Урок з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему : «Які квіти розквітають першими»

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів зі змінами, які сталися в живій природі, зокрема у рослин; з’ясувати причини, що зумовлюють ці зміни; цікавитися взаємозв’язками у природі; розвивати мислення, вміння спостерігати, порівнювати, робити висновки; виховувати естетичні почуття та дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Тема дня : Які квіти розквітають першими?

з/п

Приклади навчальної  діяльності

 

Очікувані результати учіння

І.

Ранкова зустріч.

1. Привітання.

2. Обмін

інформацією. 

3. Новини дня

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова

Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри 

Організовує робоче місце для навчання з урахуванням умов у школі та вдома 

ІІ.

Слухання вірша Олени Пчілки 

«Весна-чарівниця» для

визначення  проблеми дня

Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось)

Розпізнає зміни в неживій та живій природі

Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших

ІІІ.

Відтворення у різних видах

діяльності знань про першоцвіти

Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати 

Виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями з допомогою дорослих 

Демонструє іншим результати власної діяльності 

Дотримується правил безпечної поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим 

Пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь 

Залучає людей, зокрема й тих, які

відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання 

ІV.

Підведення підсумків заняття.

Вправа «Фантастичні гіпотези»

Обговорює в парі проблемне питання за темою тижня

Залучає людей, зокрема й тих, які

відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання 

 

Мета: ознайомити учнів зі змінами, які сталися в живій природі, зокрема у рослин; з’ясувати причини, що зумовлюють ці зміни; цікавитися взаємозв’язками у природі; розвивати мислення, вміння спостерігати, порівнювати, робити висновки; виховувати естетичні почуття та дбайливе ставлення до природи.

І. Ранкова зустріч.

1. Привітання.

Доброго ранку!

Ми друзів вітаємо.

Доброго ранку!

Ми друзям бажаємо.

Доброго ранку, тобі і мені.

Щирі слова ,нехай линуть рясні.

2. Обмін інформацією.

- З яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи. Покажіть його в нашому куточку «Мій настрій».

- Чи бачили ви дорогою до школи якісь ознаки весни. Розкажіть.

Гра  « Знайди помилку »

Навесні дні стають коротшими, а ночі довшими.

Сніги розпускаються.

Сонечко тане.

З’являються перші весняні бурульки.

На деревах бубнявіють квіти.

Птахи прокидаються від зимового сну.

Звірі повертаються з теплих країв.

Найпростіше виявити рух соків у сосни.

На вербі з’являються пухнасті вишеньки.

ІІ. Слухання вірша Олени Пчілки «Весна -чарівниця» для визначення проблем дня.

1. Слухання вірша.

Весна – чарівниця,

Неначе цариця,

Наказ свій послала,

Щоб краса вставала:

І проліски , і травка,

Зелена муравка,

І кульбабка рясна,

й фіалочка ясна.

- Який наказ «послала » весна?

- Подумайте і скажіть, чому весна звернулася спочатку саме до рослин, а не до тварин?

- Сьогодні ми поговоримо про квіти, які розквітають першими.

ІІІ. Відтворення в різних видах діяльності знань про першоцвіти.

- Відгадування загадок (презентація).

- Повідомте, що першоцвітів налічують до 500 видів, проте більшість з них занесено  до Червоної книги. Обговоріть з дітьми можливі причини занесення першоцвітів до Червоної книги України. Запропонуйте скласти правила збереження ранньоквітучих рослин. (презентація).

- Скажіть дітям, що ранньою весною першоцвіти є єдиним джерелом живлення для багатьох комах. Запропонуйте обчислити математичні вирази і дізнатися, яку комашку «нагодує» кожна квіточка. 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Фізкультхвилинка.

                       1. Хто там, хто там вже стомився,

                        І на парту похилився?

                        Треба дружно всім нам встати,

                            Весну красну зустрічати.

                            Топчем,  топчем ряст, ряст,

                            Бог здоров’я дасть, дасть,

                            Ще будемо присідати,

                            Весну красну зустрічати!

V. Виготовлення аплікації «Весняні квіти».

 

 

C:\Users\Коля\Desktop\Без названия.jpg

 

 

 

 

 

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Підніміть руки вгору, 

підставте долоньки уявному сонцю,

відчуйте поколювання в пальчиках,

це добре сонечко дає нам свою радість, наповнює нас своїм теплом.

Давайте перенесемо ваші уявлення про весну своїми пальчиками на папір.

Теми для щоденних вражень:

Весну я уявляю такою …

Щоб я попросила б у весни.

 

docx
Додано
13 березня
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку