Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Додавання і віднімання натуральних чисел” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Додавання і віднімання натуральних чисел”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Яке натуральне число є наступним за числом сім мільйонів триста тисяч дев’ятсот сорок шість?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Між якими парами чисел замість зірочки потрібно поставити знак «<»?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Знайдіть пропущене число: .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між словесним заданням чисел (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).
1 |
Шість мільйонів шістсот тисяч |
А |
|
2 |
Шість мільйонів шістсот |
Б |
|
3 |
Шість мільйонів шість тисяч шість |
В |
|
4 |
Шість мільйонів шість |
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення .
Відповідь: ______________________________
6. Запишіть число, яке на менше від найменшого трицифрового числа.
Відповідь: ______________________________
7. У числах замість кількох цифр поставили зірочки. Порівняйте ці числа: і .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. За вересень робітник заробив грн, а за жовтень – на грн менше. Скільки грошей заробив робітник за вересень і жовтень разом?
9. На птахофермі було курей, індиків – на більше, ніж курей, а качок – на менше, ніж курей та індиків разом. Скільки курей, індиків та качок було на птахофермі разом?
10. Знайдіть суму: км м км м.
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Додавання і віднімання натуральних чисел”
УЧ_________ 5 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Яке натуральне число є наступним за числом сімнадцять мільйонів п’ятдесят шість тисяч один?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Між якими парами чисел замість зірочки потрібно поставити знак «>»?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Знайдіть пропущене число: .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між словесним заданням чисел (1 – 4) та їх числовими значеннями (А – Д).
1 |
Сім мільйонів сімсот тисяч |
А |
|
2 |
Сім мільйонів сімсот |
Б |
|
3 |
Сім мільйонів сім тисяч сім |
В |
|
4 |
Сім мільйонів сім |
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислення .
Відповідь: ______________________________
6. Запишіть число, яке на менше від найменшого двоцифрового числа.
Відповідь: ______________________________
7. У числах замість кількох цифр поставили зірочки. Порівняйте ці числа: і .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. За перший день бригада зібрала кг овочів, а за другий – на кг менше. Скільки кілограмів овочів зібрала бригада за два дні разом?
9. На складі було пальт, курток – на більше, ніж пальт, а костюмів – на менше, ніж пальт і курток разом. Скільки всього на складі було пальт, курток і костюмів разом?
10. Знайдіть суму: км м км м.
Оцінка _____