Урок з інформатики в 4 класі на тему "Алгоритми з розгалуженням"

Про матеріал
Інтерактивний урок з інформатики в 4 класі з використанням електронної навчальної програми, направлений на систематизацію понять "алгоритм", "команда", "виконавці", формування знань про алгоритми з розгалуженням, вміння визначати в них умову та команди.
Перегляд файлу

Тема. Алгоритми з розгалуженням (4 кл.)

Мета. сформувати поняття «алгоритм з розгалуженням», «повне» та «неповне» розгалуження, актуалізувати знання з теми «Алгоритм», вчити визначати алгоритми з розгалуженням, складати власні алгоритми, удосконалювати знання з теми шляхом виконання практичної роботи; розвивати мислення, пам'ять, уяву, виховувати культуру праці, інтерес до предмета.

Обладнання: підручник «Інформатика» М.М.Корнієнко, С.М.Крамаровська, І.Т.Зарецька, зошит з друкованою основою «Інформатика», навчальна програма «Скарбниця знань»

Хід уроку

І. Самовизначення до діяльності.

Перевірка готовності до уроку

ІІ. Вивчення психологічного стану учнів

  • З яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок?

ІІІ. Логічна розминка

Зошит с.43 з.5

Перевірка завдання.

ІV.Актуалізація знань.

«Мозковий штурм»

- Що таке алгоритм?

- Хто такий виконавець?

- Хто може бути виконавцем команд?

- Що таке команда?

- Складіть алгоритм «Придбання квитка на потяг»

- З чого складається поданий алгоритм? (З команд)

- Як виконуються дії в цьому алгоритмі?

Постановка проблеми.

  • Чи можна назвати алгоритмом висловлювання «Якщо хочеш бути здоровим, треба загартовуватися»? (Думки розділилися)

Бесіда:

  • Чи є в цьому висловлюванні команда? (Є: треба загартовуватися)
  • А чи всім треба загартовуватись? (Якщо хочеш бути здоровим)
  • Отже, чи можна назвати це висловлювання «алгоритмом» (Так.)
  • З чого він складається? (З умови і команди)

Оголошення теми і мети уроку

Отже, сьогодні будемо вчитися визначати новий вид алгоритмів.

V. Вивчення нового матеріалу

1.Робота в парах

  1. Спробуйте самостійно придумати алгоритм, в якому є умова

2.Фізхвилинка.

3.Вивчення психологічного стану учнів протягом уроку.

4.Робота за підручником стр.116.

Читання статті «Дізнаємося про алгоритм з розгалуженням»

Завдання до читання:

  • Що ви нового дізнаєтесь про алгоритм з розгалуженням (рос. разветвлением)

Аналіз блок схеми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Перевірка сприйняття  (робота в парах):

- Що таке алгоритм з розгалуженням?

- Складіть власний алгоритм з розгалуженням.

- Складіть словничок понять (алгоритм, алгоритм з розгалуженням, блок-схема, умова)

VI. Практична робота в навчальній електронній програмі  «Скарбниця знань» розділ Алгоритми «Розгалуження»

VІІ. Підсумок уроку

  1. Перевірка психологічного стану
  2. Гра «Мікрофон»
  • Сьогодні я дізнався ….
  • Найскладніше мені було …

VІІІ. Домашнє завдання стр. 116, 121, вивчити правила, скласти алгоритм з розгалуженням

ХІ. Вивчення психологічного стану на кінець уроку.

  • З яким настроєм ви закінчуєте  урок.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого
Переглядів
255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку