Мета уроку: Навчальна визначити значення вивчених рослин класів Однодольні та Дводольні у природі та житті людини; розкрити необхідність знань про будову та значення вивчених рослин у подальшому житті людини. Розвиваюча розвивати уміння порівнювати та визначати значення рослин у житті людини розвивати пам’ять,увагу,логічне мислення та уяву; розвивати творчу активність, пізнавальні інтереси учнів. Виховна виховувати бережливе ставлення до рослин своєї місцевості та планети; розвивати в учнів почуття прекрасного, уміння пізнавати і створювати красиве
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Гра «Хто зайвий і чому?» пшениця,айстра,картопля,баклажан,перець; акація,гречка,липа,ячмінь; соняшник,ріпак,мальва,конопля; хрін,тюльпан,лілія,троянда; вишня,слива,льон,яблуня Як стверджував Конфуцій - «Вчитися і не розмірковувати – даремно витрачати час». Не кожному вдається знайти зайву інформацію, й того складніше – інформацію, яка викликає сумніви. Для цього потрібні не тільки знання, а й вміння розмірковувати.
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ МЕТОД «ЯКЩО…,ТО…» «Якщо б рослини не були здатні до фотосинтезу,то…» «Якщо рослини зникнуть з лиця Землі ,то…» «Якщо люди вирубають усі ліси,то…» «Якщо краще знати особливості рослин ,то..» «Якщо нищити рідкісні рослини,то…» …,то зникне атмосфера на планеті Земля» …,то люди не зможуть одержати вітаміни з їжі» …,то швидко розповсюджуватимуться хвороботворні бактерії» ….,то тварини втратять свої домівки».
Підсумок уроку Рефлексія -На уроці я дізнався… -Мені сподобалася найбільше .. -Мені цікаво було дізнатися про.. -Чи згодиться інформація, яку ви почули сьогодні у повсякденному житті? -Чи згідні ви з епіграфом нашого уроку: Людство – без облагородження його тваринами і рослинами – загине, збідніє, впаде в злобу відчаю, як самотній на самоті. Андрій Платонов? Оцінювання навчальних досягнень учнів
Домашнє завдання Вивчити відповідний параграф підручника,відповідати на запитання після параграфу. Творче завдання – скласти сенкан на тему «Рослини» Сенкани складаються за алгоритмом: перший рядок – іменник; другий рядок – два прикметники, що характеризують термін; третій рядок – три дієслова, що характеризують термін; четвертий рядок – речення з 4-х слів, що характеризують термін; п’ятий рядок – іменник-синонім до терміна. Наприклад: Рослини Зелені,смачні Ростуть,вбирають ,виділяють Живі організми,потрібні людям Флора