Урок з математики "Обчислення значень виразів. Порівняння довжин відрізків. "

Про матеріал
Конспкт уроку з математики "Обчислення значень виразів. Порівняння довжин відрізків. "
Перегляд файлу

Тема.  Обчислення значень виразів. Порівняння довжин відрізків.

Мета: вдосконалювати навички усного рахунку в межах вивчених таблиць;  формувати вміння розв'язувати задачі та порівнювати довжин відрізків, розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати допитливість та охайність при письмі.

Обладнання: зошит-посібник О.Істер «Математика», картки з прикладами, таблиці задач, зошити з друкованою основою,  мультимедійна дошка.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станемо чемно —

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі,

Сядемо рівненько на місця свої.

ІІ. Мотивація навчально діяльності учнів

- Як можна дізнатися про відстань між двома об’єктами? (Виміряти її)

- За допомогою чого вимірюють довжину відрізків?

- Люди яких професій проводять вимірювання?

- Чи можна обійтися без вимірювання під час будівництва споруд, пошиття одягу? Чому?

Сьогодні ми будемо вдосконалювати свої вміння вимірювати відрізки та порівнювати їх довжину.

ІІІ. Актуалізація опорних знань .

1.  Усне опитування.

Як називаються числа при додаванні? при відніманні?

Чи може сума дорівнювати одному з доданків? Наведіть приклади.

Що можна сказати про різницю?

Сформулюйте переставний закон додавання. У якому випадку ми його застосовуємо?

2. Усний рахунок

Три веселі киці

Грались у травиці.

Рижик теж прибіг до них –

Скільки кошенят усіх?

 

Шість малят-дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до нас Панас.

Скільки стало всього нас?

 

Вісім птиць зліпив Семенко

І одну – мала Оленка.

Друзі, ви б не полічили,

Скільки діти птиць зліпили?

 

Валя десять яблук купила, По дорозі одне загубила.

Скільки принесла до хати ,

Щоб гостей пригощати?

 

ІV. Робота над темою уроку.

1. Каліграфічна хвилинка

Записати всі одноцифрові числа.

2. Математичний диктант

«Мовчанка»

(вчитель показує картки з прикладами. Учні мовчки записують лише відповіді. )

 

 

3. Робота в парах

Завдання 1 ст. 3

Підкреслити ті трійки чисел, де одне із чисел є сумою двох інших. Запиши відповідні рівності.

7  9  2           4  2   7          1  8  7               4   2  6

2+7=9                                1 + 7 = 8           4 + 2 = 6

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

4. Розв’язання   задачі

Завдання 2

Учні складають до задачі  коротку умову.

Робота над задачею проводиться за пам’яткою «Працюю над задачею»

  1. Мені відомо….
  2. Треба дізнатися…
  3. Складаю схему…
  4. Пояснюю розв’язання…
  5. Розв’язую…
  6. Відповідаю…

Розв’язання записують у зошити.

V. Формування нових знань і способів дії

1. Робота в зошитах.

Завдання 3.

Учитель керує діями учнів або учні коментують свої дії за поданим вище алгоритмом.

2. Самостійна робота

Завдання 4

VІ.  Підсумок  уроку.

Вправа «Незакінчене речення».

  • Цей урок мене навчив…
  • Мені  сподобалося…
  • Найскладніше  було…
  • Найлегше  було…

Вправа «Кольорограма»  (з кубиками LEGO )

Червоний – все сподобалося

Зелений – деякі моменти не сподобалися

Жовтий – не зовсім задоволений

Синій – урок не сподобався

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Коваль Оксана
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 жовтня 2022
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку