Урок з математики для 3 класу на тему: Додавання виду 380+120. Віднімання виду 500-340.

Про матеріал
Даний урок можна використати для уміння учнями застосовувати загальні правила додавання і віднімання трицифрових чисел. Матеріал призначений для вчителів початкових класів.
Перегляд файлу

Пиріг Ольга Миколаївна,  вчитель початкових класів Ковалинської початкової школи Дівичківської сільської ради.

 

Урок з математики для 3 класу по підручнику Ольга Гісь, Ірина Філяк 2020 рік випуску частина 2 за  темою:  Додавання виду 380+120. Віднімання виду 500-340.

 

Анотація

         Даний урок можна використати для уміння учнями застосовувати загальні правила додавання і віднімання трицифрових чисел.

         Матеріал призначений для вчителів початкових класів.

 

Мета: формувати в учнів уміння застосовувати загальні правила додавання і відніман­ня трицифрових чисел в  окремих випадках,  закріплювати вміння розв'язувати задачі; розвивати мис­лення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Психологічне налаштування, створення комфортних умов для праці.

У нас у класі гості. Привітайтеся з ними.

 "Психологічна настанова":

Усміхніться один одному. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними, дружними.

Всі сідайте тихо, діти

Домовляймось не шуміти

Руку гарно піднімайте,

На уроці не дрімайте.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання.

2. Математичний диктант

- Різницю чисел 500 і 300 збільшіть на 400

- Суму чисел 240 і 320 зменшіть на 50.

- Різницю чисел 580 і 540 зменшіть у 8 разів.

- Добуток чисел 6 і 7 збільшіть на 400.

- Маса новонародженого слоненяти 130 кг, а учня 3-го класу – 40 кг. На скільки третьокласник легший за слоненя?

Відповіді: 600; 510; 5; 442; 90.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

 Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над додаванням і відніманням трицифрових чисел, а також закріпимо вміння розв’язувати задачі, що міс­тять суми двох і трьох доданків.

IV.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Підготовча робота (с. 24, завдання 1)

2. Пояснення вчителя за структурними записами (с. 25,завдання 2)

                380 +120 = □                        500 - 340 = □

      3. Потренуйся обчислювати усно.

Первинне закріплення, завдання 3 на сторінці 26

Фізкультхвилинка

V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ.

 1. Робота над задачею (с. 26, задача 4)

 Скільки кілометрів вже пройшов Дзига?

 А Писар?

 А що ми можемо сказати про Відчайдуха? (Що він пройшов стільки, скільки двоє його друзів разом)

  Скільки метрів залишилося пройти кожному козачку до будинку-стіни?

 Розв’яжіть задачу та запишіть розв’язання у зошити.

2. Робота над задачею 5 с. 26

 Прочитайте задачу.

 Чому дорівнює сума трьох чисел? (340)

 Чи можемо сказати скільки ж дорівнює перше число? (Так)

 А сума другого і третього? (200)

 Що дізнаємося, якщо від 200 віднімемо 90? (Третє число)

 Якщо від 340 віднімемо 200? (Перше число)

       Якими діями можна знайти друге число?

1) 200 - 90 = 110 туристів у суботу

2)340-200=140  туристів у неділю

Розв’язання з поясненням учні записують у зошитах самостійно.

3. Робота над задачею  6  с. 26

- Прочитайте задачу.

- Утворіть найбільше можливе трицифрове число, сума якого дорівнює 13 та додайте до нього 5

940 + 5 =945 метрів – довжина вулиці Дерибасівська

4. Робота над задачею 8 с.27

 Скільки гривень тато заплатив за краби? За раки? За креветки?

 Скільки коштує вся покупка?

 Склади і запиши рівність за схемою.

 Скільки всього грошей зекономив тато завдяки акції?

 Скільки гривень зекономив тато на кожній порції раків завдяки акції?

 Запишіть розв’язання.

1) 30 • 3 = 90 (грн.) – заплатить за краби

 20 • 3 = 60 (грн.) – креветки

      40 • 3 = 120 (грн.) – раки

     (30 + 20 + 40)•3 =270 (грн.) – вся покупка

2) 30+20+40=90 (грн.) – зекономив тато

3) 10 гривень зекономив тато на кожній порції раків

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

 Що вчилися робити на уроці?

 Яке завдання найбільше сподобалося? Чому?

 Яке завдання здалося складним?

     VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

          С. 27,  вирази 7.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пиріг Ольга
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 січня 2023
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку