Тема дня : Які квіти розквітають першими?
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності
|
Очікувані результати учіння |
І. |
Ранкова зустріч. 1. Привітання. 2. Обмін інформацією. 3. Новини дня |
З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри Організовує робоче місце для навчання з урахуванням умов у школі та вдома |
ІІ. |
Слухання вірша Олени Пчілки «Весна-чарівниця» для визначення проблеми дня |
Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось) Розпізнає зміни в неживій та живій природі Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших |
ІІІ. |
Відтворення у різних видах діяльності знань про першоцвіти |
Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати Виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями з допомогою дорослих Демонструє іншим результати власної діяльності Дотримується правил безпечної поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим Пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь Залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання |
ІV. |
Підведення підсумків заняття. Вправа «Фантастичні гіпотези» |
Обговорює в парі проблемне питання за темою тижня Залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання |
Мета: ознайомити учнів зі змінами, які сталися в живій природі, зокрема у рослин; з’ясувати причини, що зумовлюють ці зміни; цікавитися взаємозв’язками у природі; розвивати мислення, вміння спостерігати, порівнювати, робити висновки; виховувати естетичні почуття та дбайливе ставлення до природи.
І. Ранкова зустріч.
1. Привітання.
Доброго ранку!
Ми друзів вітаємо.
Доброго ранку!
Ми друзям бажаємо.
Доброго ранку, тобі і мені.
Щирі слова ,нехай линуть рясні.
2. Обмін інформацією.
- З яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи. Покажіть його в нашому куточку «Мій настрій».
- Чи бачили ви дорогою до школи якісь ознаки весни. Розкажіть.
Гра « Знайди помилку »
Навесні дні стають коротшими, а ночі довшими.
Сніги розпускаються.
Сонечко тане.
З’являються перші весняні бурульки.
На деревах бубнявіють квіти.
Птахи прокидаються від зимового сну.
Звірі повертаються з теплих країв.
Найпростіше виявити рух соків у сосни.
На вербі з’являються пухнасті вишеньки.
ІІ. Слухання вірша Олени Пчілки «Весна -чарівниця» для визначення проблем дня.
1. Слухання вірша.
Весна – чарівниця,
Неначе цариця,
Наказ свій послала,
Щоб краса вставала:
І проліски , і травка,
Зелена муравка,
І кульбабка рясна,
й фіалочка ясна.
- Який наказ «послала » весна?
- Подумайте і скажіть, чому весна звернулася спочатку саме до рослин, а не до тварин?
- Сьогодні ми поговоримо про квіти, які розквітають першими.
ІІІ. Відтворення в різних видах діяльності знань про першоцвіти.
- Відгадування загадок (презентація).
- Повідомте, що першоцвітів налічують до 500 видів, проте більшість з них занесено до Червоної книги. Обговоріть з дітьми можливі причини занесення першоцвітів до Червоної книги України. Запропонуйте скласти правила збереження ранньоквітучих рослин. (презентація).
- Скажіть дітям, що ранньою весною першоцвіти є єдиним джерелом живлення для багатьох комах. Запропонуйте обчислити математичні вирази і дізнатися, яку комашку «нагодує» кожна квіточка.
ІV. Фізкультхвилинка.
1. Хто там, хто там вже стомився,
І на парту похилився?
Треба дружно всім нам встати,
Весну красну зустрічати.
Топчем, топчем ряст, ряст,
Бог здоров’я дасть, дасть,
Ще будемо присідати,
Весну красну зустрічати!
V. Виготовлення аплікації «Весняні квіти».
VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.
Підніміть руки вгору,
підставте долоньки уявному сонцю,
відчуйте поколювання в пальчиках,
це добре сонечко дає нам свою радість, наповнює нас своїм теплом.
Давайте перенесемо ваші уявлення про весну своїми пальчиками на папір.
Теми для щоденних вражень:
Весну я уявляю такою …
Щоб я попросила б у весни.