КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУАННЯ З МАТЕМАТИКИ
1 клас (4 години на тиждень)
За підручником «Математика» 1 клас, автори: В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва.
І семестр (64 години)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Завдання додому |
Наскрізні змістові лінії |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
||
|
Діяльність (уміння) |
Знаннєвий складник |
Ставлення (ціннісний складник) |
||||
Тема 1. Вступ |
|||||||
1. |
|
Все навкруги — математика.
|
|
Підприємливість і фінансова грамотність (практичне використання математичних знань) Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків)
|
Розпізнає галузі, в яких використовується математика. |
Наводить приклади використання математики у житті. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
2. |
|
Числа
|
|
Рахує до 10 у прямому і зворотному порядку; визначає кількість предметів. |
Називає числа від 1 до 10. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|
3. |
|
Так починалася математика |
|
Розпізнає зображення чисел у Давньому Римі. |
Називає засоби обчислення. |
Усвідомлює, що математика виникла с практичних потреб людини.
|
|
Тема 2. Просторові відношення
|
|||||||
4. |
|
Поняття «хоча б один», «кожний», «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або». |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних і погодних явищ).
|
Виділяє в предметах навколишнього світу певні ознаки; формує судження щодо спільних і відмінних, істотних і неістотних ознак об’єктів. |
Розуміє і вживає у мовленні узагальнюючі слова «кожний», «всі», «один із», «хоча б один», «деякі»; розуміє логічні сполучники «і» та «або» |
Обґрунтовує свою думку при порівнянні об’єктів. |
5. |
|
Один, багато. Об’єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи |
|
Здоров’я і безпека (важливість корисного харчування). |
Об’єднує об’єкти в групу за спільною ознакою; розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою; називає предмети одним словом. |
Розуміє та розрізняє поняття «один», «багато». |
Обґрунтовує свою думку при об’єднання об’єктів у групу. |
6. |
|
Більше, менше. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснення необхідності бережливого ставлення до природи) |
Встановлює відповідні відношення між предметами: більший, ніж; менший, ніж; найбільший; найменший; однакові.
|
Розуміє та розрізняє поняття «більше», «менше»; наводить приклади. |
Робить за допомогою вчителя висновок узагальнення за результатами виконання навчального завдання. |
7. |
|
Довгий, короткий, однакової довжини. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків) |
Встановлює відповідні відношення між предметами: коротший ніж; довший за; найдовший; найкоротший; однакові за довжиною; порівнює і впорядковує предмети за довжиною. |
Розуміє поняття «довгий», «короткий», «однакової довжини»; наводить приклади. |
Робить за допомогою вчителя висновок узагальнення за результатами виконання навчального завдання. |
8. |
|
Високий, низький, однакової висоти, найвищий, найнижчий. |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у парах) |
Встановлює відповідні відношення між предметами: високий, низький, однакової висоти; найвищий, найнижчий. |
Розуміє поняття: «високий», «низький», «однакової висоти»; наводить приклади. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань. |
9 |
|
Порівняння предметів за певною ознакою. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природніх ресурсів) |
Порівнює предмети за певною ознакою. |
Пояснює значення засвоєних понять.
|
Обґрунтовує свою думку при знаходженні спільних і відмінних рис предмета. |
10. |
|
Товсті, тонкі, однакові за товщиною. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Встановлює відповідні відношення між предметами: товстий, тонкий, однаковий за товщиною. |
Розуміє поняття «товстий», «тонкий», «однаковий за товщиною»; наводить приклади. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань. |
11. |
|
Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу». |
|
Здоров’я і безпека (види пішохідних переходів) |
Орієнтується на площині та в просторі (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі, у класній кімнаті, на подвір’ї тощо); визначає розміщення об’єктів у просторі та на площині. |
Розуміє поняття «під» , «на», «над», «вгорі», «внизу». |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
12. |
|
Знизу, вгорі, знизу вгору, згори вниз. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснення необхідності бережливого ставлення до природи) |
Орієнтується на площині та в просторі; визначає розміщення об’єктів у просторі та на площині; описує малюнок використовуючи слова «під» , «на», «над», «вгорі», «внизу» тощо. |
Розуміє поняття : «знизу», «вгорі», «знизу вгору», «згори вниз»; наводить приклади. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
13. |
|
Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво. |
|
Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху) |
Встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі (зліва, справа, вище, нижче тощо); виконує завдання за зразком, аналогією, інструкцією. |
Розрізняє поняття «ліворуч»; «праворуч»; наводить приклади. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
14. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Визначає взаємне розміщення оточуючих об’єктів; вживає у мовленні відповідні словесні конструкції; |
Оперує засвоєними поняттями. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
Тема 3. Цифри і числа
|
|||||||
15. |
|
Числа у межах 10. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе як активного члена класу). |
Визначає кількість елементів у групі (множини); встановлює порядковий номер об’єкта при заданому напрямку лічби.
|
Розуміє множину як групу предметів, що мають спільну ознаку; знає назви чисел у межах 10. |
Обґрунтовує свою думку при визначенні пропущених чисел. |
16. |
|
Цифри. Нуль. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе як активного члена класу). |
Рахує кількість предметів; виправляє помилки у завданнях. |
Розуміє відмінність між числом і цифрою; розуміє число нуль як кількісну характеристику множини, що не містить жодного елемента |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
17. |
|
Один. Одиниця. Точка. Круг. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту) |
Виявляє ознаки геометричних фігур; рахує предмети за малюнком. |
Знає, що число один позначають цифрою «1»; розуміє поняття «точка», «круг»; записує цифру 1. |
Формує судження щодо очевидних закономірностей |
18. |
|
Два. Двійка. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (формування економічного ставлення до природних ресурсів) |
Визначає кількість предметів; складає речення зі словами «два», «двоє». |
Знає, що число два позначають цифрою «2»; записує цифру 2. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
19. |
|
Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Ілюструє арифметичну дію додавання за допомогою рисунків, схем; утворює число додаванням одиниці до попереднього |
Розуміє суть дії додавання; знає знак дії додавання; знає склад числа 2. |
Формує судження щодо очевидних закономірностей. |
20. |
|
Знак «–». Віднімання. Рівності. Відрізок. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Ілюструє арифметичну дію віднімання за допомогою рисунків, схем; утворює число відніманням одиниці від наступного до нього числа; креслить відрізки. |
Розуміє суть дії віднімання; знає знак дії віднімання; розуміє поняття «відрізок». |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
21. |
|
Три. Трійка. Склад числа 3. |
|
Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху) |
Розв’язує приклади на додавання і віднімання; складає задачі за малюнками. |
Знає, що число три позначають цифрою «3»; записує цифру 3; знає склад числа 3. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
22. |
|
Дії з числами. Набуваємо досвіду. |
|
Здоров’я і безпека (дії у надзвичайних ситуаціях) |
Розв’язує приклади на додавання і віднімання; складає задачі за малюнками. |
Оперує вивченими поняттями. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
23. |
|
Чотири. Четвірка. Склад числа 4. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади на додавання і віднімання; складає задачі за малюнками. |
Знає, що число чотири позначають цифрою «4»; записує цифру 4; знає склад числа 4. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття.
|
24. |
|
Нерівності. Знаки «>», «<». |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у групі) |
Порівнює числа різними способами; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків. |
Розрізняє знаки «>», «<». |
Обґрунтовує вибір знаку при порівнянні чисел. |
25. |
|
Порівняння чисел. Набуваємо досвіду. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Порівнює числа різними способами; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків. |
Розрізняє знаки «>», «<». |
Обґрунтовує вибір знаку при порівнянні чисел. |
26. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
27. |
|
П’ять. П’ятірка. Склад числа 5. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа. |
Знає, що число п’ять позначають цифрою «5»; записує цифру 5; знає склад числа 5. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
28. |
|
Шість. Шістка. Склад числа 6. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа. |
Знає, що число шість позначають цифрою «6»; записує цифру 6; знає склад числа 6. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
29. |
|
Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних і погодних явищ). |
Утворює число додаванням одиниці до попереднього і відніманням одиниці від наступного до нього числа. |
Знає, що число сім позначають цифрою «7»; записує цифру 7; знає склад числа 7. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
30. |
|
Вісім. Вісімка. Склад числа 8 |
|
Громадянська відповідальність (розуміння потреби працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки. |
Знає, що число вісім позначають цифрою «8»; записує цифру 8; знає склад числа 8. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
31. |
|
Числа від 0 до 8. Набуваємо досвіду. |
|
Громадянська відповідальність (розуміння потреби працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
32. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Утворює рівності на основі складу числа; використовує властивості додавання і віднімання нуля, віднімання рівних чисел під час обчислень.
|
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
33. |
|
Все навкруги — математика. Числа. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Виконує практичні дії для об’єднання предметів (множин) і вилучення частини предметів (підмножини); лічить за правилами лічби предмети в просторі (розташовані послідовно, хаотично, по колу). |
Розуміє множину як групу предметів, що мають спільну ознаку; позначає числа цифрами |
Усвідомлює важливість вивчення математики |
34. |
|
Дев’ять. Дев’ятка. Склад числа 9 |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Називає попереднє і наступне число до даного; встановлює порядковий номер об’єкта при заданому напрямку лічби. |
Знає, що число дев’ять позначають цифрою «9»; записує цифру 9; знає склад числа 9. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
35. |
|
Десять. Склад числа 10. Числова послідовність. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.
|
Знає, що число десять позначають цифрами «10»; знає склад числа 10. |
|
36. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (розуміння потреби працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
Тема 4. Геометричні фігури
|
|||||||
37. |
|
Точка. Відрізок. Промінь. Пряма. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Розрізняє точку, відрізок, промінь, пряму. |
Розуміє поняття «точка», «відрізок», «точка», «пряма». |
Обґрунтовує судження під час виконання практичних завдань. |
38. |
|
Лінійка. Довжина відрізка. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків ). |
Вимірює відрізки. |
Розуміє призначення лінійки. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
39. |
|
Числовий промінь. Додавання на числовому промені. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних і погодних явищ). |
Використовує числовий промінь для розв’язання прикладів. |
Розуміє поняття «числовий промінь» |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
40. |
|
Компоненти дії додавання. Ламана. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Називає компоненти дії додавання при розв’язанні прикладів; будує ламану.
|
Знає компоненти дії додавання; розуміє поняття «ламана». |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
41. |
|
Кути. Прямі і непрямі кути. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Розрізняє кути; будує кути; розв’язує приклади і задачі; застосовує отримані знання в житті. |
Розуміє поняття «кут», «прямий кут», «непрямий кут». |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності. |
42. |
|
Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Розпізнає форму оточуючих предметів; розрізняє геометричні фігури; порівнює числа на числовому промені. |
Розуміє поняття «многокутник». |
Обґрунтовує вибір знаку при порівнянні чисел. |
43. |
|
Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Називає компоненти дії віднімання; віднімає числа на числовому промені; знаходить довжину відрізків. |
Знає компоненти дії віднімання. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
44. |
|
Коло. Круг. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів) |
Розпізнає і описує предмети за їх формою; визначає з яких геометричних фігур складено малюнок; порівнює числа.
|
Розуміє поняття «коло», «круг»; наводить приклади. |
Обґрунтовує вибір знаку при порівнянні чисел. |
45. |
|
Плоскі і просторові фігури. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Називає предмети схожі на певні геометричні фігури; розв’язує приклади і задачі. |
Розрізняє плоскі і просторові фігури; наводить приклади. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
46. |
|
Пряма. Крива. Ламана. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Розрізняє пряму, криву, ламану; будує їх. |
Розуміє поняття «пряма», «крива», «ламана». |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
47. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності; креслить відрізки; розрізняє геометричні фігури. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
48. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності; креслить відрізки; розрізняє геометричні фігури.
|
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
Тема 5. Дії з числами у межах 10
|
|||||||
49. |
|
Табличне додавання і віднімання числа 1. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Застосовує прийоми додавання і віднімання числа на основі порядку слідування в натуральному ряді. |
Знає таблиці додавання і віднімання 1. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
50. |
|
Задачі на додавання |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у групі). |
Розв’язує задачі на додавання; визначає в задачі умові, запитання, відповідь. |
Знає складові задачі. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
51. |
|
Табличне додавання і віднімання числа 2. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення ефективного та раціонального використання природніх ресурсів) |
Прогнозує результат додавання і віднімання з огляду на те, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні — менше. |
Знає таблиці додавання і віднімання 2. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності. |
52. |
|
Задачі на віднімання |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує задачі на віднімання; додає і віднімає у межах 10. |
Розуміє сутність розв’язання задач на віднімання. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
53. |
|
Табличне додавання і віднімання числа 3. |
|
Здоров’я і безпека (корисне харчування) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа. |
Знає таблиці додавання і віднімання 3. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
54. |
|
Різницеве порівняння |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує задачі на різницеве порівняння; ілюструє відношення різницевого порівняння за допомогою рисунків, схем |
Знає слова-ознаки відношень різницевого порівняння; розуміє сутність відношення між числами «більше на...», «менше на...». |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
55. |
|
Табличне додавання і віднімання числа 4. |
|
Здоров’я і безпека (здоровий спосіб життя) |
Розв’язує приклади і задачі у межах 10; |
Знає таблиці додавання і віднімання 4. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
56. |
|
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Збільшує і зменшує числа на кілька одиниць. |
Розуміє сутність відношення між числами «більше на...», «менше на...». |
Формує судження щодо очевидних залежностей між причиною і наслідком у навчальних і життєвих ситуаціях |
57. |
|
Табличне додавання і віднімання числа 5. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа. |
Знає таблиці додавання і віднімання 5. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
58. |
|
Переставний закон додавання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Застосовує прийоми додавання на основі переставного закону додавання. |
Формулює переставний закон додавання. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
59. |
|
Зв'язок додавання і віднімання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Застосовує прийоми додавання на основі зв’язку додавання і віднімання. |
Розуміє сутність зв’язку додавання і віднімання. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
60. |
|
Набуваємо досвіду. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Застосовує прийоми додавання і віднімання числа на основі порядку слідування в натуральному ряді, частинами, на основі переставного закону додавання, на основі взаємозв’язку дій додавання і віднімання; обирає прийом додавання залежно від випадку обчислення.
|
Пояснює засвоєний матеріал; володіє обчислювальною навичкою додавання та віднімання в межах 10 |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
61. |
|
Набуваємо досвіду. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Пояснює засвоєний матеріал; володіє обчислювальною навичкою додавання та віднімання в межах 10 |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
62. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Пояснює засвоєний матеріал; володіє обчислювальною навичкою додавання та віднімання в межах 10 |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
63. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
64. |
|
Підсумковий урок. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
ІІ семестр (76 годин)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Завдання додому |
Наскрізні змістові лінії |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|||||
|
Діяльність (уміння) |
Знаннєвий складник |
Ставлення (ціннісний складник) |
|||||||
Тема 6. Лічба десятками |
||||||||||
1. |
|
Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1 – 50. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Записує назви розрядних чисел. |
Розуміє десяток як лічильну одиницю; вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 50. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
|||
2. |
|
Лічба десятками в межах 50. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Рахує десятками до 50. |
Знає назви розрядних чисел. |
Формує судження щодо очевидних залежностей між причиною і наслідком у навчальних і життєвих ситуаціях |
|||
3. |
|
Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного рахує десятками до 100. |
Читає і записує числа від 1 до 100. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
|||
4. |
|
Числові вирази. Порівняння десятків. |
|
Здоров’я і безпека (дорожні знаки). |
Порівнює десятки; розв’язує числові вирази. |
Знає розряд десятків і розряд одиниць; розуміє позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа. |
Визначає за допомогою вчителя способи виконання навчального завдання. |
|||
5. |
|
Дії з десятками. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Додає, віднімає та порівнює десятки. |
Знає розряд десятків і розряд одиниць визначає кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності. |
|||
6. |
|
Дії з десятками. Порівняння десятків. |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у групі). |
Додає, віднімає та порівнює десятки. |
Знає розряд десятків і розряд одиниць визначає кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі. |
Визначає за допомогою вчителя способи виконання навчального завдання. |
|||
7. |
|
Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Обирає доцільну мірку для вимірювання довжини в конкретному випадку; використовує різні мірки для вимірювання довжини; вимірює довжину відрізка за допомогою лінійки вимірює довжину оточуючих предметів; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць |
Розуміє довжину як властивість об’єктів навколишнього світу мати протяжність; знає одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, метр, їх скорочене позначення, співвідношення між ними. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності. |
|||
8. |
|
Набуваємо досвіду. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|||
9. |
|
Вартість. Співвідношення між одиницями вартості. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Знає одиниці вартості; , їх скорочене позначення, співвідношення між ними. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|||
10. |
|
Набуваємо досвіду. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів) |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком.
|
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|||
11. |
|
Набуваємо досвіду. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; читає і записує числа від 1 до 100. |
Визначає за допомогою вчителя способи виконання навчального завдання |
|||
12. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі; порівнює числа; вимірює відрізки; складає нерівності за малюнком. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|||
Тема 7. Двоцифрові числа
|
||||||||||
13. |
|
Числа 11 – 15. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природніх ресурсів) |
Утворює число додаванням одиниці до попереднього і відніманням одиниці від наступного до нього числа.
|
Читає і записує числа 11-15. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
|||
14. |
|
Числа 16-20 |
|
Громадянська відповідальність ( дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Записує число у вигляді суми розрядних доданків. |
Читає і записує числа 16-20; розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
|||
15. |
|
Числа 11- 20 |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Записує число у вигляді суми розрядних доданків; порівнює числа у межах 20. |
Читає і записує числа 11-20; знає розряд десятків і розряд одиниць. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності. |
|||
16. |
|
Склад двоцифрових чисел. |
|
Здоров’я та безпека (здоровий спосіб життя) |
Додає і віднімає числа у межах 20; розв’язує задачі різних видів. |
Записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків. |
Визначає за допомогою вчителя способи виконання навчального завдання |
|||
17. |
|
Додавання чисел у межах 20. |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у групі). |
Застосовує прийоми обчислення у межах 20 на основі знання нумерації чисел. |
Утворює двоцифрові числа різними способами; знає розряд десятків і розряд одиниць. |
Формує судження щодо очевидних залежностей між причиною і наслідком у навчальних і життєвих ситуаціях. |
|||
18. |
|
Віднімання у межах 20. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів). |
Віднімає числа у межах 20. |
Володіє обчислювальною навичкою віднімання в межах 20. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності. |
|||
19. |
|
Числа 21 – 50. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Утворює числа 21-50. |
Знає і записує числа 21-50. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання |
|||
20. |
|
Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів). |
Застосовує прийоми обчислення у межах 50 на основі знання нумерації чисел: додає і віднімає число 1; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом. |
Читає, запису і порівнює числа 21-50. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
|||
21. |
|
Числа 51 – 100. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Застосовує прийоми обчислення у межах 100 на основі знання нумерації чисел: додає і віднімає число 1; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом. |
Знає і записує числа 51-100. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності. |
|||
22. |
|
Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100. |
|
Здоров’я та безпека (здоровий спосіб життя) |
Віднімає від двоцифрового числа його десятки або одиниці, додає і віднімає розрядні числа; виконує обчислення в навчальних і практичних ситуаціях. |
Читає, запису і порівнює числа 51-100. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|||
23. |
|
Маса. Одиниця маси – кілограм |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів). |
Порівнює предмети за масою «на руку»; записує результати вимірювання маси. |
Знає одиницю вимірювання маси — кілограм; розуміє, що всі предмети навколишнього середовища мають масу. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань. |
|||
24. |
|
Набуваємо досвіду. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Записує вирази у вигляді розрядних доданків; знаходить суму і різницю чисел. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|||
25. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Порівнює числа у межах 100; розкладає їх на розрядні доданки; розв’язує задачі вивчених видів. |
Пояснює засвоєний матеріал. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|||
Тема 8. Додавання і віднімання чисел.
|
||||||||||
26. |
|
Додавання і віднімання одиниці. |
|
Громадянська відповідальність (демонстрування себе, як учасника малої громади – свого класу). |
Записує і читає числові вирази, що містять дії додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії. |
Формулює прийоми обчислення у межах 100 на основі знання нумерації чисел: додає і віднімає число 1 |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання; |
|||
27. |
|
Визначення часу за годинником. |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток (пояснення взаємозв’язку людини і оточуючого середовища) |
Визначає час за годинником із точністю до годин; користується годинником і календарем для відстеження подій свого життя. |
Знає назви днів тижня та їх послідовність; знає частини доби. |
Формує судження щодо очевидних залежностей між причиною і наслідком у навчальних і життєвих ситуаціях. |
|||
28. |
|
Додавання одноцифрового числа до розрядного числа. |
|
Здоров’я і безпека (важливість розпорядку дня) |
Прогнозує результат додавання зважаючи, що при додаванні дістанемо більше число. |
Розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
|||
29. |
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Прогнозує результат додавання і віднімання, зважаючи, що при додаванні дістанемо більше число, а при відніманні — менше |
Розуміє сутність порозрядного додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності. |
|||
30. |
|
Набуваємо досвіду. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Прогнозує результат віднімання, зважаючи, що при відніманні отримаємо менше число. |
Розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|||
31. |
|
Віднімання десятків від двоцифрових чисел. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Розв’язує приклади задачі на віднімання десятків від двоцифрових чисел. |
Розуміє сутність порозрядного віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
|||
32. |
|
Набуваємо досвіду. Робота з даними. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
|||
33. |
|
Додавання десятків до двоцифрових чисел. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Розв’язує приклади задачі на додавання десятків до двоцифрових чисел. |
Розуміє сутність порозрядного додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
|||
34. |
|
Віднімання десятків від двоцифрових чисел. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних і погодних явищ). |
Розв’язує приклади задачі на віднімання десятків від двоцифрових чисел. |
Розуміє сутність порозрядного віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
|||
35. |
|
Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
|
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності |
|||
36. |
|
Набуваємо досвіду. Робота з даними. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе громадянином України) |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
|||
37. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (формулювання особистісних ціннісних пріоритетів) |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності |
|||
38. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання |
|||
39. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Здоров’я та безпека (здоровий спосіб життя) |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
|||
40. |
|
Підсумковий урок. Екскурсія «Математика в професії моєї родини». |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів). |
Проводить спостереження з теми. |
Наводить приклади використання математики у різних професіях. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|||
Тема 9. Величини
|
||||||||||
41. |
|
Довжина. Одиниці довжини. |
|
Здоров’я і безпека (важливість здорового харчування) |
Обирає доцільну мірку для вимірювання довжини в конкретному випадку; використовує різні мірки для вимірювання довжини. |
Розуміє довжину як властивість об’єктів навколишнього світу мати протяжність; знає одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, метр, їх скорочене позначення, співвідношення між ними. |
Обґрунтовує свою думку під час виконання завдань. |
|||
42. |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння чисел. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища)
|
Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості) |
Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості. |
Оцінює свою роботу. |
|||
43. |
|
Маса. Одиниці маси. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту).
|
Порівнює предмети за масою «на руку»; записує результати вимірювання маси. |
Знає одиницю вимірювання маси — кілограм; розуміє, що всі предмети навколишнього середовища мають масу. |
Обґрунтовує власні судження. |
|||
44. |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості). |
Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості. |
Оцінює свою роботу. |
|||
45. |
|
Місткість. Одиниці місткості. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища)
|
Порівнює об’єкти за місткістю; записує результати вимірювання місткості.
|
Знає одиницю вимірювання місткості — літр; розуміє, що посудини об’єкти мають місткість. |
Критично ставиться до поставленого завдання. |
|||
46. |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості). |
Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості. |
Оцінює свою роботу. |
|||
47. |
|
Вартість. Одиниці вартості. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів). |
Виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; оперує грошима у ситуації купівлі-продажу |
Знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями знає одиниці вартості (гривня, копійка) і співвідношення між ними. |
Робить висновки щодо можливості власного «кишенькового» бюджету. |
|||
48. |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості). |
Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості. |
Критично ставиться до поставленого завдання. |
|||
49. |
|
Час. Одиниці часу.
|
|
Підприємливість і фінансова грамотність (раціональне використання коштів). |
Визначає час за годинником із точністю до годин; користується годинником і календарем для відстеження подій свого життя. |
Знає назви днів тижня та їх послідовність; знає частини доби. |
Обговорює судження щодо очевидних залежностей між причиною і наслідком у навчальних і життєвих ситуаціях. |
|||
50. |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням |
|||
Тема 10. Повторення і закріплення вивченого
|
||||||||||
51. |
|
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища)
|
Складає істинні рівності й нерівності за предметними множинами. |
Розуміє, що рівності й нерівності можуть бути істинними й хибними. |
Обґрунтовує свій вибір при визначенні істинних і хибних рівностей і нерівностей. |
|||
52. |
|
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Визначає істинні та хибні рівності й нерівності. |
Розуміє, що рівності й нерівності можуть бути істинними й хибними. |
Обґрунтовує свій вибір при визначенні істинних і хибних рівностей і нерівностей. |
|||
53. |
|
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків) |
Обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії. |
Записує і читає числові вирази, що містять дії додавання або віднімання. |
Критично ставиться до поставленого завдання. |
|||
54. |
|
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури. |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у парах). |
Записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням відповідної символіки. |
Розуміє, що застосування переставного закону додавання може спростити обчислення суми кількох доданків. |
Критично ставиться до поставленого завдання. |
|||
55. |
|
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища)
|
Читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графах, на схемах, діаграмах. |
Розуміє принцип роботи з числовим променем. |
Робить висновки щодо результатів навчальної діяльності. |
|||
56. |
|
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
Розуміє принцип роботи з числовим променем. |
Обговорює варіанти розв’язання задач. |
|||
57. |
|
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища)
|
Визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі. |
Розпізнає проблемну ситуацію, яку можна розв’язати математичним методом; |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
|||
58. |
|
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Виділяє структурні елементи задачі — умова і запитання; числові дані та шукане.
|
Розуміє, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
|||
59. |
|
Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури. |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у парах). |
Моделює геометричні фігури з підручного матеріалу; зображує точку, пряму, криву, промінь, відрізок, ламану. |
Знаходить невідомий доданок. . |
Робить висновки щодо результатів навчальної діяльності. |
|||
60. |
|
Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури. |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у групах). |
Розпізнає за істотними ознаками геометричні фігури. |
Знає та називає геометричні фігури та їх елементи |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
|||
61. |
|
Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Виділяє умову і запитання, об’єкт або об’єкти, числові дані й шукане. |
Знає порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів. |
Обґрунтовує судження під час виконання завдань з логічним навантаженням. |
|||
62. |
|
Задачі. Упорядкування чисел за зростанням. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення питань, пов’язаних із збереженням навколишнього середовища).
|
Упорядковує числа за зростанням. |
Розуміє сутність упорядкування чисел. |
Обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі. |
|||
63. |
|
Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту) |
Розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа утворює двоцифрові числа різними способами. |
Вміє лічити числа від 11 до 20, від 21 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного. |
Критично ставиться до поставленого завдання. |
|||
64. |
|
Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі. |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (формування економічного ставлення до природних ресурсів) |
Порівнює числа в межах 100 на основі порядку слідування чисел у натуральному ряді та на основі їх розрядного складу; розрізняє об’ємні геометричні фігури. |
Називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; читає і записує числа від 1 до 100. |
Робить висновки щодо результатів навчальної діяльності. |
|||
65. |
|
Плоскі геометричні фігури. Задачі |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Моделює геометричні фігури з підручного матеріалу; зображує точку, пряму, криву, промінь, відрізок, ламану. |
Називає плоскі геометричні фігури та їх елементи. |
Критично ставиться до поставленого завдання. |
|||
66. |
|
Плоскі геометричні фігури. Задачі |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Помічає закономірності в розташуванні геометричних фігур у заданому ряді фігур; продовжує ряд геометричних фігур із дотриманням визначеної закономірності. |
Знає як розв’язувати прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка. |
Оцінює свою роботу. |
|||
67. |
|
Моделі до задач. Порівняння чисел |
|
Підприємливість і фінансова грамотність (формування економічного ставлення до природних ресурсів) |
Моделює текст задачі різними способами. |
Знає порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів. |
Обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі. |
|||
68. |
|
Моделі до задач. Порівняння чисел |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорення природних і погодних явищ).
|
Обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює числові вирази. |
Записує і читає числові вирази, що містять дії додавання або віднімання |
Обґрунтовує свою думку при виконанні завдань. |
|||
69. |
|
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
Здоров’я і безпека (важливість корисного харчування). |
Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості). |
Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань. |
|||
70. |
|
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснення необхідності бережливого ставлення до природи) |
Порівнює, додає і віднімає іменовані числа (довжини, маси, місткості, вартості). |
Знає позначення довжини, маси, місткості, вартості. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
|||
71. |
|
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків) |
Моделює текст задачі різними способами. |
Знає порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів. |
Критично ставиться до виконання практичних завдань; робить висновки за змістом заняття. |
|||
72. |
|
Міркуй. Розв’язуй. Зростай. |
|
Громадянська відповідальність (правила роботи у парах) |
Виділяє структурні елементи задачі — умова і запитання; числові дані та шукане. |
Розуміє, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане. |
Робить висновки за результатами виконання навчальних завдань. |
|||
73. |
|
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас». |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природніх ресурсів) |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності |
|||
74. |
|
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас». |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади. |
Коментує покрокові дії під час виконання завдання. |
|||
75. |
|
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас». |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).
|
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади. |
Бере участь у колективному виділенні етапів діяльності |
|||
76. |
|
Підсумковий урок |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розв’язує приклади і задачі вивчених видів. |
Пояснює вивчений матеріал; наводить приклади. |
Усвідомлює важливість вивчення математики. |
|||