Урок ""Лайфхаки сучасного педагога по впровадженню STEM освіти"

Про матеріал
Розробка уроку допоможе вчителю у формуванні в учнів здатності володіння різними способами рухової діяльності, виконання фізичних вправ; уміння грати в рухливі та спортивні ігри за спрощеними правилами.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку фізичної культури

для учнів початкових класів

"Лайфхаки сучасного педагога по впровадженню STEM освіти"

Режим проведення: Синхронний

Тема: Танцювальні імпровізаційні вправи. Вправи на координацію рухів. Ігри.

Зміст: Ознайомити з новинами спорту. Повторити тему «Легка атлетика». Виконати організовуючі вправи; ЗРВ зі скакалкою (рушник, пояс, шарф, мотузка); вправи для розвитку координації. Пограти в ігри.

Завдання:

  • формування в учнів здатності володіння різними способами рухової діяльності, виконання фізичних вправ; уміння грати в рухливі та спортивні ігри за спрощеними правилами;
  • виховання в молодших школярів емоційно-ціннісного ставлення до занять фізичною культурою та спортом, здатності добирати фізичні вправи для розвитку фізичних якостей з урахуванням індивідуальних можливостей, бажання керуватися правилами безпечної і чесної гри.
  • виховання в молодших школярів ініціативності, активності та відповідальності.

Інвентар: скакалка (рушник, пояс, шарф, мотузка), пластиковий стакан або невелика ємкість (дитяче відерце, стакан з міксера…), паперові кульки, ноутбук.

 

 

Зміст навчального матеріалу

Організаційно-

методичні вказівки

Підготовча частина 10 хв.

  1. Організаційний момент:
  • Реєстрація учасників.
  • Повідомлення теми та мети

уроку, але пам’ятайте про безпечне місце, яке визначено вашими батьками, під час повітряної тривоги. Я для себе вже обрала таке місце.

  1. Ознайомити з новинами спорту.

- У Швейцарії закінчилась жіноча

спринтерська гонка на чемпіонаті Європи 2023 з біатлону. Тріумфаторкою гонки стала українка Анастасія Меркушина.

І Анастасія Меркушина (Україна)

ІІ Тільда Йоганссон (Швеція)

ІІІ Ванесса Гінц (Німеччина)

  1. Повторити тему «Легка атлетика».
  2. Організовуючі вправи:
  • різновиди ходьби та бігу.
  1. ЗРВ зі скакалкою (рушник, пояс, шарф, мотузка)

1.Дисципліна. Самопочуття.

 

 

 

 

 

 

2.Фото призерок, відео або презентація.

https://suspilne.media/367804-anastasia-merkusina-cempionka-evropi-z-biatlonu-u-sprinti/

 

 

 

 

 

 

3. Тест. Робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/1940640

 

4.5. Нагадати про значення правильного дихання під час виконання вправ.

Контролювати свої емоції, оцінювати власні можливості.

Основна частина 20 хвилин

1. Вправи для розвитку координації.

- пальчикова гімнастика

2. Ігри:

-  «Заборонений рух», «Камінь-ножиці-папір»

1. Перегляд відеоролику. Виконання вправ під музику.

2. Слідкувати за грою, вказувати на помилки.

Заключна частина 1 хвилина

  1. Підведення підсумків уроку.
  2. Рекомендації щодо рухового режиму.

 

  1. Що сподобалося чи запам’яталося на уроці?
  2. Про що б хотілося дізнатися на наступному уроці?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Токар Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
170
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку