Контрольна робота № 1 з математики для учнів 5 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Додавання і віднімання натуральних чисел” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Додавання і віднімання натуральних чисел”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яке натуральне число є наступним за числом сім мільйонів триста тисяч дев’ятсот сорок шість?

А

Б

В

Г

2. Між якими парами чисел замість зірочки потрібно поставити знак «<»?

А

Б

В

Г

3. Знайдіть пропущене число: .

А

Б

В

Г

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між словесним заданням чисел (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).

1

Шість мільйонів шістсот тисяч

А

2

Шість мільйонів шістсот

Б

3

Шість мільйонів шість тисяч шість

В

4

Шість мільйонів шість

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення .

 

Відповідь: ______________________________

6. Запишіть число, яке на менше від найменшого трицифрового числа.

 

Відповідь: ______________________________

7. У числах замість кількох цифр поставили зірочки. Порівняйте ці числа: і .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. За вересень робітник заробив грн, а за жовтень – на грн менше. Скільки грошей заробив робітник за вересень і жовтень разом?

9. На птахофермі було курей, індиків – на більше, ніж курей, а качок – на менше, ніж курей та індиків разом. Скільки курей, індиків та качок було на птахофермі разом?

10. Знайдіть суму: км м км м.

 

Оцінка _____


ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Додавання і віднімання натуральних чисел”

УЧ_________ 5 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яке натуральне число є наступним за числом сімнадцять мільйонів п’ятдесят шість тисяч один?

А

Б

В

Г

2. Між якими парами чисел замість зірочки потрібно поставити знак «>»?

А

Б

В

Г

3. Знайдіть пропущене число: .

А

Б

В

Г

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між словесним заданням чисел (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).

1

Сім мільйонів сімсот тисяч

А

2

Сім мільйонів сімсот

Б

3

Сім мільйонів сім тисяч сім

В

4

Сім мільйонів сім

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення .

 

Відповідь: ______________________________

6. Запишіть число, яке на менше від найменшого двоцифрового числа.

 

Відповідь: ______________________________

7. У числах замість кількох цифр поставили зірочки. Порівняйте ці числа: і .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. За перший день бригада зібрала кг овочів, а за другий – на кг менше. Скільки кілограмів овочів зібрала бригада за два дні разом?

9. На складі було пальт, курток – на більше, ніж пальт, а костюмів – на менше, ніж пальт і курток разом. Скільки всього на складі було пальт, курток і костюмів разом?

10. Знайдіть суму: км м км м.

 

Оцінка _____

 

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку