Урок з формування навичок читання "Українська народна казка "Колобок"

Про матеріал

План-конспект уроку в 1 класі складено на допомогу вчителям та вихователям, які працюють з дітьми з помірною розумовою відсталістю. Урок спрямований на розвиток усного мовлення, збагачення словникового запасу та вміння переказувати зміст прослуханої казки.

Перегляд файлу

Тема: Українська народна казка «Колобок»

Мета.  1.  Вчити дітей відповідати на запитання, відтворювати зміст

   казки; збага­чувати словниковий запас учнів.

  1. Розвивати увагу, зорове та слухове сприйняття, пам'ять, усне

мовлення.

  1.  Виховувати активність, старанність.

Тип уроку: формування нових знань, умінь, навичок.

Обладнання: ТЗН, предметні малюнки, ілюстрації до казки, іграшки тварин, карт­ки з цифрами.

Хід уроку

І. Підготовча частина

  1.        Організаційний момент.

Вже дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте.

  1.        Нервово-психічна підготовка.
  1.  «Добрий день».
  2.  Д/г «Визначте зайвий малюнок».

(Заєць, лисиця, вовк, горобець, ведмідь).

  • Скільки малюнків ви бачите?
  • Назвіть що зображено на малюнках.
  • Який малюнок зайвий? Чому?
  • Як назвемо малюнки одним словом?
  • Малюнків стало більше чи менше?
    1.        Дидактико-психологічна підготовка.
  • Діти, зараз буде урок читання. Будьте уважні, давайте відповіді на поставлені питання. В кінці уроку я всім поставлю оцінки.

ІІ. Основна частина

  1.       Фонетична зарядка.

Інь-інь-інь - прийшла осінь.

Ра-ра-ра - золота пора.

Та-та-та - листя зліта.

Са-са-са - яка краса.

  1.       Актуалізація опорних знань.
  • Про який малюнок ця загадка?

 

1. Він із казки,він із пісні,

Зуби в нього,як залізні,

Капустину він гризе.

Зветься звір на букву “3”.(3аєць)

  1.  В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

А зовуть її ... (лисиця).

  1.  Влітку наїдається,

Взимку відсипається. (Ведмідь)

  1.  Сірий,хижий і страшний.

По полю гасає,

Всіх лякає,

Овечок хапає. (Вовк)

  • Як ми назвемо малюнки одним словом? (Тварини)
  • Де живуть ці тварини? (В лісі.)
  • Як вони називаються? (Дикі.)
  1.        Повідомлення теми, мети уроку.
  •                   Сьогодні на уроці ми будемо працювати над казкою, в якій головний герой зустрінеться з цими тваринами. А хто він ви мені скажете, коли уважно її послухає­те. Тож будьте уважними.
  •                   Але перш ніж ми послухаємо казку, давайте зробимо зарядку.

Фізхвилинка

Йшли ведмедики малі, нахилились до землі,

Потім встали, руки в боки і зробили три підскоки.

Потім розминали плечі, дуже сильні плечі у малечі.

Руки вгору, опустили, покружляли вліво, вправо,

Знову вгору, опустили і на килим тихо сіли.

  1.        Опрацювання казки.
  1. Слухання казки дітьми з опорою на ілюстрації.
  2.  Питання до казки та відповідь на них учнями:
  •                   Хто головний герой казки?
  •                   3 якими тваринами зустрічався Колобок?
  •                   Хто першим зустрівся Колобку?
  •                   Яку пісеньку заспівав Колобок Зайчику?
  •                   3 ким зустрівся Колобок після Зайчика?
  •                   3 ким зустрівся Колобок після Вовка?
  •                   Хто перехитрив Колобка?
  1.  Переказ казки дітьми по малюнкам.

Фізхвилинка

Трава — низенька-низенька,

Деревависокі-високі,

Вітер дерева колише, гойдає,

То вправо, то вліво хитає,

То вниз пригинає.

Птахи летять, відлітають,

А учні тихенько на килим сідають.

2.3.4. Дидактична гра «Хто де живе?».

III. Заключна частина

  1.       Актуалізація набутих знань на уроці.
  •                   Як називається казка над якою ми сьогодні працювали?
  •                   Яких тварин зустрів Колобок по дорозі?
  •                   Що сталося з Колобком?

3.2. Оцінювання.

 

1

 

docx
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку