Урок з географії з елементами STEM-освіти "Ґрунти та ґрунтові ресурси. Умови ґрунтоутворення"Зв'язок та ітеграція таких предметів як: неографія,фізика,хімія
Тема уроку: Ґрунти та ґрунтові ресурси. Умови ґрунтоутворення. Цілі уроку: сформувати у учнів поняття про головні ознаки ґрунтів; вчити знаходити спільні та відмінні риси в будові ґрунтів. Вивчити методику визначення р. Н середовища ґрунту та застосувати її на практиці.
Номер слайду 3
Мета:- формувати предметні компетентності: сприяти формуванню уявлення про особливе природне тіло - ґрунти; продовжувати формувати в учнів поняття про ґрунтоутворюючі чинники, вчити виявляти компоненти природи, що впливають на утворення ґрунтів, їх фізичні та хімічні властивості; - формувати ключові компетентності: спілкування державною мовою; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися впродовж життя; ініціативність і підприємливість; соціальна і громадянська компетентності.
Номер слайду 4
Інтегровані предмети та наукигеографіяхіміяфізика
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Що таке грунт?Які фактори впливають на утворення грунту?
Номер слайду 7
З чого складається грунт?Як він утворюється?
Номер слайду 8
Основні типи грунтів України?
Номер слайду 9
Визначення наявності мінеральних солей у виданих зразках ґрунту:1. Сульфати2. Хлориди3. Карбонати
Номер слайду 10
Визначення рівня РН грунту за допомогоюприродних індикаторів. Нейтральне середовище. Слабо-кисле середовище
Номер слайду 11
Складання схеми датчика вологості грунту,його збірка та перевірка роботи. Світлодіод світиться, коли грунт вологий, рослина не потребує поливу.