Дистанційний урок з географії для 6 класу
Тема. Будова атмосфери, властивості повітря в тропосфері
Завдання:
1) запишіть у зошит
Дату – на полях числом. Тему – можна виділяти червоним або зеленим.
2) переглянь відео (7 хв):
3) використовуючи текст підручника, зошит випиши пропущені слова і запам’ятай (бажано роздрукувати, вписати пропущені слова і вклеїти в зошит):
Атмосфера – це __________________ оболонка Землі.
Атмосферне повітря – це __________________________, основними з яких є ____________ (78%) і ___________ (21%).
У повітрі містяться ______________________ та різні _______________________: пил, попіл від лісових пожеж і вулканічних вивержень, кристалики льоду і морської солі, сажа.
Нижньою межею атмосфери вважають ____________________, але повітря проникає в ___________________________.
Воно є у _________________________________________.
В атмосфері повітря розподілене _______________________: з висотою його об’єм ____________________________.
Більша частина (80%) всієї маси повітря заповнює простір до висоти _____ км (тропосфера), і майже все (99,5%) – до висоти 55 км (________сфера).
Біля земної поверхні повітря ___________________ (це обумовлене _____________________________________), з висотою повітря стає більш ______________________.
Чіткої верхньої межі атмосфера _____________, умовно її проводять на висоті _____ км.
|
Допиши пропущені речення (?) з підручника відповідно шарам атмосфери
Сфера розсіяння. Має незначний вміст водяної пари та гелію. Перехід до космічного вакууму. |
Сфера дуже розрідженого іонізованого газу. Утворюються полярні сяйва. |
|
Дуже розріджене повітря. Здатна відбивати радіохвилі, забезпечуючи далекий радіозв’язок на планеті. |
|
? |
|
? |
Значення атмосфери (допиши):
Вивчає атмосферу Землі наука _________________.
4) виконайте тренувальні тести (реєструватися НЕ треба):
Як утворюється полярне сяйво - https://www.youtube.com/watch?v=7kJhaOXphk0
ДЗ: опрацювати § 29, відповісти на усно питання після параграфу