План-конспект
уроку з фізичної культури (гімнастика)
для учнів 3 класу
Тема уроку: Сюжетно-рольовий урок
"Подорож до країни СПОРТЛЯНДІЯ".
Мета:
Обладнання: "хула-хупи", кубики, гімнастична стінка, гімнастичні мати, гімнастичні лави, гімнастичні палиці, скакалки, DVD-програвач, СD-диски.
Місце проведення: спортивна зала.
План-конспект
уроку з фізичної культури (гімнастика)
для учнів 3 класу
Тема уроку: Сюжетно-рольовий урок
"Подорож до країни СПОРТЛЯНДІЯ".
Мета:
Обладнання: "хула-хупи", кубики, гімнастична стінка, гімнастичні мати, гімнастичні лави, гімнастичні палиці, скакалки, DVD-програвач, СD-диски.
Місце проведення: спортивна зала.
№ |
Зміст заняття |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. |
Підготовча частина |
15 хв. |
|
|
1. Шикування, рапорт чергового, привітання. |
2 хв. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд, психологічний та емоційний стан учнів. |
2. Повідомлення завдань уроку. |
2 хв. |
Діти! Ми сьогодні не будемо займатися фізкультурою, а краще відправимось подорожувати! Згодні? Тоді всі приготувались. Взяли із собою у подорож: добрий настрій, витримку і бажання стати ще сильнішими! Але я хочу вас застерегти: на шляху будуть зустрічатися труднощі. Якщо ви не злякались, то ми вирушаємо до країни СПОРТЛЯНДІЯ! |
|
3. Ходьба:
|
1 хв. |
Уявіть собі: ми з Вами заходимо до лісу, зустрічаємо ведмедика. - Руки в сторони! |
|
|
1хв. |
Тепер побачили лисичку, яка йде лісом, обминаючи пеньочки. |
|
|
1 хв. |
Аж ось на нашому шляху болото – давайте пройдемо його як чапля! |
|
|
1 кр. |
А тепер пострибаймо як зайчики! |
|
|
1 кр. |
Зігнули руки в ліктях – і показали гадючку швидкою ходьбою! |
|
4.Біг звичайний |
1 кр. |
Аж тут йде вовк! Тікаймо від нього! |
|
|
1 кр. |
Вибігли ми на лужок. Скільки ж тут квіточок! Для того, щоб їх не зламати, треба обережно їх оббігати. |
|
|
1 кр. |
Оленята тут маленькі веселенько граються, так давайте й ми, малята, з ними по вправляємося! |
|
|
|||
5.Ходьба у повільному темпі із вправами на відновлення дихання. |
0.5 хв. |
Як метелики яскраві політаємо на лужку! Сядемо на квіточку, відпочинемо! (Відновлення дихання) |
|
6. Перешикування на комплекс ЗРВ "заходом трійками" |
0.5 хв. |
А ось і перша наша зупинка, на яку ми прибуваємо – "Гімнастична". |
|
|
7. Комплекс вправ ЗРВ на гімнастичних лавах |
5 хв. |
|
В.П. – стоячи спиною один до одного, взятись за руки, ноги ледь розставлені 1-2 – підняти руки через сторони вгору, подивитись 3-4 – В.П. |
8 разів |
Середній темп виконання вправи. Сказати: "Вниз!" |
|
В.П. – сидячи верхи на лаві спиною один до одного 1 – поворот ліворуч, торкнутися долонями долонь товариша 2 – те ж саме, але праворуч. |
8 разів |
Сказати: "Хлоп!" |
|
В.П. – сидячи на лаві боком, спиною один до одного 1-3 – нахилитися вперед, ковзнути руками до стопи. 4-5 – випростатися, спиною і потилицею притулитися до партнера |
6 разів |
Повторювати у повільному темпі. Коліна не згинаємо. Сказати : "Вниз!" |
|
В.П. - сидячи на лаві боком, щільно притулитись спиною один до одного, руками взятись під лікті 1-6 – виконувати рухи прямими ногами в сторони, потім – схрестити їх, не згинаючи їх при у колінах. 7-8 – В.П. |
5 разів |
Середній темп виконання вправи.
|
|
В.П. – стоячи спиною один до одного, взятись за руки, ноги ледь розставлені 1-2 – підняти руки через сторони вгору, подивитись 3-4 – В.П. |
8 разів |
Середній темп виконання вправи. Сказати: "Вниз!" |
|
8. Виконання вправи на відновлення дихання "Насосики". |
1 хв. |
Молодці! Впорались із завданням! А тепер крокуємо далі. Ой! А що – це? Попереду – гори стають на шляху І ми по горам починаємо повзти. Попереду на нас чекає зупинка "Акробатична". |
|
ІІ |
Основна частина |
25 хв |
Організація класу на уроці груповим способом. Розрахунок на 1-й, 2-й. Ділення на групи. – На цій зупинці ми повинні працювати у групах. Командиром І-ї групи буде… , а І-ї групи - … |
|
1. Перекид вперед, перекид назад, стійка на руках |
4 хв. |
Слідкувати за виконанням учнями групування, зберігати рівновагу, відштовхування. |
2. Стійка на лопатках і перехід у напівшпагат. |
4 хв. |
Рівно тримати ноги, "тягнути" носки, тримати поставу. |
|
|
3. Гімнастичний "місток" із положення лежачи. |
4 хв. |
Підстраховувати один одного. |
|
Зміна місць занять групами. |
|
Зберігати дисципліну. |
3. Ходьба з бар'єрами. |
2 хв. |
Переступання гімнастичних лав. |
|
4. "Малювання" |
4 хв. |
- Ось ми дружно мандрували і до художньої майстерні потрапили! (Із гімнастичних обручів, скакалок, палиць, кубиків учні "малюють" сонце, ялинку, чебурашку, хмаринку.) - Вміло ми фантазували,далі ми помандрували! |
|
5. Стрибку у повному присіді на двох ногах |
1 хв. |
Ми на нашому шляху жабку вгледіли малу, І ми як жабки поскакали далі! |
|
6. Танцювальні кроки під музичний супровід |
3 хв. |
Дострибали до зупинки і потанцюємо хвилинку! Зупинка – "Танцювальна". |
|
|
1 кр. |
Виконується у парах. |
|
|
1кр. |
Підбираємо ногу і слухаємо музику. Молодці! |
|
7. Рухлива гра: "Дубки і білки".
|
3 хв. |
Дітки! Наша подорож підходить до завершення. Всі ви були такими спритними, обачливими, бережливими, не зім'яли жодної квіточки, не згубили жодної комашки, не злякали жодної пташки. І це так сподобалось лісовим мешканцям, що вони запропонували нам гру! А тому ми з Вами знаходимося зараз на зупинці "Рухливі ігри". Учні стоять парами по колу. Попереду – "дубки", за ними – "білки". Одна "білка", яка без дубка, - ведучий гри. У нього в руках – грибок. Він йде по колу, зупиняється біля будь-якої "білки", доторкається до неї рукою і каже: "Друг, дружок, віддай". Ведучий передає білці "грибок" і біжить в один бік, а гравець, до якого доторкнувся ведучий рукою – у другий. Той хто перший прибігає до "дубка", перемагає. Після 2-3-х разів гри "білки" і "дубки" міняються місцями. |
|
ІІІ |
Заключна частина. |
5 хв. |
У цікаву гру погрались, із країною СПОРТЛЯНДІЄЮ попрощались. – Вирушаємо додому по килимку луговому! |
|
1. Ігрова фізична вправа на відновлення дихання "Збираємо квіти!" |
2 хв. |
Зробіть великий крок уперед, опустіть спочатку ліву руку, потім праву – начебто збираєте квіти. Зробіть крок правою ногою - "зірвіть квітку" лівою рукою і навпаки. Ходіть не дуже швидко, бажано на прямих ногах. |
2. Підведення підсумків уроку. Гра "Мікрофон". |
1 хв. |
Що нового дізналися? Чого навчилися? Що сподобалося? Що було важко виконувати? |
|
3. Оцінювання. |
1 хв. |
Об'єктивність в оцінюванні. |
|
4. Домашнє завдання. |
1 хв. |
Показати батькам комплекс ранкової гімнастики. |