Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок з художньої культури "Світове кіномистецтво" для 11 класу

Про матеріал
Розробка уроку з художньої культури з теми "Світове кіномистецтво" включає в себе різні види вправ на розуміння програмового та додаткового матеріалу. Розвиває естетичний світогляд.
Перегляд файлу

Тема уроку: Світове кіномистецтво

Мета уроку:

  • навчальна: розкрити шляхи розвитку європейського кіномисте­цтва на прикладі французького та американського кіно, ознайомити учнів з особливостями жанрів амери­канського кіно;
  • розвивальна: розвивати вміння аналізувати отриману інформацію та розрізняти основні жанрові ознаки фільмів;
  • виховна: виховувати естетичний смак, зацікавленість кіномисте­цтвом, цілеспрямованість у досягненні мети на прикладі життя й творчості відомих режисерів.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Вид уроку: інтегрований з використанням інтерактивних технологій

Обладнання: ТЗН; підручник Миропольська Н.Є., Масол Л.М. Художня культура. 11 клас. Рівень стандарту, 2011р.; портрети видатних митців французького та американського кінематографа, відеофрагменти кінофільмів «Вихід робітників з фабрики» (реж. брати Люм'єр), «Співак джазу» (реж. Алан Кросленд), «Жертви моря» (реж. Честер М. Франклін), «Беккі Шарп» (реж. Рубен Мамулян), «Жанна Д'Арк» (реж. Люк Бессон); мультимедійна презентація «Світовий кінематограф»

Методи та прийоми роботи: «Мікрофон», «Асоціативний кущ», робота в малих групах, «Алея зірок»

Структура уроку:

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку

ІV. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Вивчення нового матеріалу

V. Закріплення матеріалу

VІ. Підбиття підсумків уроку (рефлексія)

VІІ. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційний момент

1. Перевірка присутності учнів

2. З’ясування емоційної готовності до уроку

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Вправа «Пароль»

Кожен учень називає, не повторюючись, суттєве для матеріалу попереднього уроку слово чи словосполучення.

 

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку

Прийом «Алея зірок»

C:\Users\Admin\Desktop\350766.jpg C:\Users\Admin\Desktop\2027_31099_800_1.jpg C:\Users\Admin\Desktop\i.jpg C:\Users\Admin\Desktop\Bruce-Willis-Affiche.jpg C:\Users\Admin\Desktop\66977110_16.jpg

  1.               Назвіть імена людей, зображених на фото.
  2.               Що їх об’єднує?

Викладач. Виходячи із вищесказаного, тема сьогоднішнього уроку «Світове кіномистецтво». Для повного розкриття теми працюватимемо за таким планом:

  1. Франція – батьківщина мистецтва кіно
  2. Кіно США
  3. Основні жанри американського кіно

 

ІV. Мотивація навчальної діяльності

Метод «Мікрофон»

«Із назви теми мені зрозуміло…»

«Хочу дізнатися про…»

«Мені зовсім невідомо…»

Викладач. Сьогодні на уроці ми збагатимо наші уявлення про кіномистецтво, ознайомимось з основними етапами його становлення та розвитку, узагальнимо знання про жанрові різновиди.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Франція – батьківщина мистецтва кіно

Викладач. Причина існування кіно полягає в тому, що люди досі прагнуть пригод, захоплення, гумору, ризику та емоційних змін. Цивілізація розвивається і змінюється, принаймні у поверхневих особливостях, і тому прагнення постійного оновлення художніх засобів відповідає цим бажанням. Кіно забезпечує їм доступний і потужний шлях.

 

Схема «Від великого німого – до сучасного кіно»

(перегляд відеофрагментів за схемою з коментарем викладача)

 

 

 

  1. – «Вихід робітників з фабрики» (1895 р.) - перший в історії фільм, створений братами Люм'єр. Як правило, перші фільми були короткими сюжетами з життя та побуту родини Люмєр та знімались з однієї позиції, одним відрізком від початку до кінця.
  2. – «Жертви моря» (1922 р.) – перший кольоровий фільм режисера Честера М.Франкліна (із червоно-зеленою гамою, без синього кольору).
  3. – «Співак джазу» (1927 р.) – перший звуковий фільм режисера Алана Кросленда, після виходу якого звукове обладнання почали встановлювати на всіх кіностудіях.
  4.  – «Беккі Шарп» (1935р.) - перший повнометражний кольоровий фільм режисера Рубена Мамуляна. Рік виходу цього фільму (1935 р.) прийнято вважати роком появи кольорового кіно.
  5. – «Жанна Д'Арк» (1999р.) - сучасний фільм режисера Люка Бессона з використанням сучасних кінотехнологій.

Вправа «Відшукай у підручнику»

Наймолодший з усіх видів мистецтва – _________________ – є чи не найзатребуванішим видом мистецтва сучасності. ____________ визнано батьківщиною кінематогра­фа.

У 1895 р. у салоні «Гран-кафе» відбувся перший показ «Синематографа братів ______________». До уваги публіки були представлені кілька півторахвилинних стрічок: «Прибуття по­тягу», «Поливальник», «_________________________» та ін. Сучасний французький кінематограф прославив фільми видат­ного режисера Люка Бессона «Блакитна безодня», «П'ятий елемент», «_______________», «____________________». Вони принесли митцеві світову славу одного з найкра­щих кінорежисерів сучасності.

 

2. Кіно США

Викладач. Французьке кіномистецтво є одним з найбільш шанованих у світі, і за популярністю поступається лише голлівудському. Кіномистецтво США почало формуватися зі становленням студійної системи Голівуду. Воно допомогло систематизувати виробництво фільмів і полегшило їх просування на ринок.

Голлівуд – це район міста Лос-Анджелес, який лежить на північному сході від центра міста штату Каліфорнія. Традиційно, Голлівуд асоціюється з американською кіноіндустрією, тому що в цьому районі є багато кіностудій та проживає багато кіноакторів.

У Голлівуді є відома у всьому світі Алея Слави – тротуар на Голлівудському бульварі та Вайн-стріт, в який вкладено понад 2600 п'ятикутних зірок з іменами знаменитостей, які зробили значний внесок у розвиток індустрії розваг.

Найпрестижнішою нагородою в кінематографі США є «Оскар»

 

Метод «Асоціативний кущ»

Учні записуюють асоціації до слова «Оскар»

 

 

 

                               C:\Users\Admin\Desktop\153_145.jpg

 

Викладач. «Оскар» - це щорічний приз в кінематографії із багатьма номінаціями, що являє собою позолочену статуетку, яка вручається з 1929 року Американською академією кіномистецтва, створенною Луїсом Маєром з кіностудії Metro-Goldwyn-Mayer.

Рекорд за кількість номінацій належить компанії Волта Діснея – 64 рази, ця ж компанія є лідером за кількістю отриманих нагород – 26 «Оскарів».

 

Вправа «Впізнай героя»

Героїв яких мультфільмів Волта Діснея представлено на фрагментах

F:\диснейffe1751e53f4c65.jpg  F:\дісx450.jpg  F:\дісн1_3.jpg F:\діснейй.jpg

____________   ________________   _____________  ________________

____________   ________________   _____________  ________________

 

3. Основні жанри американського кіно

Прийом «Робота в малих групах»

Викладач. На минулому уроці кожна група отримала випереджувальне завдання – схарактеризувати жанри американського кіно, давши визначення та назвавши видатних режисерів та акторів, які представляють ці жанри. (Представники від груп презентують свої виступи).

Група 1 – мелодрама, драма

Група 2  фантастичний фільм, комедія

Група 3 – бойовик, фільм жахів

 

Вправа «Встановіть відповідність»

Встановіть відповідність між назвою фільму та жанром, акторами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Закріплення матеріалу

Вправа «Здивуй товариша»

Кожен учень називає улюблений фільм, головних акторів та режисера, починаючи фразою «А мені подобається …»

VІ. Підбиття підсумків уроку (рефлексія)

Метод «Мікрофон»

«Новим для мене стало…»

«Найбільше запам’яталося…»

«Хочу більше дізнатися про…»

Оцінювання знань учнів

 

VІІ. Домашнє завдання

Опрацювати стор. 150-163 підручника Миропольська Н.Є., Масол Л.М. Художня культура. 11 клас. Рівень стандарту, 2011р.

І група – заповнити таблицю «Соло актора»

Ім'я актора

Риси особистості героя

Фільми

F:\чаплінf5_800_480.jpg

____________________

 

 

F:\шварцnegger18.jpg

__________________

 

 

F:\монро5a.jpg

__________________

 

 

F:\керри3.jpg

__________________

 

 

 

 

ІІ група - *підготувати презентацію улюбленого фільму.

docx
Додано
15 листопада 2019
Переглядів
180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку