Урок для формування та засвоєння знань учнями на уроці біології в 6 класах. На уроці учні детально знайомляться з різно манітністю живого світу та його значенням
Значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини. Урок з біології в 6 класі (за новою програмою) на тему:
Номер слайду 2
Мета уроку: Навчальна визначити значення вивчених рослин класів Однодольні та Дводольні у природі та житті людини; розкрити необхідність знань про будову та значення вивчених рослин у подальшому житті людини. Розвиваюча розвивати уміння порівнювати та визначати значення рослин у житті людини розвивати пам’ять,увагу,логічне мислення та уяву; розвивати творчу активність, пізнавальні інтереси учнів. Виховна виховувати бережливе ставлення до рослин своєї місцевості та планети; розвивати в учнів почуття прекрасного, уміння пізнавати і створювати красиве
Номер слайду 3
Епіграф уроку: Людство - без облагородження його тваринами і рослинами - загине, збідніє, впаде в злобу відчаю, як самотній на самоті. Андрій Платонов
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Однодольні рослини Актуалізація опорних знань учнів Метод «Асоціативний кущ» (визначити ознаки Однодольних та Дводольних рослин) Дводольні рослини
Номер слайду 6
Актуалізація опорних знань учнів Гра «Впізнай мене» (картинки з рослинами – назвати рослину,відділ,клас та родину,до якої належить рослина)
Номер слайду 7
Номер слайду 8
ФОТОСИНТЕЗ — ЦЕ УТВОРЕННЯ ОРГАНІЧНИХ РЕЧОВИН (ЗДЕБІЛЬШОГО ГЛЮКОЗИ) З ВУГЛЕКИСЛОГО ГАЗУ Й ВОДИ ПІД ДІЄЮ СОНЯЧНОГО СВІТЛА В ОРГАНІЗМАХ ,ЩО МІСТЯТЬ ХЛОРОФІЛ) . Вивчення та осмислення нового матеріалу
Номер слайду 9
Колообіг речовин - це обмін речовинами між живою та неживою частинами природи.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Робота в групах за попередньо визначеними завданнями І група- «Харчові рослини» ІІ група - «Технічні рослини» ІІІ група – «Лікарські рослини» ІV група - «Декоративні рослини» V група – «Рослини – символи України»
Номер слайду 12
Рослини дають їжу для людей
Номер слайду 13
соняшник пшениця
Номер слайду 14
З рослин виготовляють різні речі папір меблі будматеріали тканину
Номер слайду 15
З рослин виготовляють ліки
Номер слайду 16
Рослини прикрашають наше життя
Номер слайду 17
Рослини - символи України
Номер слайду 18
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Гра «Хто зайвий і чому?» пшениця,айстра,картопля,баклажан,перець; акація,гречка,липа,ячмінь; соняшник,ріпак,мальва,конопля; хрін,тюльпан,лілія,троянда; вишня,слива,льон,яблуня Як стверджував Конфуцій - «Вчитися і не розмірковувати – даремно витрачати час». Не кожному вдається знайти зайву інформацію, й того складніше – інформацію, яка викликає сумніви. Для цього потрібні не тільки знання, а й вміння розмірковувати.
Номер слайду 19
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ МЕТОД «ЯКЩО…,ТО…» «Якщо б рослини не були здатні до фотосинтезу,то…» «Якщо рослини зникнуть з лиця Землі ,то…» «Якщо люди вирубають усі ліси,то…» «Якщо краще знати особливості рослин ,то..» «Якщо нищити рідкісні рослини,то…» …,то зникне атмосфера на планеті Земля» …,то люди не зможуть одержати вітаміни з їжі» …,то швидко розповсюджуватимуться хвороботворні бактерії» ….,то тварини втратять свої домівки».
Номер слайду 20
Підсумок уроку Рефлексія -На уроці я дізнався… -Мені сподобалася найбільше .. -Мені цікаво було дізнатися про.. -Чи згодиться інформація, яку ви почули сьогодні у повсякденному житті? -Чи згідні ви з епіграфом нашого уроку: Людство – без облагородження його тваринами і рослинами – загине, збідніє, впаде в злобу відчаю, як самотній на самоті. Андрій Платонов? Оцінювання навчальних досягнень учнів
Номер слайду 21
Домашнє завдання Вивчити відповідний параграф підручника,відповідати на запитання після параграфу. Творче завдання – скласти сенкан на тему «Рослини» Сенкани складаються за алгоритмом: перший рядок – іменник; другий рядок – два прикметники, що характеризують термін; третій рядок – три дієслова, що характеризують термін; четвертий рядок – речення з 4-х слів, що характеризують термін; п’ятий рядок – іменник-синонім до терміна. Наприклад: Рослини Зелені,смачні Ростуть,вбирають ,виділяють Живі організми,потрібні людям Флора