Урок з англійської мови за підручником Алли Несвіт 2 клас з теми "Мої Іграшки"

Про матеріал

Довашої уваги пропонується розробка уроку з англійської мови за підручником Алли Несвіт. Урок комбінований, з елементами гри.

Мета уроку: Повторити лексику попередніх уроків. Активізувати лексику теми уроку, повторити утворення розповідних та заперечних речень. Продовжувати формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Удосконалювати вміння аудіювання. Удосконалювати навички читання та навички усного мовлення. Розвивати увагу, різні види пам'яті – слухову, зорову, оперативну, тривалу; учити працювати в парі, групі, логічно висловлювати думку; розвивати здатність узагальнювати вивчений матеріал. Виховувати культуру співбесіди, зацікавленість у розширені своїх знань, загальну культуру учнів, любов до іграшок

Перегляд файлу

Тема уроку:  My toys.  

Мета уроку:

1) Повторити лексику попередніх уроків. Активізувати лексику теми уроку, повторити утворення розповідних та заперечних речень.

2) Продовжувати формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Удосконалювати вміння аудіювання. Удосконалювати навички читання та навички усного мовлення.

3) Розвивати увагу, різні види пам’яті – слухову, зорову, оперативну, тривалу; учити працювати в парі, групі, логічно висловлювати думку; розвивати здатність узагальнювати вивчений матеріал.

4) Виховувати культуру співбесіди, зацікавленість у розширені своїх знань, загальну культуру учнів, любов до іграшок.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник А. Несвіт (2 клас), робочий зошит, презентація, ноутбук, проектор, картки для фонетичної розминки із транскрипцією, картки з пропущеними літерами на дошці, ковбик, малюнки по темі, слова по темі,  конверти із літерами та малюнками, сигнальні картки Егрік-Дізегрік, розрізані речення для роботи в групах у вигляді кубиків, улюблені іграшки учнів, сумні та веселі смайлики.

Хід уроку:

І. Вступна частина.

1. Організаційний момент. Привітання.

Greeting    -Good morning , dear children. Glad to see you today.

2. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Фонетична зарядка.

- Let’s begin our lesson and sing our song. (“How are you”)

ІІ. Основна частина.

1. Aims of the lesson   - Look, whom can you see here? (слайд 1)

  • Герої мультфільму «Історія іграшок»
  • They have got a problem. Допоможіть іграшкам підготуватися до дня народження хлопчика Енді. А ще вони дуже хотіли б дізнатися, чи маєте ви іграшки, чи піклуєтесь про них. Are you ready? Let’s begin. Open your copy-books, write down the date. Class Work. (Учні записують число) Wednesday, the fourth of October
  • 2. Письмо. Writing drills (слайд 2)      

- And our first task is from Alien. What letter is it? (- It’s the letter Cc, sound /k/,/s/.). Right you are. Write the letter Cc in your copy-books and say “The letter Cc, sound /k/,/s/”(Каліграфічна хвилинка. Учні пишуть букву Сс в зошитах і промовляють «Буква Сс, звук /k/,/s/). Good job. And now, let’s write a short dictation with this letter in chain. (Учні по черзі виходять до дошки, пишуть словниковий диктант. A cat, a cap, black, a  sock, a city, a cock etc.)

3. Phonetical drills (слайд 3)

-Let’s continue. This funny dog has a task for you too. Read words on their transcription and translate. (Робота з картками. Вчитель показує картки, на яких написана транскрипція вивчених по темі слів. Учні читають по черзі)

4. Робота з лексикою.

 

 

 

 

 

 

 

  

4.1. Warm up (слайд 4)

  • Look, this is Bulzai. He has a task for you too. Look at the blackboard. There are some words on our topic, but some letters are missing. Fill in the gaps, please. (На дошці висять картки з словами по темі з пропущеними літерами. Учні по черзі виходять до дошки, вписують пропущену букву, читають та перекладають слово)
  • Good job. Let’s check. Look at the blackboard. (слайд 5)

 (Учні разом з вчителем перевіряють правильність виконання завдання)

4.2. Matching (слайд 6)  Group work

- Look, this is Mrs. Potato. Come here in her room. You have to clean her room. Match toys with their shelves.( Учні працюють всі разом,cкладають розкидані слова по темі та малюнки, з’єднують малюнок з відповідним словом. Сильні учні допомагають слабшим підібрати вірне слово, прочитати  його вірно).Good. Let’s check. Show us your picture and a word, read it.

 

4.3. Make a word (слайд 7)

  • Look at this toy. Do you know it? It’s Rex. It is a dinosaur. Help him. Make a word. (Динозавр Рекс часто випадково псує речі. Ось і зараз він пошкодив завдання, які я вам принесла, розірвав всі слова в конвертиках. Складіть слово із літер в конверті та запишіть його, а малюнок допоможе вам здогадатись, про яку іграшку йде мова. Вчитель перевіряє учнів індивідуально, допомагає та виправляє)

5. Фізхвилинка. Physical warm up (слайд 8)

  • Are you tired? Let’s have a rest. This is Jessy. She likes playing games, jumping, dancing. Stand up. Let’s sing a song “I can…” (учні співають пісню і виконують відповідні рухи)

6. Автоматизація дій учнів з ЛО

6.1. на рівні фрази

6.1.1. Agree – Disagree (слайд 9)

  • Good job. Let’s continue. This is Mr Potato. Listen to him and correct.(Пан Картопля іноді губить своє одне око, тому помиляється, коли називає іграшки. Пограймо гру AgreeDisagree. Вчитель показує малюнок іграшки і називає її. Учні показують картку із зображенням Егріка, коли речення відповідає зображенню, картку із зображенням Дізегріка, коли вчитель помиляється)

6.1.2. Group work (слайд 10)

  • This is Bugs Lighter. Let’s play blocks with him. Make up sentences in groups and write them down into your copy-books. (Давайте пограємо кубиками з Багзом Лайтером. Учні в групах одержують картки у вигляді кубика, на яких написані слова. Завдання – скласти речення та записати його у зошит).

6.2. на рівні понадфразової єдності

Складання мікромонологів . Speaking (слайд 11)          

  • Look at Woody. His task is to tell him about your favourite toy.(Учні показують свою улюблену іграшку і розповідають про неї за зразком)
  • This is my favorite toy. It is a robot. It is yellow. It can run. I like my robot.

ІІІ. Заключна частина

1. Summarizing  - Good job. You worked good. I have a present for you. Let’s play a game “What’s missing”. Look at the blackboard. Remember all the toys. Close your eyes. Open your eyes. What’s missing? ( слайд 12)

  • Do you like our lesson? Show me your mood, please. (учні показують відповідний смайлик). What exercises did you like? Ми сьогодні пригадали слова по темі «Іграшки», пригадали, як вони пишуться, ми складали речення, гралися, співали, працювали в парах та групах.

2. Evaluation

  • You worked well, were very active. 3. Homework
  • Make a project “My toy”. Draw your toy and tell about it.

 

docx
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
826
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку