Для закріплення, узагальнення, систематизування основних матеріалів, що вивчаються; здійснення обліку і контролю знань учнів; продовження ідейно-морального виховання учнів; сприяння формуванню поважного ставлення до знань, праці, колективізму, відповідальності; розвитку в учнів взаємодопомоги та відповідальністі не лише за свої знання, але й за знання товаришів; сприяння виявленню учнів, які мають прогалини у знаннях та потребують допомоги.
ТЕМА: ВУГЛЕВОДНІ
Цілі: закріпити, узагальнити, систематизувати основний матеріал, що вивчається; здійснити облік і контроль знань учнів; продовжити ідейно-моральне виховання учнів; сприяти формуванню поважного ставлення до знань, праці, колективізму, відповідальності; розвивати в учнів взаємодопомогу та відповідальність не лише за свої знання, але й за знання товаришів; сприяти виявленню учнів, які мають прогалини у знаннях та потребують допомоги.
Обладнання: картки із завданнями, газети, кросворд
Порядок проведення конкурсів:
а) задачі
б) знання гомології ізомерії
Естафету починають капітани. Вони витягають квиток із задачею, стають біля дошки та розв’язують її. На столі всі необхідні таблиці. Судді стежать за роботою.
Перші три учні працюють біля дошки, а решта класу бере участь у наступному конкурсі.
Поки три учні розв’язують задачі біля дошки решта частина попрацює з картками, по 2 варіантам, правильну відповідь записуємо в таблицю.
(5 хвилин)
Пригадаємо ім’я видатного вченого який зробив внесок в органічну хімію
У картці-завданні учень хрестиком позначає правильну відповідь.
Прізвище, група |
ВАРІАНТ 1 |
|||
Варіант |
||||
Варіанти відповідей |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. РЕЧОВИНИ, З ЯКИМИ ВЗАЄМОДІЯТИМЕ МЕТАН |
|
|
|
|
СН3-СН-СН3 СН3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прізвище, група |
ВАРІАНТ 2 |
|||
Варіант |
||||
Варіанти відповідей |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СН2=СН-СН2- СН3 |
|
|
|
|
4. РАДИКАЛ
|
|
|
|
|
5. РЕЧОВИНИ, ЩО ВСТУПАЮТЬ У РЕАКЦІЇ ПРИЄДНАННЯ ТА ЗАМІЩЕННЯ. |
|
|
|
|
Прізвище, група |
ВАРІАНТ 3 |
|||
Варіант |
||||
Варіанти відповідей |
А |
Б |
В |
Г |
1. ГОМОЛОГИ МЕТАНУ |
|
|
|
|
2.АРОМАТИЧНІ ВУГЛЕВОДНІ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. ІЗОМЕР ДЛЯ РЕЧОВИНИ СКЛАДУ СН3-СН2-СН2- СН3 |
|
|
|
|
5.РЕЧОВИНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ЯК ПАЛИВО |
|
|
|
|
«Позитивне та негативне у зв’язку хімії з екологією»