Урок з математики на тему : «Додавання чисел з переходом через десяток у межах 20»

Про матеріал
План – конспект відкритого уроку з математики в 2 класі На тему : «Додавання чисел з переходом через десяток у межах 20»
Перегляд файлу

План – конспект відкритого уроку з математики в 2 класі

На тему : «Додавання чисел з переходом через десяток у межах 20» 

 

Мета:  

  • закріпити знання учнями з  додавання чисел з переходом через десяток у межах 20;
  • розвивати вміння розв’язувати задачі з двома запитаннями;
  • виховувати  пізнавальний інтерес до вивчення математики, самостійність та охайність.

 

Обладнання : ілюстрації корабля, островів, таблиці,  комп’ютер, презентації, навчальна гра.

 

Тип уроку:  урок – мандрівка.

Хід уроку

І. Організаційний момент (слайд № 4 )

      

Вже дзвоник дав нам сигнал;

Працювати час настав.

То ж  і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі ,

Привітайте в добрий час

Гостей усмішкою й миром.

 

II. Актуалізація опорних знань.

– Сьогодні ми з вами вирушимо в подорож до країни якої не має на жодній географічній карті, цю країну ми зустрінемо лише на уроках математики. Подорож ми здійснимо на ось такому кораблі, який має назву «Знання».   

 

- Згадаємо наші правила : (слайд №5)

1. Не викрикуй, не крутись,

    На учителя дивись.

2. Якщо хочеш щось сказати –

    Треба руку піднімати.

Девіз уроку : «Успіх приходить лише до того, хто його прагне» (слайд № 6 )

Визначення настрою та готовності до уроку (слайд № 7)

     ІІІ. Актуалізація  і систематизація опорних знань

1.Бухта «Каліграфічна» (слайд № 9, 10)

 Зошит навскіс кладемо,

В руки ручки беремо,

Сіли рівно всі на диво,

Дітки, пишемо красиво!

 

2. Острів «Мислителів»

Визначити числову послідовність і продовжити числовий ряд. (слайд № 11)

3. Математична розминка від капітана. Усна лічба. (слайд № 12)

- Увага! Зараз у нас  цікава хвилинка – математична розминка.

 

  * Дружно птахи живуть і без справи не снують.

 Три несуть травинку, п’ять  несуть билинок,

 чотири несуть голки, скільки їх, скажи?   ( 12 ) (слайд № 13)

 

  *  Плив дельфінчик морем, він рибинки ніс:

9 у кишені і ще 3 – у жмені.

Скільки всього рибин він ніс? (11) (слайд № 14)

 

 * На острівець прилетіли 8 бакланів,

     А потім ще 5 птиць.

     Скільки птиць прилетіло на острівець? ( 13 ) (слайд № 15)

 

  * Каже мати черепаха:

     - В мене 9 синочків і 6 дочок.

    Скільки ж діточок у черепахи?  ( 15 ) (слайд № 16)

 

*10 чайок над морем літали, дружно крилами махали.

6 на берег приземлилось.

Скільки чайок залишилось? (слайд № 17)

 

Вибудуй вежку з ЛЕГО (слайд № 18)

 

4. Острів «Обчислення». (слайд № 19, 20, 21 )

   Нам потрібно допомогти мешканцям цього острова зібрати урожай фруктів. Завдання з кошиком фруктів.

7+9 6+9

8+7                                                5+6

8+5                                                7+5

5. Фізкультхвилинка. «Чунга -чанга» (слад № 22)

6. Складання і розв’язування задач за опорними схемами. 

Пристань  «Задачна» (слайд № 23, 24, 25)

Кашалот – 7 рибин

Косатка - ? на 5 рибин більше  ?

 

7. Мис «Геометричний»

Завдання від Геометрика. (слайд № 26)

  • Назвіть фігури, які ви бачите?
  • Як називається фігура червоного кольору?
  • Якого кольору фігура має більше кутів?

 Накреслити за зразком. (слайд № 27)

- Як називається цей відрізок?

8. Пристань «Успіх»

Вирахуйте нерівності й складіть  пароль. (слайд № 29, 30)

6+8            7+5

13              8+6

9+8           10+7

20-20       20-10

14-7          12-6                  

 9. Завдання для юнг. 

Завдання на уважність чи правильно виконані завдання. (слайд № 31)

6+5=12 7+6=13

7+9=17                       5+9=15

6+6=11                       8+6=14

 

ІV. Підсумок уроку

-  Ну що ж, настав час повернутись додому, в клас. Наша подорож закінчилася.

-     Що найбільше вам сподобалося на уроці?

-    Які завдання  вам було цікаво виконувати?

Рефлексія. Настрій  з лего.(слайд № 32)

Оберіть правильну цеглинку.

  • Як ви попрацювали?

Якщо ви гарно попрацювали підніміть зелений.

Якщо ви старалися, але були помилки – жовтий.

Червоний підніміть ті, котрим було важко та складно працювати.

 

Спасибі за старання,

Адже головне – бажання.

Учіться новому щодня –

і отримуйте похвалу зрання. (слайд №33)

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 листопада 2021
Переглядів
1009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку