Календарно-тематичне планування з урахуванням компетентнісного підходу.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблено з урахуванням компетентнісного підходу на І та ІІ семестр (за підручником «Математика» 1 клас, автори: В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва).
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУАННЯ З МАТЕМАТИКИ

1 клас (4 години на тиждень)

 

За підручником «Математика» 1 клас, автори: В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва.

І семестр (64 години)

 

з/п

Дата

Тема уроку

Завдання додому

Наскрізні змістові лінії

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

 

Діяльність (уміння)

Знаннєвий складник

Ставлення (ціннісний складник)

Тема 1. Вступ

1.

 

Все навкруги — математика.

 

 

 

 

Підприємливість і фінансова грамотність (практичне використання математичних знань)

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків)

 

 

 

Розпізнає галузі, в яких використовується математика.

Наводить приклади використання математики у житті.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

2.

 

Числа

 

 

Рахує до 10 у прямому і зворотному порядку; визначає кількість предметів.

Називає числа від 1 до 10.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

3.

 

Так починалася математика

 

Розпізнає зображення чисел у Давньому Римі.

Називає засоби обчислення.

Усвідомлює, що математика виникла с практичних потреб людини.

 

 

 

 

 

Тема 2. Просторові відношення

 

4.

 

Поняття «хоча б один», «кожний», «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або».

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних і погодних явищ).

 

Виділяє в предметах навколишнього світу певні ознаки; формує судження щодо спільних і відмінних, істотних і неістотних ознак об’єктів.

Розуміє і вживає у мовленні узагальнюючі слова «кожний», «всі», «один із», «хоча б один», «деякі»; розуміє логічні сполучники «і» та «або»

Обґрунтовує свою думку при порівнянні об’єктів.

5.

 

Один, багато. Об’єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи

 

Здоров’я і безпека (важливість корисного харчування).

Об’єднує об’єкти в групу за спільною ознакою; розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою; називає предмети одним словом.

Розуміє та розрізняє поняття «один», «багато».

Обґрунтовує свою думку при об’єднання об’єктів у групу.

6.

 

Більше, менше.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснення необхідності бережливого ставлення до природи)

Встановлює відповідні відношення між предметами: більший, ніж; менший, ніж; найбільший; найменший; однакові.

 

Розуміє та розрізняє поняття «більше», «менше»; наводить приклади.

Робить за допомогою вчителя висновок узагальнення за результатами виконання навчального завдання.

7.

 

Довгий, короткий, однакової довжини.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків)

Встановлює відповідні відношення між предметами: коротший ніж; довший за; найдовший; найкоротший; однакові за довжиною; порівнює і впорядковує предмети за довжиною.

Розуміє поняття «довгий», «короткий», «однакової довжини»; наводить приклади.

Робить за допомогою вчителя висновок узагальнення за результатами виконання навчального завдання.

8.

 

Високий, низький, однакової висоти, найвищий, найнижчий.

 

Громадянська відповідальність (правила роботи у парах)

Встановлює відповідні відношення між предметами: високий, низький, однакової висоти; найвищий, найнижчий.

Розуміє поняття: «високий», «низький», «однакової висоти»; наводить приклади.

Критично ставиться до виконання практичних завдань.

9

 

Порівняння предметів за певною ознакою.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природніх ресурсів)

Порівнює предмети за певною ознакою.

Пояснює значення засвоєних понять.

 

 

 

 

 

 

 

 

Обґрунтовує свою думку при знаходженні спільних і відмінних рис предмета.

10.

 

Товсті, тонкі, однакові за товщиною.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Встановлює відповідні відношення між предметами: товстий, тонкий, однаковий за товщиною.

Розуміє поняття «товстий», «тонкий», «однаковий за товщиною»; наводить приклади.

Критично ставиться до виконання практичних завдань.

11.

 

Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу».

 

Здоров’я і безпека (види пішохідних переходів)

Орієнтується на площині та в просторі (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі, у класній кімнаті, на подвір’ї тощо); визначає розміщення об’єктів у просторі та на площині.

Розуміє поняття «під» , «на», «над», «вгорі», «внизу».

Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань.

12.

 

Знизу, вгорі, знизу вгору, згори вниз.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснення необхідності бережливого ставлення до природи)

Орієнтується на площині та в просторі; визначає розміщення об’єктів у просторі та на площині; описує малюнок використовуючи слова «під» , «на», «над», «вгорі», «внизу» тощо.

Розуміє поняття : «знизу», «вгорі», «знизу вгору», «згори вниз»; наводить приклади.

Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття.

13.

 

Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво.

 

Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху)

Встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі (зліва, справа, вище, нижче тощо); виконує завдання за зразком, аналогією, інструкцією.

Розрізняє поняття «ліворуч»; «праворуч»; наводить приклади.

Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань.

14.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Визначає взаємне розміщення оточуючих об’єктів; вживає у мовленні відповідні словесні конструкції;

Оперує засвоєними поняттями.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

 

Тема 3. Цифри і числа

 

15.

 

Числа у межах 10.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлення себе як активного члена класу).

Визначає кількість елементів у групі (множини); встановлює порядковий номер об’єкта при заданому напрямку лічби.

 

 

 

Розуміє множину як групу предметів, що мають спільну ознаку; знає назви чисел у межах 10.

Обґрунтовує свою думку при визначенні пропущених чисел.

16.

 

Цифри. Нуль.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлення себе як активного члена класу).

Рахує кількість предметів; виправляє помилки у завданнях.

Розуміє відмінність між числом і цифрою; розуміє число нуль як кількісну характеристику множини, що не містить жодного елемента

Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття.

17.

 

Один. Одиниця. Точка. Круг.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту)

Виявляє ознаки геометричних фігур; рахує предмети за малюнком.

Знає, що число один позначають цифрою «1»; розуміє поняття «точка», «круг»; записує цифру 1.

Формує судження щодо очевидних закономірностей

18.

 

Два. Двійка.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (формування економічного ставлення до природних ресурсів)

Визначає кількість предметів; складає речення зі словами «два», «двоє».

Знає, що число два позначають цифрою «2»; записує цифру 2.

Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття.

19.

 

Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Ілюструє арифметичну дію додавання  за допомогою рисунків, схем; утворює число додаванням одиниці до попереднього

Розуміє суть дії додавання; знає знак дії додавання; знає склад числа 2.

Формує судження щодо очевидних закономірностей.

20.

 

Знак «–». Віднімання. Рівності. Відрізок.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Ілюструє арифметичну дію віднімання  за допомогою рисунків, схем; утворює число відніманням одиниці від наступного до нього числа; креслить відрізки.

Розуміє суть дії віднімання; знає знак дії віднімання; розуміє поняття «відрізок».

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

21.

 

Три. Трійка. Склад числа 3.

 

Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху)

Розв’язує приклади на додавання і віднімання; складає задачі за малюнками.

Знає, що число три позначають цифрою «3»; записує цифру 3; знає склад числа 3.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

22.

 

Дії з числами. Набуваємо досвіду.

 

Здоров’я і безпека (дії у надзвичайних ситуаціях)

Розв’язує приклади на додавання і віднімання; складає задачі за малюнками.

Оперує вивченими поняттями.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

23.

 

Чотири. Четвірка. Склад числа 4.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади на додавання і віднімання; складає задачі за малюнками.

Знає, що число чотири позначають цифрою «4»; записує цифру 4; знає склад числа 4.

Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття.

 

24.

 

Нерівності. Знаки «>», «<».

 

Громадянська відповідальність (правила роботи у групі)

Порівнює числа різними способами; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.

Розрізняє знаки «>», «<».

Обґрунтовує вибір знаку при порівнянні чисел.

25.

 

Порівняння чисел. Набуваємо досвіду.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів)

Порівнює числа різними способами; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.

Розрізняє знаки «>», «<».

Обґрунтовує вибір знаку при порівнянні чисел.

26.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа.

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

27.

 

П’ять. П’ятірка. Склад числа 5.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа.

Знає, що число п’ять позначають цифрою «5»; записує цифру 5; знає склад числа 5.

Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття.

28.

 

Шість. Шістка. Склад числа 6.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа.

Знає, що число шість позначають цифрою «6»; записує цифру 6; знає склад числа 6.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

29.

 

Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток  (обговорення природних і погодних явищ).

Утворює число додаванням одиниці до попереднього і відніманням одиниці від наступного до нього числа.

Знає, що число сім позначають цифрою «7»; записує цифру 7; знає склад числа 7.

Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття.

30.

 

Вісім. Вісімка. Склад числа 8

 

Громадянська відповідальність (розуміння потреби працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки.

Знає, що число вісім позначають цифрою «8»; записує цифру 8; знає склад числа 8.

Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань.

31.

 

Числа від 0 до 8. Набуваємо досвіду.

 

Громадянська відповідальність (розуміння потреби працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

32.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Утворює рівності на основі складу числа; використовує властивості додавання і віднімання нуля, віднімання рівних чисел під час обчислень.

 

 

 

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

33.

 

Все навкруги — математика. Числа.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Виконує практичні дії для об’єднання предметів (множин) і вилучення частини предметів (підмножини); лічить за правилами лічби предмети в просторі (розташовані послідовно, хаотично, по колу).

Розуміє множину як групу предметів, що мають спільну ознаку; позначає числа цифрами

Усвідомлює важливість вивчення математики

34.

 

Дев’ять. Дев’ятка. Склад числа 9

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Називає попереднє і наступне число до даного; встановлює порядковий номер об’єкта при заданому напрямку лічби.

Знає, що число дев’ять позначають цифрою «9»; записує цифру 9; знає склад числа 9.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням

35.

 

Десять. Склад числа 10. Числова послідовність.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

 

Знає, що число десять позначають цифрами «10»; знає склад числа 10.

 

36.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (розуміння потреби працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

 

Тема 4. Геометричні фігури

 

37.

 

Точка. Відрізок. Промінь. Пряма.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України)

Розрізняє точку, відрізок, промінь, пряму.

Розуміє поняття «точка», «відрізок», «точка», «пряма».

Обґрунтовує судження під час виконання практичних завдань.

38.

 

Лінійка. Довжина відрізка.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків ).

Вимірює відрізки.

Розуміє призначення лінійки.

Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань.

39.

 

Числовий промінь. Додавання на числовому промені.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток  (обговорення природних і погодних явищ).

Використовує числовий промінь для розв’язання прикладів.

Розуміє поняття «числовий промінь»

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням

40.

 

Компоненти дії додавання. Ламана.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Називає компоненти дії додавання при розв’язанні прикладів; будує ламану.

 

Знає компоненти дії додавання; розуміє поняття «ламана».

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

41.

 

Кути. Прямі і непрямі кути.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Розрізняє кути; будує кути; розв’язує приклади і задачі; застосовує отримані знання в житті.

Розуміє поняття «кут», «прямий кут», «непрямий кут».

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності.

42.

 

Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Розпізнає форму оточуючих предметів; розрізняє геометричні фігури; порівнює числа на числовому промені.

Розуміє поняття «многокутник».

Обґрунтовує вибір знаку при порівнянні чисел.

43.

 

Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Називає компоненти дії віднімання; віднімає числа на числовому промені; знаходить довжину відрізків.

Знає компоненти дії віднімання.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

44.

 

Коло. Круг.

 

Громадянська відповідальність

(усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів)

Розпізнає і описує предмети за їх формою; визначає з яких геометричних фігур складено малюнок; порівнює числа.

 

Розуміє поняття «коло», «круг»; наводить приклади.

Обґрунтовує вибір знаку при порівнянні чисел.

45.

 

Плоскі і просторові фігури.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Називає предмети схожі на певні геометричні фігури; розв’язує приклади і задачі.

Розрізняє плоскі і просторові фігури; наводить приклади.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

46.

 

Пряма. Крива. Ламана.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Розрізняє пряму, криву, ламану; будує їх.

Розуміє поняття «пряма», «крива», «ламана».

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням

47.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності; креслить відрізки; розрізняє геометричні фігури.

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

48.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності; креслить відрізки; розрізняє геометричні фігури.

 

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

 

Тема 5. Дії з числами у межах 10

 

49.

 

Табличне додавання і віднімання числа 1.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Застосовує прийоми додавання і віднімання числа на основі порядку слідування в натуральному ряді.

Знає таблиці додавання і віднімання 1.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

50.

 

Задачі на додавання

 

Громадянська відповідальність (правила роботи у групі).

Розв’язує задачі на додавання; визначає в задачі умові, запитання, відповідь.

Знає складові задачі.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

51.

 

Табличне додавання і віднімання числа 2.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення ефективного та раціонального використання природніх ресурсів)

Прогнозує результат додавання і віднімання з огляду на те, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні — менше.

Знає таблиці додавання і віднімання 2.

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності.

52.

 

Задачі на віднімання

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує задачі на віднімання; додає і віднімає у межах 10.

Розуміє сутність розв’язання задач на віднімання.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням

53.

 

Табличне додавання і віднімання числа 3.

 

Здоров’я і безпека (корисне харчування)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа.

Знає таблиці додавання і віднімання 3.

Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань.

54.

 

Різницеве порівняння

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує задачі на різницеве порівняння; ілюструє відношення різницевого порівняння за допомогою рисунків, схем

Знає слова-ознаки відношень різницевого порівняння; розуміє сутність відношення між числами «більше на...», «менше на...».

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

55.

 

Табличне додавання і віднімання числа 4.

 

Здоров’я і безпека (здоровий спосіб життя)

Розв’язує приклади і задачі у межах 10;

Знає таблиці додавання і віднімання 4.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

56.

 

Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Збільшує і зменшує числа на кілька одиниць.

Розуміє сутність відношення між числами «більше на...», «менше на...».

Формує судження щодо очевидних залежностей між причиною і наслідком у навчальних і життєвих ситуаціях

57.

 

Табличне додавання і віднімання числа 5.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа.

Знає таблиці додавання і віднімання 5.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

58.

 

Переставний закон додавання.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Застосовує прийоми додавання на основі переставного закону додавання.

Формулює переставний закон додавання.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

59.

 

Зв'язок додавання і віднімання.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Застосовує прийоми додавання на основі зв’язку додавання і віднімання.

Розуміє сутність зв’язку додавання і віднімання.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

60.

 

Набуваємо досвіду.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Застосовує прийоми додавання і віднімання числа на основі порядку слідування в натуральному ряді, частинами, на основі переставного закону додавання, на основі взаємозв’язку дій додавання і віднімання; обирає прийом додавання залежно від випадку обчислення.

 

Пояснює засвоєний матеріал; володіє обчислювальною навичкою додавання та віднімання в межах 10

Усвідомлює важливість вивчення математики.

61.

 

Набуваємо досвіду.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

Пояснює засвоєний матеріал; володіє обчислювальною навичкою додавання та віднімання в межах 10

Усвідомлює важливість вивчення математики.

62.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

Пояснює засвоєний матеріал; володіє обчислювальною навичкою додавання та віднімання в межах 10

Усвідомлює важливість вивчення математики.

63.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

64.

 

Підсумковий урок.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

 

 

 

ІІ семестр (76 годин)

 

з/п

Дата

Тема уроку

Завдання додому

Наскрізні змістові лінії

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

Діяльність (уміння)

Знаннєвий складник

Ставлення (ціннісний складник)

Тема 6. Лічба десятками

1.

 

Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1 – 50.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Записує назви розрядних чисел.

Розуміє десяток як лічильну одиницю; вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 50.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

2.

 

Лічба десятками в межах 50.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів)

Рахує десятками до 50.

Знає назви розрядних чисел.

Формує судження щодо очевидних залежностей між причиною і наслідком у навчальних і життєвих ситуаціях

3.

 

Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного рахує десятками до 100.

Читає і записує числа від 1 до 100.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

4.

 

Числові вирази. Порівняння десятків.

 

Здоров’я і безпека (дорожні знаки).

Порівнює десятки; розв’язує числові вирази.

Знає розряд десятків і розряд одиниць; розуміє позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа.

Визначає за допомогою вчителя способи виконання навчального завдання.

5.

 

Дії з десятками.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Додає, віднімає та порівнює десятки.

Знає розряд десятків і розряд одиниць визначає кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі.

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності.

6.

 

Дії з десятками. Порівняння десятків.

 

Громадянська відповідальність (правила роботи у групі).

Додає, віднімає та порівнює десятки.

Знає розряд десятків і розряд одиниць визначає кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі.

Визначає за допомогою вчителя способи виконання навчального завдання.

7.

 

Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Обирає доцільну мірку для вимірювання довжини в конкретному випадку; використовує різні мірки для вимірювання довжини; вимірює довжину відрізка за допомогою лінійки вимірює довжину оточуючих предметів; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць

Розуміє довжину як властивість об’єктів навколишнього світу мати протяжність; знає одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, метр, їх скорочене позначення, співвідношення між ними.

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності.

8.

 

Набуваємо досвіду.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України).

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

9.

 

Вартість. Співвідношення між одиницями вартості.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

Знає одиниці вартості; , їх скорочене позначення, співвідношення між ними.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

10.

 

Набуваємо досвіду.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів)

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

 

 

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

11.

 

Набуваємо досвіду.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

Вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; читає і записує числа від 1 до 100.

Визначає за допомогою вчителя способи виконання навчального завдання

12.

 

Повторення і систематизація.

Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

 

Тема 7. Двоцифрові числа

 

13.

 

Числа 11 – 15.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природніх ресурсів)

Утворює число додаванням одиниці до попереднього і відніманням одиниці від наступного до нього числа.

 

Читає і записує числа  11-15.

Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань.

14.

 

Числа 16-20

 

Громадянська відповідальність ( дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Записує число у вигляді суми розрядних доданків.

Читає і записує числа 16-20; розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

15.

 

Числа 11- 20

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Записує число у вигляді суми розрядних доданків; порівнює числа у межах 20.

Читає і записує числа 11-20; знає розряд десятків і розряд одиниць.

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності.

16.

 

Склад двоцифрових чисел.

 

Здоров’я та безпека (здоровий спосіб життя)

Додає і віднімає числа у межах 20; розв’язує задачі різних видів.

Записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків.

Визначає за допомогою вчителя способи виконання навчального завдання

17.

 

Додавання чисел у межах 20.

 

Громадянська відповідальність (правила роботи у групі).

Застосовує прийоми обчислення у межах 20 на основі знання нумерації чисел.

Утворює двоцифрові числа різними способами; знає розряд десятків і розряд одиниць.

Формує судження щодо очевидних залежностей між причиною і наслідком у навчальних і життєвих ситуаціях.

18.

 

Віднімання у межах 20.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів).

Віднімає числа у межах 20.

Володіє обчислювальною навичкою віднімання в межах 20.

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності.

19.

 

Числа 21 – 50.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Утворює числа 21-50.

Знає і записує числа 21-50.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання

20.

 

Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів).

Застосовує прийоми обчислення у межах 50 на основі знання нумерації чисел: додає і віднімає число 1; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом.

Читає, запису і порівнює числа 21-50.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням

21.

 

Числа 51 – 100.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Застосовує прийоми обчислення у межах 100 на основі знання нумерації чисел: додає і віднімає число 1; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом.

Знає і записує числа 51-100.

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності.

22.

 

Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100.

 

Здоров’я та безпека (здоровий спосіб життя)

Віднімає від двоцифрового числа його десятки або одиниці, додає і віднімає розрядні числа; виконує обчислення в навчальних і практичних ситуаціях.

Читає, запису і порівнює числа 51-100.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

23.

 

Маса. Одиниця маси – кілограм

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів).

Порівнює предмети за масою «на руку»; записує результати вимірювання маси.

Знає одиницю вимірювання маси — кілограм; розуміє, що всі предмети навколишнього середовища мають масу.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань.

24.

 

Набуваємо досвіду.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Записує вирази у вигляді розрядних доданків; знаходить суму і різницю чисел.

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

25.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Порівнює числа у межах 100; розкладає їх на розрядні доданки; розв’язує задачі вивчених видів.

Пояснює засвоєний матеріал.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

 

 Тема 8. Додавання і віднімання чисел.

 

26.

 

Додавання і віднімання одиниці.

 

Громадянська відповідальність (демонстрування себе, як учасника малої громади – свого класу).

Записує і читає числові вирази, що містять дії додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії.

Формулює прийоми обчислення у межах 100 на основі знання нумерації чисел: додає і віднімає число 1

Коментує покрокові дії під час виконання завдання;

27.

 

Визначення часу за годинником.

 

Екологічна безпека та сталий розвиток (пояснення взаємозв’язку людини і оточуючого середовища)

Визначає час за годинником із точністю до годин; користується годинником і календарем для відстеження подій свого життя.

Знає назви днів тижня та їх послідовність; знає частини доби.

Формує судження щодо очевидних залежностей між причиною і наслідком у навчальних і життєвих ситуаціях.

28.

 

Додавання одноцифрового числа до

розрядного числа.

 

Здоров’я і безпека (важливість розпорядку дня)

Прогнозує результат додавання зважаючи, що при додаванні дістанемо більше число.

Розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням

29.

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Прогнозує результат додавання і віднімання, зважаючи, що при додаванні дістанемо більше число, а при відніманні — менше

Розуміє сутність порозрядного додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності.

30.

 

Набуваємо досвіду.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Прогнозує результат віднімання, зважаючи, що при відніманні отримаємо  менше число.

Розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

31.

 

Віднімання десятків від двоцифрових чисел.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Розв’язує приклади  задачі на віднімання десятків від двоцифрових чисел.

Розуміє сутність порозрядного віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням

32.

 

Набуваємо досвіду. Робота з даними.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України)

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

33.

 

Додавання десятків до двоцифрових чисел.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Розв’язує приклади  задачі на додавання десятків до двоцифрових чисел.

Розуміє сутність порозрядного додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

34.

 

Віднімання десятків від двоцифрових чисел.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних і погодних явищ).

Розв’язує приклади  задачі на віднімання десятків від двоцифрових чисел.

Розуміє сутність порозрядного віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням

35.

 

Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

 

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності

36.

 

Набуваємо досвіду. Робота з даними.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України)

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

37.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів)

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади.

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності

38.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання

39.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Здоров’я та безпека (здоровий спосіб життя)

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням

40.

 

Підсумковий урок. Екскурсія

«Математика в професії моєї родини».

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів).

Проводить спостереження з теми.

Наводить приклади використання математики у різних професіях.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

Тема 9. Величини

 

41.

 

Довжина. Одиниці довжини.

 

Здоров’я і безпека (важливість здорового харчування)

Обирає доцільну мірку для вимірювання довжини в конкретному випадку; використовує різні мірки для вимірювання довжини.

Розуміє довжину як властивість об’єктів навколишнього світу мати протяжність; знає одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, метр, їх скорочене позначення, співвідношення між ними.

Обґрунтовує свою думку під час виконання завдань.

42.

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння чисел.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища)

 

Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості)

Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості.

Оцінює свою роботу.

43.

 

Маса. Одиниці маси.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту).

 

Порівнює предмети за масою «на руку»; записує результати вимірювання маси.

Знає одиницю вимірювання маси — кілограм; розуміє, що всі предмети навколишнього середовища мають масу.

Обґрунтовує власні судження.

44.

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості).

Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості.

Оцінює свою роботу.

45.

 

Місткість. Одиниці місткості.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища)

 

Порівнює об’єкти за місткістю; записує результати вимірювання місткості.

 

Знає одиницю вимірювання місткості — літр; розуміє, що посудини об’єкти мають місткість.

Критично ставиться до поставленого завдання.

46.

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості).

Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості.

Оцінює свою роботу.

47.

 

Вартість. Одиниці вартості.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів).

Виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; оперує грошима у ситуації купівлі-продажу

Знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями знає одиниці вартості (гривня, копійка) і співвідношення між ними.

Робить висновки щодо можливості власного «кишенькового» бюджету.

48.

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості).

Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості.

Критично ставиться до поставленого завдання.

49.

 

Час. Одиниці часу.

 

 

Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів).

Визначає час за годинником із точністю до годин; користується годинником і календарем для відстеження подій свого життя.

Знає назви днів тижня та їх послідовність; знає частини доби.

Обговорює судження щодо очевидних залежностей між причиною і наслідком у навчальних і життєвих ситуаціях.

50.

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням

 

Тема 10. Повторення і закріплення вивченого

 

51.

 

Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища)

 

Складає істинні рівності й нерівності за предметними множинами.

Розуміє, що рівності й нерівності можуть бути істинними й хибними.

Обґрунтовує свій вибір при визначенні істинних і хибних рівностей і нерівностей.

 

52.

 

Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Визначає істинні та хибні рівності й нерівності.

Розуміє, що рівності й нерівності можуть бути істинними й хибними.

Обґрунтовує свій вибір при визначенні істинних і хибних рівностей і нерівностей.

53.

 

Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків)

Обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії.

Записує і читає числові вирази, що містять дії додавання або віднімання.

Критично ставиться до поставленого завдання.

54.

 

Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури.

 

Громадянська відповідальність (правила роботи у парах).

Записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням відповідної символіки.

Розуміє, що застосування переставного закону додавання може спростити обчислення суми кількох доданків.

Критично ставиться до поставленого завдання.

55.

 

Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища)

 

Читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графах, на схемах, діаграмах.

Розуміє принцип роботи з числовим променем.

Робить висновки щодо результатів навчальної діяльності.

56.

 

Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач.

Розуміє принцип роботи з числовим променем.

Обговорює варіанти розв’язання задач.

57.

 

Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища)

 

Визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі.

Розпізнає проблемну ситуацію, яку можна розв’язати математичним методом;

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

58.

 

Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Виділяє структурні елементи задачі — умова і запитання; числові дані та шукане.

 

Розуміє, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

59.

 

Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури.

 

Громадянська відповідальність (правила роботи у парах).

Моделює геометричні фігури з підручного матеріалу; зображує точку, пряму, криву, промінь, відрізок, ламану.

Знаходить невідомий доданок.

.

Робить висновки щодо результатів навчальної діяльності.

60.

 

Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури.

 

Громадянська відповідальність (правила роботи у групах).

Розпізнає за істотними ознаками геометричні фігури.

Знає та називає геометричні фігури та їх елементи

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

61.

 

Дії з іменованими числами. Задачі.

Упорядкування чисел за зростанням.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Виділяє умову і запитання, об’єкт або об’єкти, числові дані й шукане.

Знає порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів.

Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням.

62.

 

Задачі. Упорядкування чисел за зростанням.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища).

 

Упорядковує числа за зростанням.

Розуміє сутність упорядкування чисел.

Обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі.

63.

 

Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту)

Розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа утворює двоцифрові числа різними способами.

Вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного.

Критично ставиться до поставленого завдання.

64.

 

Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі.

 

Підприємливість і фінансова грамотність (формування економічного ставлення до природних ресурсів)

Порівнює числа в межах 100 на основі порядку слідування чисел у натуральному ряді та на основі їх розрядного складу; розрізняє об’ємні геометричні фігури.

Називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; читає і записує числа від 1 до 100.

Робить висновки щодо результатів навчальної діяльності.

65.

 

Плоскі геометричні фігури. Задачі

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Моделює геометричні фігури з підручного матеріалу; зображує точку, пряму, криву, промінь, відрізок, ламану.

Називає плоскі геометричні фігури та їх елементи.

Критично ставиться до поставленого завдання.

66.

 

Плоскі геометричні фігури. Задачі

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Помічає закономірності в розташуванні геометричних фігур у заданому ряді фігур; продовжує ряд геометричних фігур із дотриманням визначеної закономірності.

Знає як розв’язувати прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка.

Оцінює свою роботу.

67.

 

Моделі до задач. Порівняння чисел

 

Підприємливість і фінансова грамотність (формування економічного ставлення до природних ресурсів)

Моделює текст задачі різними способами.

Знає порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів.

Обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі.

68.

 

Моделі до задач. Порівняння чисел

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних і погодних явищ).

 

Обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює числові вирази.

Записує і читає числові вирази, що містять дії додавання або віднімання

Обґрунтовує свою думку при виконанні завдань.

69.

 

Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

 

Здоров’я і безпека (важливість корисного харчування).

Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості).

Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості.

Критично ставиться до виконання практичних завдань.

70.

 

Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснення необхідності бережливого ставлення до природи)

Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості).

Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості.

Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань.

71.

 

Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків)

Моделює текст задачі різними способами.

Знає порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів.

Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття.

72.

 

Міркуй. Розв’язуй. Зростай.

 

Громадянська відповідальність (правила роботи у парах)

Виділяє структурні елементи задачі — умова і запитання; числові дані та шукане.

Розуміє, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане.

Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань.

73.

 

Повторення і систематизація. Екскурсія  «Математика навколо нас».

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природніх ресурсів)

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади.

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності

74.

 

Повторення і систематизація. Екскурсія  «Математика навколо нас».

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади.

Коментує покрокові дії під час виконання завдання.

75.

 

Повторення і систематизація. Екскурсія  «Математика навколо нас».

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

 

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади.

Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності

76.

 

Підсумковий урок

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розв’язує приклади і задачі вивчених видів.

Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади.

Усвідомлює важливість вивчення математики.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Продан Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Макогон Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
2196
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку