Урок з географії з елементами STEM-освіти "Ґрунти та ґрунтові ресурси. Умови ґрунтоутворення"

Про матеріал
Урок з географії з елементами STEM-освіти "Ґрунти та ґрунтові ресурси. Умови ґрунтоутворення"Зв'язок та ітеграція таких предметів як: неографія,фізика,хімія
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок географії з елементами STEM-освіти

Номер слайду 2

Тема уроку: Ґрунти та ґрунтові ресурси. Умови ґрунтоутворення. Цілі уроку:  сформувати у учнів поняття про головні ознаки ґрунтів; вчити знаходити спільні та відмінні риси в будові ґрунтів. Вивчити методику визначення р. Н середовища ґрунту та застосувати її на практиці.

Номер слайду 3

Мета:- формувати предметні компетентності: сприяти формуванню уявлення про особливе природне тіло - ґрунти; продовжувати формувати в учнів поняття про ґрунтоутворюючі чинники, вчити виявляти компоненти природи, що впливають на утворення ґрунтів, їх фізичні та хімічні властивості; - формувати ключові компетентності: спілкування державною мовою; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися впродовж життя; ініціативність і підприємливість; соціальна і громадянська компетентності.

Номер слайду 4

Інтегровані предмети та наукигеографіяхіміяфізика

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Що таке грунт?Які фактори впливають на утворення грунту?

Номер слайду 7

З чого складається грунт?Як він утворюється?

Номер слайду 8

Основні типи грунтів України?

Номер слайду 9

Визначення наявності мінеральних солей у виданих зразках ґрунту:1. Сульфати2. Хлориди3. Карбонати

Номер слайду 10

Визначення рівня РН грунту за допомогоюприродних індикаторів. Нейтральне середовище. Слабо-кисле середовище

Номер слайду 11

Складання схеми датчика вологості грунту,його збірка та перевірка роботи. Світлодіод світиться, коли грунт вологий, рослина не потребує поливу.

pptx
Додано
27 квітня 2023
Переглядів
301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку