Довашої уваги пропонується розробка уроку з англійської мови за підручником Алли Несвіт. Урок комбінований, з елементами гри.
Мета уроку: Повторити лексику попередніх уроків. Активізувати лексику теми уроку, повторити утворення розповідних та заперечних речень. Продовжувати формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Удосконалювати вміння аудіювання. Удосконалювати навички читання та навички усного мовлення. Розвивати увагу, різні види пам'яті – слухову, зорову, оперативну, тривалу; учити працювати в парі, групі, логічно висловлювати думку; розвивати здатність узагальнювати вивчений матеріал. Виховувати культуру співбесіди, зацікавленість у розширені своїх знань, загальну культуру учнів, любов до іграшок
Тема уроку: My toys.
Мета уроку:
1) Повторити лексику попередніх уроків. Активізувати лексику теми уроку, повторити утворення розповідних та заперечних речень.
2) Продовжувати формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Удосконалювати вміння аудіювання. Удосконалювати навички читання та навички усного мовлення.
3) Розвивати увагу, різні види пам’яті – слухову, зорову, оперативну, тривалу; учити працювати в парі, групі, логічно висловлювати думку; розвивати здатність узагальнювати вивчений матеріал.
4) Виховувати культуру співбесіди, зацікавленість у розширені своїх знань, загальну культуру учнів, любов до іграшок.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник А. Несвіт (2 клас), робочий зошит, презентація, ноутбук, проектор, картки для фонетичної розминки із транскрипцією, картки з пропущеними літерами на дошці, ковбик, малюнки по темі, слова по темі, конверти із літерами та малюнками, сигнальні картки Егрік-Дізегрік, розрізані речення для роботи в групах у вигляді кубиків, улюблені іграшки учнів, сумні та веселі смайлики.
Хід уроку:
І. Вступна частина.
1. Організаційний момент. Привітання.
Greeting -Good morning , dear children. Glad to see you today.
2. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Фонетична зарядка.
- Let’s begin our lesson and sing our song. (“How are you”)
ІІ. Основна частина.
1. Aims of the lesson - Look, whom can you see here? (слайд 1)
- And our first task is from Alien. What letter is it? (- It’s the letter Cc, sound /k/,/s/.). Right you are. Write the letter Cc in your copy-books and say “The letter Cc, sound /k/,/s/”(Каліграфічна хвилинка. Учні пишуть букву Сс в зошитах і промовляють «Буква Сс, звук /k/,/s/). –Good job. And now, let’s write a short dictation with this letter in chain. (Учні по черзі виходять до дошки, пишуть словниковий диктант. A cat, a cap, black, a sock, a city, a cock etc.)
3. Phonetical drills (слайд 3)
-Let’s continue. This funny dog has a task for you too. Read words on their transcription and translate. (Робота з картками. Вчитель показує картки, на яких написана транскрипція вивчених по темі слів. Учні читають по черзі)
4. Робота з лексикою.
4.1. Warm up (слайд 4)
(Учні разом з вчителем перевіряють правильність виконання завдання)
4.2. Matching (слайд 6) Group work
- Look, this is Mrs. Potato. Come here in her room. You have to clean her room. Match toys with their shelves.( Учні працюють всі разом,cкладають розкидані слова по темі та малюнки, з’єднують малюнок з відповідним словом. Сильні учні допомагають слабшим підібрати вірне слово, прочитати його вірно). – Good. Let’s check. Show us your picture and a word, read it.
4.3. Make a word (слайд 7)
5. Фізхвилинка. Physical warm up (слайд 8)
6. Автоматизація дій учнів з ЛО
6.1. на рівні фрази
6.1.1. Agree – Disagree (слайд 9)
6.1.2. Group work (слайд 10)
6.2. на рівні понадфразової єдності
Складання мікромонологів . Speaking (слайд 11)
ІІІ. Заключна частина
1. Summarizing - Good job. You worked good. I have a present for you. Let’s play a game “What’s missing”. Look at the blackboard. Remember all the toys. Close your eyes. Open your eyes. What’s missing? ( слайд 12)
2. Evaluation