Комунальний заклад «Чигиринський навчально-реабілітаційний центр Черкаської обласної ради»
Інструктор з фізичної культури: Одіжна Т.В.
2019
Тема: «Чарівна подорож в країну ЛЕГО».
Мета: Корегувати рівень психофізичного здоров'я дітей;
1.Формувати ціннісне ставлення до занять фізичними вправами, іграми -як важливого засобу зміцнення здоров’я, отримання задоволення;
2.Формування здатності володіння різними способами рухової діяльності з використанням цеглинок ЛЕГО;
3.Розвивати здатність спілкуватися і взаємодіяти у процесі ігрової діяльності, дотримуватись правил безпечної і чесної гри.
4.Виховувати почуття взаємодопомоги, товариства, впевненості в собі.
Утримувати в пам’яті інформацію, швидко реагувати на виклики, зосереджуватись, мислити креативно, висловлюватись відповідно до ситуації.
Інвентар: Конструктор ЛЕГО, схеми, фішки, муз. супровід, кольоровий папір.
Місце проведення: Зал ЛФК.
Хід заняття
Перехід до зали. (муз. супровід)
Шикування. Привітання.
Повідомлення теми і завдань заняття.
1Нервово-психічна підготовка (пальчикова гімнастика («Веселі цеглинки).
Ми цеглинки в руки взяли
І місцями поміняли.
Потім міцно їх з’єднали,
В гору високо кидали. (лівою, правою рукою),
Раз-два не втрачай,
А швиденько заховай!
2 Підготовча частина.
Руханка з цеглинками (муз. супровід).
3 Основна частина.
Сьогодні в нас діти незвичайний день, ми вирушаємо в чарівну країну ЛЕГО. В країну ЛЕГО будуть мандрувати 2 команди лего-менів (правила безпеки ). Подорож буде цікава і вимагатиме від вас витривалості, уваги, творчості. Слухайте уважно і ми подолаємо всі перешкоди.
1. Завдання. Пробратися скрізь високі гори, звичайно гори будуть з ЛЕГО-цеглинок
Кожен учасник команди побудує свою вежу.(муз. Супровід) .
2. Завдання. Оббігти перешкоди і повернутися в стрій (діти оббігають цеглинки під муз. супровід).
3 Завдання. Перед нами глибоке море. Що треба щоб проплисти море (корабель).
Із чого будемо будувати? (Із ЛЕГО-цеглинок). Щоб зібрати свою команду діти по даній схемі будують корабель(муз .супровід) і шикуються.
4. Завдання. Кораблі в нас побудовані, корабель один, а матросів скільки?(діти рахують учасників у своїй команді). Капітани по одному переправляють всіх учасників (муз. супровід).
Але до ЛЕГО-країни нам ще далеко, ми пройшли високі гори, пропливли глибоке море, але не можемо дістатися ЛЕГО-країни. Що нам допоможе? (Літак).А ЛЕГО допоможе нам в цій ситуації?
5. Завдання. Діти по даній схемі будують літак (муз. супровід).
У літака велика швидкість і нам треба швидко виконати завдання щоб опинитися в країні ЛЕГО.
6. Завдання. Піднявши руки вгору діти передають літак над головою просуваючись вперед (муз. супровід).
7. Елементи самомасажу (в руках цеглинки ЛЕГО).
На маленьке деревце
Вгору гусінька повзла.
Гілочки всі проповзла,
І листочки не минала…
Потім раптом покотилась,
Завертілась, закрутилась,
Застрибала, заскакала,
Вниз упала і пропала!
Ось ми і в країні ЛЕГО, але наша країна –безлюдна. Треба її заселити.
8. Завдання. Вправа «Кольорові мешканці».(розкладають кольорові цеглинки на кольоровому папері відповідно до умов).
4 Заключна частина
Діти з ЛЕГО-цеглинок будують будиночки, місто для своїх мешканців (муз. супровід).
5 Підсумок заняття
Яка кольорова, яскрава, гарна ЛЕГО-країна. Тут мешкають тварини ,звірятка,-це дивовижний світ ЛЕГО-країни ЛЕГО-це супер,
ЛЕГО- це клас,
ЛЕГО-найкращий дарунок для нас.
Шикування. Вихід із залу.(під муз. супровід).