Урок баскетболу
6 клас
План-конспект уроку з баскетболу для учнів 6 класу
Тема.Баскетбол
Завдання уроку:
1. Повторити техніку передачі м’яча однією та двома руками на місці.
2. Удосконалити техніку кидка м’яча в кільце після ведення та подвійного кроку.
3. Сприяти розвитку спритності, швидкісно-силових якостей, швидкості реакції.
4. Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.
Обладнання: м’ячі баскетбольні, фішки, секундомір, таблиця, схема.
Місце проведення: спортивна зала.
№ з/ п |
ЗМІСТ УРОКУ |
Дозування |
Організаційометодичні вказівки |
І |
Підготовча частина |
15 хв. |
|
|
1. Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.
2. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.
Вимірювання ЧСС за 10 с.
3. Організуючі вправи: - повороти на місці, - перешикування з колони по одному, по двоє та навпаки.
4. Різновиди ходьби: - на носках, руки за голову; - на п’ятках, руки за спиною; - на зовнішній стороні ступні, руки на поясі; - у півприсіді, присіді, руки на колінах; - спортивна ходьба; - перехід в біг в повільному темпі.
5. Різновиди бігу, стрибків: - у повільному темпі; - приставними кроками правим боком уперед, руки на поясі; - приставними кроками лівим боком уперед, руки на поясі - поперемінно правим та лівим боком, руки на поясі; - біг стрибками з ноги на ногу; - спиною уперед, руки працюють, як при звичайному бігові; - з поворотами на 360º через ліве плече; |
До 1,5хв.
30 с.
30 с.
2 хв.
2 хв.
2 хв.
|
В одну шеренгу за зростом. Рапорт чергового учня. Виконувати вправи чітко за командою вчителя.
Чіткість та узгодженість виконання. Розподілитись на перший – другий.
У колону по одному, дистанція 2 кроки. Активні рухи руками, слідкувати за диханням.
Дистанції 2-3 кроки. Виконувати біг за звуковими сигналами, дотримуватись прямолінійності бігу.
|
- з поворотами на 360º через праве плече; -зі зміною руху; -біг з прискоренням.
Перешикування класу в 2 шеренги.
6. Загально-розвиваючі вправи в 6,5 хв. парах:
а) В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 6-7 раз Широка амплітуда
1-2-руки вверх через сторони, рухів.
3-4-В.п.
б) В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 7-8 раз Слідкувати за
Почергове перетискання рук випрямленням рук в партнера. ліктях.
в) В.п.- ноги нарізно, руки на 7-8 раз плечах.1-нахил вліво, 2-В.п., 3-нахил вправо, 4-В.п.
г) В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 7-8 раз Виконувати плавно.
Почергові викрути вправо- вліво.
д) В.п.- ноги разом, руки на плечах. 7-8 раз Не нахилятися.
1- випади вліво-вправо.
е) В.п.- ноги нарізно, руки на плечах. 7-8 раз
Присідання.
є) В.п. – О.с. спиною до партнера. 7-8 раз Повільний темп і Нахил вперед підняти партнера на амплітуда. спину.
ж) В.п. – присісти, руки на плечах. 7-8 раз Акцент на дихання.
Вистрибування на прямі ноги.
Вимірювання ЧСС за 10 с.
ІІ Основна частина 25 хв.
- Вправи з м’ячами: 15 хв.
1. Ловіння і передачі м’яча обома 8-10 Працювати в парах,
руками від грудей на місці. передач відстань 4-5 кроків, інтервал 2-3 кроки.
2. Ведення м’яча лівою та правою 5-6 передач Учні, віднесені до рукою на місці з передачею від кожною підготовчої групи, грудей партнеру. виконують вправи
окремо з меншою інтенсивністю.
3. Ведення м’яча лівою та правою 8-10 Передачі з відстані рукою в русі з передачею від грудей передач 3-4 м партнеру по команді.
4. Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей із зміною місць у русі.
5. Кидки м’яча в кільце після подвійного кроку з місця. 8-10 Вправи виконуються передач в трійках.
6. Кидки м’яча після ведення та подвійного кроку. Використовувати потоковий метод.
- Естафети з використанням 10 хв. Виконувати в різному вивчених елементів: темпі.
1. Ведення м’яча зі зміною 1 раз напрямку з кінцевим Клас поділити на дві попаданням в ціль. рівносильні команди.
2. Поперемінне ведення м’яча з 1 раз Вести облік набраних кидком в кошик. очок команд.
3. Швидкісне переміщення по 1 раз Виконувати кидки дистанції з м’ячем в руках. м’яча в кошик до
4. Зміна передачі м’яча зі зміною 1 раз попадання в нього. місць в колоні. окремих учнів.
5. Ведення м’яча до цілі зі 1 раз Учні, віднесені до слідуючим рішенням прикладів підготовчої групи, виконують вправи
|
ІІІ. Заключна частина
1. Ходьба в колону по одному.
2. Вправи на відновлення дихання: - зробити повільно повний вдих; - коротким і сильним поштовхом видихнути через губи, складені щільно, не надуваючи щік.
3. Вимірювання ЧСС за 10с.
4. Підсумок уроку.
5. Домашнє завдання.
|
5 хв.
2-3 рази |
окремо з меншою інтенсивністю.
У спокійному темпі не порушуючи стрій. За командою міняти положення рук.
Зробити максимально повний вдих.
Візначити кращих учнів, дати рекомендації.
Повторити техніку подвійного кроку
|
Вчитель фізичної культури _________________ /С. В. Бойко/
Дотримуйтесь основних правил при ловінні м’яча Слідкуйте за м’ячем. Ловіть м’яч пальцями, а не долонями. Амортизуйте м’яч руками. |
|