Урок з математики "Обчислення значень виразів. Задачі."

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 1 класу "Обчислення значень виразів. Задачі." До зошита-посібника О. Істера.
Перегляд файлу

Тема. Обчислення значень виразів. Задачі.

Мета: узагальнити  і  закріпити  знання  учнів  з  вивченої  теми,  вдосконалювати  навички  усної   лічби,  вміння  розв’язувати  приклади  і  задачі; розвивати логічне і творче мислення; виховувати  вміння  працювати  колективно та в парі.

Обладнання: зошит-посібник О.Істер «Математика» 1 клас, мультимедійний проектор, дидактичний матеріал.

 

 

Хід уроку

І. Організація класу до уроку

Пролунав дзвінок,

Починаємо урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 1-м класі

Діти — просто молодці!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.

  •    Сьогодні на нашому уроці ми з вами будемо закріплювати наші вміння обчислювати приклади на додавання і віднімання, повторимо каліграфічне написання цифр та назви геометричних фігур, продовжимо роботу над задачами.

 ІІІ. Актуалізація знань учнів

1. Каліграфічна хвилинка

Відгадування загадки про цифру 7

 

В неї лиш одна нога,

І сама, мов кочерга.

                            Дуже легко нам усім

                            Упізнати цифру… (Сім).

2. Написання цифри 7

 

3. Усна лічба

«Рахуємо з сонечком»

 

Конспект уроку з математики для 1 класу на тему: Обчислення значень виразів.  Порівняння і розв'язування задач. Побудова відрізків.

ІV. Робота над темою уроку.

1. Групова робота

Завдання 1 ст.5

Обчислити значення виразів. Визначити кому яка іграшка належить? З’єднати лініями.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

2. Розв’язування виразів з іменованими числами.

Завдання 2 ст.5

 2л+ 4л=

9кг – 6 кг =

4см + 2 см – 1 см =

3. Обчислення виразів на знаходження невідомого доданка, від’ємника .

Завдання 3 ст.5

 

Доданок

4

5

6

7

8

Доданок

 

 

 

 

 

Сума

8

8

8

8

8

 

Зменшуване

8

7

6

5

4

Від’ємник

 

 

 

 

 

Різниця

4

4

4

4

4

 

4. Розв’язування задач

Завдання 4 ст.5

 

Аналіз задачі

  • Скільки картин було на виставці ? (9)
  • Скільки серед них пейзажів ? (7)
  • Скільки портретів ? (решта)
  • За допомогою якої дії знаходимо решту? (-)

 

                9 картин

                7 пейзажів           ? портретів

 

Задача 2

Чого більше  - пейзажів чи портретів? На скільки?

 

7 пейзажів

                            

2 портрети

 

5. Графічний диктант

Графічні диктанти для молодших школярів

 

6. Добір арифметичних дій до прикладів.

6 ? 2 = 4          9 ? 5 = 4

3 ? 4 = 6          4 ? 4 = 8

VI. Підсумок уроку.

Гра «Мікрофон»

  •                   Чи цікаво вам було працювати на уроці?
  •                   А яке із завдань, на вашу думку, було найцікавішим?

 

 

docx
Додав(-ла)
Коваль Оксана
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 жовтня 2022
Переглядів
814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку