Мета уроку:- сформувати поняття інтернет- банкінгу та інтернет –маркетингу; - розвивати інформаційну компетенцію; - виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. Тип уроку: комбінований Дидактичне забезпечення: мультимедійна презентація. Матеріально-технічне забезпечення: мультимедійна дошка, комп’ютер, проектор.
ІІ. Актуалізація опорних знань Пропоную Вам прийняти участь в інтерв’ю. Запитання до класу: 1. Де Ви або Ваші рідні використовуєте пластикові картки для розрахунків за товари, послуги? 2. Чи здійснювала Ваша родина покупки через Інтернет? Які товари Ви купуєте в Інтернеті? Якими сайтами для цього користуєтеся?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності Широке використання Інтернету змінює не тільки навчальну та дослідницьку діяльність його користувачів, надає можливості для спілкування чи спільної діяльності, а й впливає на нові форми ведення бизнесу й підприємницької діяльності, що забезпечується за допомогою інтернет-маркетингу та інтернет-банкінгу.
Інтернет-маркетинг. Усі сучасні комерційні компанії, інтернет-магазини мають в Інтернеті свій сайт, блог чи сторінку. Однак недостатньо створити власний мережевий сервіс і наповнити його контентом. Для забезпечення збільшення продажів і зростання популярності компанії потрібно займатись інтернет-маркетингом у вигляді розповсюдження різного роду реклами, просування сайта, вивчення попиту і спілкування з потенційними клієнтами.
2. Інтернет-банкінг. Чим інформаційно більш розвиненою є країна, тим менше готівкових грошей перебуває в обігу. Готівкові розрахунки замінюються безготівковими розрахунками з використанням сучасних інформаційних технологій. Сьогодні жоден сучасний банк не може обійтися без надання електронних послуг.
Інтернет-банкінг На сьогодні майже всі банки мають свій інтернет-банкінг (Приват24, Ощад24/7, ПУМБ online), що спрощує та полегшує клієнтам банків доступ до власних грошових заощаджень. Деякі банки розширюють коло послуг, якими клієнти можуть скористатися в інтернет-банку: купити квитки на транспорт, концерти, оплатити покупку в інтернет-магазині, замовити довідку про стан своїх рахунків.
Інтернет-банкінг. Українські банки зобов`язані на своїх сайтах надавати послуги та інформацію, керуючись, в першу чергу, чинним законодавством, зокрема: Закон України «Про банки і банківську діяльність»ст. 56, 69 Використання системи інтернет-банкінгу надає такі переваги: суттєвоекономиться час; клієнт має можливість 24 год. на добу контролювати власні рахунки.
3. Сутність та значення криптовалюти. В інтернеті існує своя цифрова валюта – криптовалюта, яка не залежить ні від урядів, ні від фінансових установ і не може бути роздрукована у вигляді купюр. Криптовалюта зберігається й використовується на веб-сайтах і в електронних гаманцях користувачів, доки її не буде переведено в готівку чи витрачено на придбання товару.
Сутність та значення криптовалюти. Емісія (випуск в обіг додаткових грошей) такої валюти відбувається стихійно, пропорційно попиту на неї. Взяти участь у здійсненні операцій із криптовалютою може практично кожен, хто має комп`ютер або хоча б смартфон із доступом до Інтернету. За рахунок підвищення або зниження вартості криптовалюти можна отримати дохід від її продажу і купівлі.
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь. Вправа 1. Планування інтернет-маркетингу. Завдання. Сплануйте здійснення інтернет-маркетингу для власної справи,яку ви плануєте започаткувати разом із друзями чи рідними. Вправа 2. Веб-банкінг. Завдання. Розгляньте відео про надання сервісів одного з українських банків черезІнтернет (https://www.youtube.com/watch?time_continue=50&v=OY2 NOSD7 GI0). Складіть перелік електронних послуг, які пропонує банк. До складеного перелікудодайте опис переваг, які при цьому отримує клієнт банку. 1. Сплануйте інформаційну модель відповіді. Оберіть програмне середовище для її створення. 2. Розгляньте відео за запропонованим посиланням. Виділіть сервіси, якінадає банк через Інтернет. Запишіть їх у створений документ. 3. Ще раз перегляньте відео або скористайтесь матеріалами уроку або Інтернету, щоб доповнити перелік послуг описом переваг чи зручностей,які при цьому отримує клієнт банку. Для кожного із сервісів наведіть бо-дай по одному прикладу таких переваг. 4. Збережіть створений документ під іменем Веб-банкінг_Прізвище у власній структурі папок.
VІ. Підбиття підсумків уроку1. Що таке інтернет-маркетинг та які способи його реалізації?2. Якими інструментами можна здійснювати інтернет-маркетинг? Яка ефективність кожного з них у конкретних випадках? Наведіть приклади.3. Які пристрої можна використати для проведення інтернет-маркетингу?4. У чому особливість інтернет-банкінгу?5. Які переваги та зручності отримує користувач інтернет-банкінгу в порівнянні з клієнтом звичайного банку?
VІІ. Домашнє завдання1. Відшукайте в Інтернеті сайт деякої туристичної компанії. Проаналізуйте вміст сайта й зробіть висновки про застосування інструментів інтернет-маркетингу власниками обраної компанії. Підготуйте відповідь у вивченому вами раніше програмному середовищі.2. Складіть презентацію про послуги інтернет-банкінгу, якими користуються ваші рідні.3. Описати алгоритм замовлення автобусного квитка.4. Спробуйте створити банер для просування сайта своєї школи. Використайте при цьому як тло зображення школи або її герб.