17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок з геометрії за темою: "Многогранник та його елементи", 11 кл

Про матеріал

Розробка уроку з презентацією по геометрії 11 клас за темою: "Многогранник та його елементи". Учням пропонується спочатку самим пригадати про многогранники навколо них, а потім наочно показано, в яких розділах наук вони можуть їх ще зустріти.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Многогранник та його елементи. Урок геометрії, 11 кл. Вчитель: Ганенко Вікторія Леонідівна

Номер слайду 2

Многогранник - частина простору, обмежена скінченою кількістю плоских многокутників. Його елементи:грані;ребра;вершини.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

Види многогранників Опуклі Неопуклі

Номер слайду 4

Правильні многогранники

Номер слайду 5

Многогранники в біології- Вірус поліоміеліта- Скелет одноклітинного організму феодарії- Вірус ВІЧstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

Многогранники в природіСоти;Кристалічні решітки хімічних речовин;Кристали солі;Дорогоцінні камені.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 7

Многогранники в архітектурі

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Який твій настрій в кінці уроку?

Перегляд файлу

Розробка уроку з геометрії, 11 кл.,    Вчитель: Ганенко Вікторія Леонідівна

 

Тема: Многогранник та його елементи.

Мета: Сформувати поняття многогранника та його елементів, ознайомити з видами многогранників. Показати матеріальність та пізнавальність даної теми та її роль у пізнанні навколишнього світу. Виховувати естетичну та мовленнєву культуру.

Обладнання: проектор, презентація, моделі многогранників.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

Хід уроку:

  1. Організаційний момент.

«Геометрія є найсильнішим засобом для розвитку наших розумових здібностей, вона дає нам змогу правильно міркувати і розуміти».

Галілео Галілей:

  1. Перевірка домашнього завдання.

Відповісти на запитання, які виникли в учнів під час виконання домашнього завдання. Учні, користуючись заздалегідь підготовленими на дошці рисунками, відповідають на запитання до задач з домашнього завдання.

  1. Актуалізація опорних знань.

Назвіть основні геометричні фігури стереометрії.

Які тривимірні геометричні фігури ви знаєте?

Де вони зустрічаються у житті, в природі, довкола нас?

  1. Вивчення нового матеріалу.

Демонструю моделі многогранників.

Многогранником називають частина простору, обмежена скінченою кількістю плоских многокутників. Многокутники, які обмежують многогранник, називають його гранями, їх сторони — ребрами, а вершини — вершинами многогранника. (Слайд 2)

Многокутники бувають опуклими та не опуклими, аналогічно з многокутниками. Многогранник називається опуклим, якщо він лежить по один бік від площини кожного з плоских многокутників на його поверхні (Слайд 3).

Многогранник називається правильним, якщо:

1) він опуклий;

2) всі його грані – рівні один одному правильні многокутники ;

3) в кожній його вершині сходиться однакове число ребер;

4) всі його двогранні кути рівні. (Слайд 4)

Многогранники довкола нас зустрічаються дуже часто. Цеглина, книжка, шафа, стілець, кристал — все це моделі многогранників. Знання властивостей многогранників необхідне в багатьох сферах. Столяр має справу з многогранниками, вистругуючи деталі. Будівельник напряму кладе стіни із прямокутних паралелепіпедів. І мінералоги, кристалографи, гранильники — всі мають справу з многогранниками. Розглянемо приклади многогранників в деяких сферах життя. (Слайди 5-7)

  1. Фізкультхвилинка.

Зарядка для очей (Слайд 8).

  1. Відпрацювання вмінь та навичок.

Усні вправи:

№1. Скільки вершин, ребер, граней має: а) тетраедр, б) куб?

№2. Скільки ребер може сходитись у вершині многогранника?

Вправи на побудову:

№3. Побудувати многогранник, який має

а) 5 граней і 6 вершин; б) 5 граней і 5 вершин. Скільки ребер він має?

№4. Побудуйте многогранник, у якого однакове число вершин і число граней.

  1. Підсумки уроку. Рефлексія

Що вивчили нового? Що дізнались цікавого? Який настрій в кінці уроку? (Слайд 9).

 

Домашнє завдання:

Якщо поверхню многогранника розрізати по кількох його ребрах і розкласти на площині, то дістанемо розгортку даного многогранника. Нарисуйте декілька різних розгорток куба.

 

zip
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку