Допомагає ознайомити учнів із середовищем текстового редактора; правилами введення тексту; сформувати вміння зберігати текстовий документ; удосконалювати навички роботи закомп'ютером; розвивальна: розвивати мислення, увагу; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховна: виховувати увагу, грамотність.
УРОК 9 ДАТА ________ КЛАС_________
Тема уроку: Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
Мета уроку: навчальна:ознайомити учнів із середовищем текстового редактора; правилами введення тексту; сформувати вміння зберігати текстовий документ; удосконалювати навички роботи закомп’ютером; розвивальна: розвивати мислення, увагу; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховна: виховувати увагу, грамотність.
Обладнання та наочність: навчальна презентація, програма Word Pad, картки з текстами (завдання)
ХІД УРОКУ
І. Організація учнів до уроку
Постановка проблеми БУКВА, СЛОВО, РЕЧЕННЯ, АБЗАЦ
У нас на дошці є набір слів, що спільного в цих словах? (Із них складається текст )
ІІ. Оголошення теми і завдань уроку
Сьогодні на уроці ми ознайомимося з середовищем текстового редактора, як поєднувати елементи на аркуші текстового документа, взаємно розміщувати текст, зображення, схеми, тощо. Дізнаємось як правильно вводити текст та зберігати його.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
1. Розповідь вчителя
Людина у своїй роботі дуже часто працює з текстом — пише листи, статті до газети, твори, повідомлення тощо, тобто створює текстові документи. Основним об’єктом текстових документів є текст, який складається із символів, слів, речень, абзаців, сторінок тощо. У текстовий документ також можна вставити інші об’єкти — таблиці, діаграми, рисунки, схеми тощо.
Редактор — це людина, яка редагує тексти.
Редагувати — виправляти, доповнювати, змінювати що-небудь (текст).
Для створення та опрацювання текстових документів використовують спеціальні програми. Працювати з текстовими документами можна ще в текстових редакторах. Текстовий редактор — це теж програма для створення та опрацювання текстових документів.
Один із текстових редакторів називається WordPad.
З його допомогою можна вводити тексти з клавіатури,
змінювати їх, зберігати на носії, роздруковувати.
Один із текстових редакторів називається WordPad. З його допомогою можна вводити тексти з клавіатури, змінювати їх, зберігати на носії, роздруковувати.
Існують певні правила введення тексту
2. Фізкультхвилинка
І направо, і наліво,
Щоб нічого не боліло.
Один і два, три і чотири —
Набираємося сили.
Нахилились, повернулись,
До товариша всміхнулись.
IV. Формування вмінь та навичок
Гра «Правильно - неправильно!»
1. Запусти на виконання текстовий редакторWordPad.
2. Введи своє ім’я та натисни клавішу Enter.
3. Виділи введене ім’я — установи на ньому вказівник і двічі клацни ліву кнопку миші. За допомогою кнопки зроби його жирним.
4. Введи своє прізвище та натисни клавішу Enter.
5. Виділи введене прізвище і за допомогою кнопок зроби його з нахилом та підкресленим.
6. Введи назву школи та класу, в якому ти навчаєшся.
7. Збережи набраний текст.
Завдання*** збережи свій текстовий документ
Алгоритм збереження текстового документа
1. Вибери кнопку , яка міститься у верхній лівій частині вікна WordPad. Відкриється вікно із заголовком Збереження документа.
2. У рядку Ім’я файлу введи ім’я, під яким текстовий документ буде записано на диск.
3. Вибери кнопку Зберегти.
4. Закрий текстовий редактор WordPad.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
1. Робота в зошиті ст..10-11
Завд.1,2
Завд.3,4,5
VI. Підсумок уроку.
Відповідь: ЄДИНА Україна
IX. Домашнє завдання.
Виконати у зошиті завд. 5, 6 (с. 11)