Дія додавання. Підготувала Бікі Єлизавета Олегівна
Номер слайду 2
Мета вчити учнів складати приклади на додавання; ознайомити зі знаком «+», вчити читати цей знак; формувати вміння обчислювати приклади на додавання, записувати приклади в зошит; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати кмітливість.
Номер слайду 3
Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу. Гра "Дощик". На дошці намальовано хмаринки, на яких написані цифри. Під хмаринками учні малюють відповідну кількість дощових краплинок.- Запишіть це число за допомогою крапок. Скільки крапок ви намалюєте? (1). Де в клітинці вона буде знаходитися? (Посередині).
Номер слайду 4
Гра "Домалюй і допиши". На дошці намальовано повітряні кульки, під кульками – записи з порожнім "віконечком". Біля кожної пари кульок учитель прикріплює силуетні малюнки: білочки, зайчика, лисички.- Допоможіть звірятам заповнити "віконечка" і прочитати записи. Учні домальовують стільки предметів, щоб рівності і нерівності були правильними. У "віконечку" записують відповідну цифру.
Номер слайду 5
Гра «Допоможи бджілці». Діти, до нас на урок залетіла бджілка Майя. Їй потрібна ваша допомога. Ви згодні допомогти маленькій бджілці – трудівниці? (Так). У кожен глечик Майї потрібно налити 10 склянок меду. Погляньте на малюнок, у кожен з них уже налито по кілька склянок. Разом із бджілкою-трудівницею наповнимо глечики медом доверху. Скільки склянок треба долити у перший глечик?Другий?Третій?Четвертий?П’ятий?
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати вправлятися в написанні вивчених цифр. Ознайомимося з новою дією додавання та знаком на її позначення. Будемо вчитися складати вирази на додавання.
Номер слайду 8
1. Ознайомлення зі знаком «+» (додати). Три метелики літають І на квіточки сідають. Прилетів іще один, Сів на квіточку і він. Полічимо швидше всіх Цих метеликів прудких. (4)Якою цифрою позначимо кількість метеликів, що були спочатку? (3). Скільки метеликів прилетіло? (1). Скільки метеликів стало на квітці? (4). Як утворилося число 4? (До 3 додали 1). Учитель на дошці записує: 3 + 1 = 4 Такий запис називають прикладом. Знак
Номер слайду 9
Номер слайду 10
замінює слово «додати», тому приклад читають так: «До трьох додати один дорівнює чотири» або «Три плюс один дорівнює чотири». Давайте разом спробуємо ще виконати додавання.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Робота за підручником:(Вправа 1, ст. 20) Подивіться уважно на малюночки, та давайте разом проговоримо ще раз, що таке додавання та назвемо кожен елемент дії своїми іменами: «доданок», «сума». Сума це те, що ми отримаємо, коли додаємо до одного числа інше, а доданки – це числа які ми додаємо, щоб отримати один загальний результат. Наприклад: на малюнку спочатку двоє кроликів, а потім до них приєднався ще один кролик і їх стало вже троє. Давайте назвемо кожну частину дії додавання. (виконання всієї вправи).