Урок з математики 1 клас.Числа 21- 40.Круглі числа.Утворення чисел.

Про матеріал
Урок з математики 1 клас.Числа 21-40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць, актуалізує поняття «десяток», навички лічби десятками; ознайомлює з поняттям «кругле число», вчить записувати круглі числа та пояснювати, що позначає кожна цифра в запису круглого числа; формує вміння розв’язувати задачі, розрізняти геометричні фігури; розвиває обчислювальні навички; розвиває логічне мислення, мовленнєві навички, уміння доводити свою думку; виховувати працьовитість.
Перегляд файлу

ЗНОБ-НОВГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

 

 

 

   Математика 1 кл.

     Числа 21-40.

    Круглі числа. Утворення чисел.

Круглі числа - YouTube

 

 

 

 

                                                                                                                                                            

 

 

 

 

Підготувала

С.І.Кановець                                     

 

2022 рік

 

 

Тема: Числа 21-40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць.

Мета: актуалізувати поняття «десяток», навички лічби десятками; ознайомити з поняттям «кругле число», учити записувати круглі числа та пояснювати, що позначає кожна цифра в запису круглого числа; формувати вміння розв’язувати задачі, розрізняти геометричні фігури; розвивати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, мовленнєві навички, уміння доводити свою думку; виховувати працьовитість.

Обладнання: картки для роботи в групах, ноутбук, відеозаписи, ілюстративний та роздавальний матеріал.

Тип уроку: комбінований урок.

                                                  Хід уроку

I.Вступна частина

1. Організація класу (Слайд 2)

2. Усне опитування

- Як називаються числа при додаванні?

- Як називаються числа при в відніманні?

- Додаючи й віднімаючи число 0 , дістаємо….(те саме число).

- Додаючи число 1, дістаємо …(наступне число)

- Віднімаючи число 1 , дістаємо… (попереднє число).

- Як називають числа, що записуються однією цифрою ?

- Назвіть найменше натуральне число ? (1)

- Назвіть найменше відоме вам число ? (0)

- Назвіть найменше число що записується двома цифрами ? (10)

3. Гра «Хто я ?». Повторення розташування чисел у числовому ряду.

Учень витягує картку. Називає «сусідів» числа. Учні повинні відгадати число.

4. Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 15. (Слайд 3).

II. Основна частина

1.Ознайомлення з круглими числами

2.Ознайомлення з поняттям «круглі числа» (с. 91, завдання 1) (Слайд 4).

Як записати число 4 десятки? Як напишемо, що в числі 4 десятки? (На першому місці ліворуч напишемо цифру 4) А як напишемо, що всі одиниці об’єднані й окремих одиниць немає? (На другому місці напишемо 0.)

Аналогічно опрацювати всі числа.

Що спільного в усіх цих числах? (Ці числа закінчуються нулем.) Це – круглі числа. Прочитайте назви круглих чисел на дошці.

Запис чисел по порядку в зошит.

3. Дослідження. Утворення круглих чисел(с. 91, завдання 2) (Слайд 5)

4. Первинне закріплення. Гра «Загадкова скринька»

Учень отримав картку з числом 30. Дітям говорить: «У цьому числі три десятки». Відповідь учнів: «Це число 30, щоб його отримати, треба до 39 додати 1».

- Що означає цифра ліворуч в запису двоцифрового числа?

- Цифра праворуч? (Слайд 6).

5. Робота з нумераційною таблицею. (с.91 завдання 3) (Слайд 7)

 

   Число

        Десятки

       Одиниці

      34

 

 

      51

 

 

      92

 

 

      60

 

 

      33

 

 

 

- Поясніть, що позначає кожна цифра в записі поданих чисел.

- Запишіть в таблицю числа, які складаються з:

 

              Десятки

                Одиниці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       2д. і 8 од. ;                        

                       3д. і 2 од. ;

                       2д. і 0 од. ;

                       3д. і 3 од. (Слайд 8)

Фізкультхвилинка (Слайд 9)

6. Засвоєння розташування двоцифрових чисел в межах 40 (с. 91, завдання 4)

(Слайд 10).

- Назвіть пропущені числа. Зазначте в кожному кількість десятків та одиниць.

- Назвіть сусідів цих чисел.

- Проаналізуйте ряди чисел. Збільшуються чи зменшуються числа в кожному ряду? На скільки? (Числа збільшуються на 1.)

-Проаналізуйте стовпчики. Як змінюються числа в стовпчиках, рухаючись зверху вниз? (Числа збільшуються на 1 десяток.)

7 Формування вміння розв’язувати задачі. Колективна робота (с. 91, завдання 5)

(Слайд 11).

- У якому посуді готували котлети? Скільки котлет умістилося на маленькій сковорідці? А на великій? Що сказали про чисельність котлет на великій сковорідці? Яке запитання задачі?

- Що позначає число 6 ? На що вказує число 4? Яку дію потрібно використати, аби відповісти на запитання?

8. Розвиток обчислювальних навичок. (с. 91, завдання 6) (Слайд 12)

III Заключна частина. Рефлексія.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 листопада 2022
Переглядів
1483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку