Календарно-тематичне планування розроблено для шкільного підручника Англійська мова / English (student's book) 2 клас Марія Ростоцька, Оксана Карпюк / М.Є. Ростоцька, О.Д. Карп'юк (Нова програма)
№з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
||||||||||||
Тема: Тема: «Шкільне життя » - 14 год |
||||||||||||||||||
1 |
|
Активізація ЛО теми в усному мовленні за поданою ситуацією |
|
|
[d], [t], [h] [ai], [w] |
В.1, с. 6 В.4, с. 7 |
В.2, с.6 В.3, с. 7 |
|
|
Обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання; |
Стежити за презентованою інформацією; Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя; |
|
||||||
2 |
|
Формування навичок усного ситуативного мовлення з теми |
|
Дієслово have got Числівники 1-10 |
В.4, с. 9 |
В.2, с. 8
|
В.1, с. 8 В.3, с. 9 |
В.4, с. 9 |
|
|
||||||||
3 |
|
Практикування у вжи-ванні мовного матері-алу в усному мовленні |
|
|
В.4, с. 11 |
В.1, с. 10 В.5, с. 11 |
В.1, с. 10 В.2, с. 10 |
В.4, с. 11 |
|
|
||||||||
4 |
|
Введення нових ЛО теми,їх активізація в мовленні та розвиток навичок читання |
В.1, с. 13
|
Наказовий спосіб дієслів (команди)
|
[u:], [ei], [ai], [ð], [θ], [w] |
В.1, с. 13
|
В.2, с. 13 В.3, с. 14 |
|
|
|
||||||||
5 |
|
Розвиток навичок ви-користання вивчених ЛО теми в усному мо-вленні |
|
|
В.4, с. 14 |
В.5, с. 14
|
|
В.4, с. 14 |
В.6, с. 14 |
|
||||||||
6 |
|
Практикування у вжи-ванні граматичної структури There is/are в усному мовленні |
В.1, с. 15
|
Грам. конструкція There is/are… |
[h], [au], [t], [ð], [θ] |
|
В.2, с. 15 В.3, с. 16
|
|
|
|
||||||||
7 |
|
Розвиток навичок аудіювання з виділе-нням необхідної інфо-рмації з прослуханого |
|
|
В.4, с. 16 |
В.5, с. 16
|
В.6, с. 17
|
В.4, с. 16 |
В.7, с. 17 |
|
||||||||
8 |
|
Ознайомлення з нови-ми ЛО теми. Тренува-льні вправи для вивче-ння лексики. |
В.1, с. 18 |
Множина іменників |
[u:], [w], [ð], [θ] |
В.1, с. 18 |
В.2, с. 18 В.3, с. 19 |
|
|
|
||||||||
9 |
|
Активізація ЛО в мов-ленні для розвитку ко-мунікативних навичок |
|
|
В.6, с. 20
|
В.5, с. 20 |
В.4, с. 19
|
В.6, с. 20
|
В.7, с. 20
|
|
||||||||
10 |
|
Удосконалення нави-чок усного мовлення з опрою на лексико-граматичні структури |
|
Питальна форма грам. конструкції Is/Are there…? |
[h], [ʃ], [f], [ʤ] |
В.1, с. 21 |
В.2, с. 21 В.3, с. 22 |
|
В.4, с. 22
|
|
||||||||
11 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми. Виконання тренувальних вправ |
|
|
В.5, с. 23
|
В.6, с. 23
|
В.4, с. 22
|
В.5, с. 23
|
В.7, с. 23
|
|
||||||||
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудію-вання |
Гово- ріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||||
12 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок мов-лення з опорою на ма-люнки |
|
|
[u:], [w], [ð], [θ] |
В.1, с. 24 |
В.2, с. 25 В.3, с. 25
|
|
|
Обирати і вживати відповідні до ситуації форми звертання |
Уважно стежити за презентованою інформацією; |
|
||||||
13 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
В.1, с. 28
|
|
В.5, с. 26
|
В.4, с. 26
|
В.4, с.26
|
В.5, с. 26
|
В.6, с. 26
|
|
||||||||
14 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №1 |
||||||||
Тема: «Дозвілля (на ігровому майданчику)» - 11 год |
|
|||||||||||||||||
15/1 |
|
Введення нових ЛО теми та формування навичок їх використан-ня в усному мовленні |
|
|
[u], [l], [k],[p], [t], [g],[d], [o] |
В.1, с. 28
|
В.2, с. 28 В.3, с. 29 |
|
|
|
||||||||
16/2 |
|
Удосконалення нави-чок використання вив-чених ЛО в діалогіч-ному мовленні |
|
|
В.4, с. 29 |
|
В.3, с. 29
|
В.4, с. 29 |
В.5, с. 29 |
|
||||||||
17/3 |
|
Розвиток граматичних навичок: вживання мо-дального дієслова can |
В.1, с. 30
|
Модальне дієслово can |
|
В.1, с. 30
|
В.2, с. 30 В.3, с. 31
|
|
|
|
||||||||
18/4 |
|
Виконання тренуваль-них вправ для засвоє-ння лексичного матеріалу з теми |
|
|
[ai], [r], [t], [l], |
|
В.3, с. 31 |
В.4, с. 31 |
В.5, с. 31 |
|
||||||||
19/5 |
|
Практикування у вжи-ванні модального дієс-лова can (питальні та заперечні речення) |
В.1, с. 32
|
Питальне та заперечне речення з модальним дієсловом can |
[æ], [r], [t], [l], [h], [b], [e], [w],[ʃ] |
В.2, с. 32
|
В.2, с. 32 В.3, с. 33 |
|
|
|
||||||||
20/6 |
|
Розвиток навичок пра-вильного читання та писемного мовлення |
|
|
В.5, с. 34 |
В.6, с. 34
|
В.3, с. 33 В.4, с. 33 |
В.5, с. 34 |
В.7, с. 34 |
|
||||||||
21/7 |
|
Активізація ЛО у діа-логічному мовленні за поданою ситуацією. Складання діалогів. |
В.1, с. 35 |
Скорочена форма дієслова have got |
[æ], [r], [t], [l], [h], [b], |
В.1, с. 35
|
В.2, с. 35 В.3, с. 36
|
|
|
|
||||||||
22/8 |
|
Формування фонети-чних навичок, усного та писемного мовле-ння за зразком |
|
|
В.4, с. 36 |
В.5, с. 37
|
В.6, с. 37
|
В.4, с. 36 |
В.7, с. 37 |
|
||||||||
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети- чний матеріал |
Аудію-вання |
Гово- ріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||||
23/9 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок мовлення з опорою на малюнки. |
В.1, с. 38
|
Прикметники, що вказують на емоційний стан |
[w], [z], [ð], [θ], [ei], [æ] |
В.1, с. 38 В.3, с. 39
|
В.2, с. 38 В.3, с. 39
|
|
|
|
|
|
||||||
24/10 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
В.5, с. 40 |
В.6, с. 40
|
В.4, с. 39
|
|
|
Дотримуватися елементарних правил ввічливості |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
|
||||||
25/11 |
|
Комплексна тематична контрольна робота №2 |
|
|
В.6, с. 113 |
В.7, с. 113 |
В.2, с. 112 |
В.6, с. 113 |
В.8, с. 113 |
ТО №2 |
||||||||
Тема: «Природа (у саду, на городі)» - 16 год |
|
|||||||||||||||||
26/1 |
|
Введення нових ЛО та їх активізація для роз-витку комунікативних навичок |
В.1, с. 43
|
Прикметники, що вказують на колір |
[æ], [o:], [ə:] |
В.1, с. 43 В.4, с. 44
|
В.2, с. 43 В.3, с. 44
|
|
|
|
||||||||
27/2 |
|
Розвиток навичок ауді-ювання та усного мов-лення з використанням ЛО теми. |
|
|
В.6, с. 45
|
В.7, с. 45
|
В.5, с. 44
|
В.6, с. 45
|
В.8, с. 45
|
|
||||||||
28/3 |
|
Активізація ЛО теми в діалогічному мовленні для розвитку комуніка-тивних навичок |
В.1, с. 46
|
Спеціальне питальне речення |
[æ], [r], [t], [h], [b], [e], [w] |
В.1, с. 46
|
В.2, с. 46 В.3, с. 47
|
|
|
|
||||||||
29/4 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток нави-чок читання |
|
|
В.4, с. 48
|
В.5, с. 48
|
|
В.4, с. 48
|
В.6, с. 48
|
|
||||||||
30/5 |
|
Розвиток навичок усно-го мовлення з опорою на лексико-граматичні структури |
В.1, с. 49
|
Безособове речення |
[h], [au], [o], [l], [d], [a:]. [ju:], [ai] |
В.1, с. 49
|
В.2, с. 49 В.3, с. 50
|
|
|
|
||||||||
31/6 |
|
Формування навичок використання вивчених ЛО в усному та писем-ному мовленні |
|
|
В.4, с. 50 |
В.5, с. 51
|
В.3, с. 50
|
В.4, с. 50 |
В.5, с. 51 |
|
||||||||
32/7 |
|
Розвиток навичок ауді-ювання з опорою на малюнки та активізація ЛО теми |
В.1, с. 52
|
|
|
В.1, с. 52
|
В.2, с. 52 В.3, с. 53
|
|
|
|
||||||||
33/8 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок їх використання в усно-му мовленні |
|
|
В.4, с. 54 |
В.5, с. 54 |
В.3, с. 53
|
В.4, с. 54
|
В.6, с.54 |
|
||||||||
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
|||||||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети- чний матеріал |
Аудію-вання |
Гово- ріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||||
34/9 |
|
Введення додаткових ЛО теми та їх активізація в усному мовленні |
В.1, с. 56
|
Наказовий спосіб дієслів (команди)
|
[d], [t], [h] [ai], [w] |
В.2, с.56 В.4, с.58 |
В.3, с.57 В.4, с. 58 |
|
|
Розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування; |
Співпрацювати в парі / групі; |
|
||||||
35/10 |
|
Формування навичок ус-ного ситуативного мов-лення з теми |
|
Модальне дієслово can |
В.6, с.59 |
В.7, с. 59 |
В.5, с. 58 |
В.6, с. 59 |
В.8, с. 59 |
|
||||||||
36/11 |
|
Розвиток навичок ДМ та практикування у вживан-ні іменників в множині. |
В.1, с. 60 |
Множина іменників |
[ð], [θ], [z], [s] [u:], [ei], [ai] |
В.2, с. 60 В.4, с. 62 |
В.3, с. 61 |
|
В.5, с. 62 |
|
||||||||
37/12 |
|
Ознайомлення з новими ЛО теми та розвиток на-вичок мовлення з опо-рою на малюнки |
В.1, с. 63 |
|
[d], [au], [t], [r], [ʤ] |
В.2, с. 63
|
В.3, с. 63
|
|
|
|
||||||||
38/13 |
|
Розвиток навичок прави-льного читання та писе-много мовлення з теми |
|
|
В.5, с. 64
|
|
В.4, с. 64
|
В.5, с. 64
|
В.6, с. 64 |
|
||||||||
39/14 |
|
Удосконалення навичок аудіювання з виділен-ням необхідної інформа-ції з прослуханого |
В.1, с. 65 |
Числівники 1-20 |
[u:], [ei], [ai] |
В.2, с. 65
|
В.3, с. 66
|
|
|
|
||||||||
40/15 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
В.5, с. 67 |
|
[u:], [w], [ð], [θ] |
В.6, с. 68 |
В.7, с. 69 В.8, с. 69 |
|
|
|
||||||||
41/16 |
|
Комплексна тематична контрольна робота № 3 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №3 |
||||||||
42 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
43 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
44 |
|
Контроль навичок письма |
В.1, с. 143
|
|
[n], [f], [k], [w] [z] |
В.2, с. 143
|
В.3, с. 144
|
|
|
|
||||||||
45 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
46 |
|
Повторення вивченого матеріалу за 1 семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||