класів

до ІІ ступеня навчання»

 

 

 

 

                                                                               Вчителя англійської мови

                                                                               Кузьміної Наталії Віталіївни,

                                                                               спеціаліста

 

 

 

 

 

Енергодар

2016

Тема. Вільний час

Мета:

ознайомити учнів з новими ЛО теми; повторити й активізувати лексичний матеріал за темою «Хобі», «Дозвілля»; закріпити граматичний матеріал: Present Perfect Tense;

розвивати слухову пам'ять, увагу, мовну здогадку, фонематичний слух учнів, логічне та асоціативне мислення, самостійність, продовжувати формувати навички читання, розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення, вміння узагальнювати, оцінювати себе та вміння співпрацювати у групі;

виховувати прагнення до активного способу життя, з користю проводити вільний час, збагачуючи себе новими знаннями та життєвим досвідом, виховувати культуру спілкування.

Тип уроку: урок вивчення та первинного закріплення знань (комбінований урок).

Обладнання: підручник, зошит, словник, картки для самостійної роботи НО, тематичні малюнки.

Методи та методичні прийоми: словесні (розповідь), наочні (ілюстрації до теми), практичні (вправи).

Форми організації пізнавальної діяльності учнів: фронтальна, колективна, групова, індивідуально-відокремлена.

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Привітання. Налаштування учнів на доброзичливу обстановку в класі.   

T: Good morning, pupils! Nice to see you!

Ps: Good morning, teacher! Nice to see you, too!

T: Today we have an unusual lesson because we have our guests.

    Turn around and say “Good morning, teachers!”

Ps: Good morning, teachers!

T: Ok, take your seats.

    Who is on duty today?

P1: I am on duty today.

T: Who is absent today?

P1: … is (are) absent today.

T: Thanks! Let’s begin our lesson!

  1. Перевірка домашнього завдання

T: Your homework was answer to the questions from the exercise 7 at page 85. Open your copybooks and show your works. (Для перевірки домашнього завдання вчитель збирає зошити наприкінці уроку)

  1. Підготовка учнів до засвоєння нових знань (мотивація)

Т: Today we’ll continue speaking about your favourite leisure time, practice using the Present Perfect Tense and you’ll make a mini-project about your classmates’ hobbies.

Уведення в іншомовну атмосферу

Робота у групах.

T: In groups make up a list of hobbies.

  1. Вивчення нового матеріалу

Робота з підручником (Впр. 1, с.85). Учні записують нові слова до словника.

Playing football – грати у футбол;

playing computer games – грати у комп’ютерні ігри;

collecting stamps – колекціонувати марки;

collecting coins – колекціонувати монети;

collecting badges – колекціонувати значки;

collecting stickers – колекціонувати наліпки (стікери);

making model cars – робити моделі машин;

travelling to other cities (countries) – подорожувати до інших міст (країн);

drawing pictures – малювати малюнки.

  1. Первинна перевірка засвоєння знань
  1. Вчитель показує малюнки, а учні називають зображене на малюнку хобі (заняття).
  2. Учні отримують картки з літерами, складають з них слова і по черзі записують їх на дошці.
  1. Первинне закріплення знань
  1. Закріплення лексичного матеріалу.
  1. Гра «Blackboard Bingo».
  2. Робота з картками. (Учні отримують картки і самостійно виконують завдання: складають речення за зразком:

For reading you need a book.)

  1. Робота у зошиті (РЗ впр.1, с.45)
  1. Фізична та мовленнєва розминка.

Hands up!

Hands up, hands down!

Hands on hips! Sit down!

Stand up!

Hands to the side!

Bend left, bend right!

One, two, three – hop!

One, two, three – stop!

Stand still!

  1. Робота з підручником.
  1. Читання тексту (впр.2, с.86);
  2. Етап перевірки розуміння тексту (впр.3, с.87).
  1. Робота над міні-проектом (впр.6, с.87)

Mini-project: A Class Survey

 

Questions/ Names

 

 

  • Have you got a hobby?
  • What is it?

 

 

  • Do you go in for sport?
  • Have you joined any sports club?
  • How often do you train?

 

 

  • Have you got any collections?
  • What is it?

 

 

 

  1. Повторення граматичного матеріалу (впр.4, с.87).
  1. Контроль та самоперевірка знань (впр.5, с.87)

T: Complete the sentences with have or has.

T: Now, pupils, exchange your work and check the task.

Резервні вправи.

  1. РЗ впр.1В, с.45;
  2. РЗ впр.2, с.45.
  1. Підведення підсумків, рефлексія

T: What was the topic of this lesson?

What new words have you learnt?

What hobby is the most popular in your class?

T: Today we had a big job. You worked hard. So your marks are …

  1. Інформація про домашнє завдання

For brains: 1-6 points – learn new words;

                     7-12 points – ex. 7, p.87 (write a story about your hobby).

For soul: draw a picture of your favourite hobby (if you wish).

 

 

docx
Додав(-ла)
Kuzmina Nataliia
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
30 травня 2018
Переглядів
2838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку