Конспект у собі містить хмаринки слів (авторські) по темі, для використання як роздаткового матеріалу або проектування; посилання на завдання у програмі Matifik (долучайтеся з учнями безкоштовно! для учнів 1-6 кл. вивчення математики в ігровій формі); ідеї до роботи учнів.
Дата:__________ Клас:________
Вчитель:_________________________________
Тема: Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Ділення натуральних чисел
Цілі:
Навчальна:
Розвивальна:
Виховна:
Обладнання: конспект уроку, роздавальний матеріал, підручник, ПК та проектор.
Тип уроку: Засвоєння знань і вмінь.
Хід уроку
1) Перевіряємо виконане завдання за підручником.
2) Виконання практичної вправи
Можна взяти одну за посиланням: https://naurok.com.ua/praktichna-robota-z-matematiki-do-temi-virazi-ta-formuli-65731.html (під час виконання знадобиться множення, додавання, віднімання і ділення…)
Аби учні самі дійшли до теми уроку можна запропонувати у «хмаринці» її віднайти.
З діленням діти знайомі з початкової школи, тому потрібно:
(компоненти повторити можна знову ж з «хмаринкою», і описати їх)
Аби легше й цікавіше «проходив процес» повторення і доповнення, створюємо активність: пропонуємо учням розподілити певний матеріал (це можуть бути кольорові олівці, палички, соломинки…) за ознакою. Учні на практиці з’ясують, що при ділені на 1 кількість незмінна, а на 0 ділити не отримується.
Наприклад: Уявіть себе організаторами акції «Яскрава математика», вам потрібно розподілити подарунки між учасниками конкурсу у своєму класі по таких номінаціях (завчасно готуємось, аби поділились без остачі, і отримались такі випадки: а:а, 0:а, а:1, а:0):
Прекрасним дівчатам – кольорові олівці, аби їх побудови були яскравішими .
Мужнім хлопцям – креслярські набори, аби їх побудови були досконалими.
Для вчителів - канцелярське приладдя.
Для малюків – математичні розмальовки .
1.Робота з підручником
Усно: №408, 409.
Письмово: №413, 415(1-4). Для сильніших учнів: №415(5-8),429.
2.Робота з програмою Matifik.
Виконання запланованих вчителем завдань на ділення в ігровій формі.
(Програма Matific - Навчальна Програма Для Загальноосвітніх Навчальних Закладів 2017)
Ігровий прийом «Я дослідник»
Учні отримують картки для заповнення, або усно продовжують речення:
Я сьогодні
-дослідив….
-відкрив…
-з’ясував…
-переконався…
1.Завдання за підручником:
§13, ст. 83 . № 414,416. Для сильних учнів: №424,436.
2.На платформі
https://www.matific.com/ua/ розділ «Домашні завдання»