КОНСПЕКТ
інтерактивного уроку з гімнастики 2 клас
Тема: Гімнастика.
Задачі уроку: 1. Продовжити вивчення вправ для формування правильної постави з використанням гімнастичних лав під музичний супровід.
2. Розучити рухливу гру «На прогулянку».
3. Повторити порядок роботи при тренуванні по колу.
4. Сприяти розвитку фізичних якостей: координації рухів.
Місце проведення: спортивна зала ЗНЗ № 30.
Інвентар: гімнастичні лави.
№ з/п |
Зміст заняття |
Дозування (хв.) |
Організаційно-методичні примітки |
І |
Підготовча частина |
15 хв. |
|
|
1.Шикуавння, привітання.
|
1 хв.
|
Перевірити готовність уч-нів до занять. |
2.Стройові та організуючі вправи. |
1 хв. |
Чіткість виконання вправ. |
|
3. Різновиди ходьби. |
1 хв. |
Слідкувати за поставою: спина пряма, голову під-няти. |
|
4. Різновиди бігу: - біг галопом, лівим боком, правим боком; - біг з вистрибуванням вгору на кожний крок; - біг з закиданням гомілки назад; - біг на прямих ногах. |
3 хв. |
Тримати дистанцію 2-3 кроки. Вистрибувати якомога ви-ще. Біг з мінімальним просу-ванням. Руки тримати за спиною. |
|
5. Перешикування в колону по 8 з послідовними пово-ротами в русі. |
30 сек. |
|
|
6. Комплекс загальнорозвива- ючих вправ для форму-вання правильної постави з використанням гімнастич- них лав під музичний супровід. Вправи для ніг та стегна: а) в.п. – о.с., руки на поясі 1 - торкнутись лави пра-вою ногою; 2-4 три кроки на місці; 5 - торкнутись лави лівою ногою; 6-8 - три кроки на місці б) в.п. – те саме. 1-4 - підйом та спуск з ла- ви з правої ноги; 5-8 - підйом та спуск з ла- ви з лівої ноги. в) в.п. – те саме. 1-4 - два підйоми правого стегна; 5-8 - підйом з лівої та спуск з лави; 9-12 - два підйоми лівого стегна; 13-16 – підйом з правої та спуск. г) в.п. – те саме. 1-4 - підйом та спуск з лави; 5-8 - чотири стрибки на двох. д) в.п. – о.с. стоячі правим боком до лави. 1 - крок правою на лаву; 2 - крок лівою на лаву; 3 - правою торкнутись підлоги; 4 - лівою торкнутись підлоги; 5-8 – по черзі стати на підлогу, повертаючись лівим боком до лави; 9-16 – аналогічні дії з лівого боку з лівої ноги. Вправи для активного розтя-гування та гнучкості. а) в.п. – те саме. 1 - поворот тулуба вліво, руки за головою; 2 - в.п.; 3-4 - аналогічні дії впра-во. б) в.п. – те саме. 1 - кладемо руки вперед на плечі партнера; 2 - нахил вперед; 3 - нахил назад; 4 - в.п.. в) в.п. – те саме. 1-2 - нахил вперед, правою рукою торкнутись лівої ноги; 3-4 - нахил вперед, лівою рукою торкнутись правої ноги. |
4 рази
4 рази
4 рази |
Під музичний супровід.
Слідкувати за поставою.
Пружинні невисокі стриб-ки.
Випад середній, спина пряма.
Ноги в колінах не зги-нати, носки відтягнуті, повороти з максимальною амплітудою. |
|
4 рази
4 рази
4 рази
4 рази
4 рази
|
|||
|
Дихальні вправи. 1-2 - піднімаючись на нос-ки, руки дугами вгору - вдих; 3-4 - опускаючись на п’ят-ки випад вправо, руки ду-гами перехресно до низу - видих; 5-8 - те саме з випадом влі-во. |
3 рази |
|
ІІ |
Основна частина |
23 хв. |
|
|
1.Повторити порядок роботи при тренуванні по колу “робота в малих групах”: - лазіння по гімнастичній лаві за допомогою рук; - підіймання тулуба в сід. з положення лежачи, руки за головою; - ходьба по лаві з мішечком на голові, руки в сторони; - стрибки на скакалці; - виконання вправи «човник» на гімнастичному маті; |
5-7 раз |
Виконання вправ по свистку.
Тримати поставу.
Стрибки на носках. |
2.Разучити гру «На прогулянку» |
2 хв.
|
Рольова гра. |
|
ІІІ |
Заключна частина |
2 хв. |
|
|
1.Шикування та підведення підсумків уроку. |
2 хв. |
Оцінити, виділити най-кращих, зробити заува-ження. |