Урок з математики у 2 класі. НУШ

Про матеріал
Тема. Назви компонентів і результатів дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розвязування задач. (2 клас) Підручник Наталя Листопад 2 клас.
Перегляд файлу

Відкритий урок з математики 2 клас.

Тема. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.                                                                                                                                                                                                                                 Мета. Формування предметних компетентностей: закріплювати знання та вміння школярів додавати й віднімати двоцифрові числа без переходу через десяток; вдосконалювати навички розв’язування складених задач на різницеве порівняння; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до вивчення математики.

Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: здатність критично мислити, вміти аналізувати, зіставляти, узагальнювати; комунікативну: вміння працювати в групі, парі, толерантне ставлення до думок та почуттів оточуючих та вміння досягати компромісу; здоров’я збережувальну: вміння чергувати працю й відпочинок, слідкувати за поставою; загальнокультурну: прагнення дотримуватися правил поведінки на уроці.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизація знань.

Обладнення: мультимедійний супровід уроку, підручник «Математика» (автор Н.Листопад),  цеглинки Lego.

Хід уроку.

  1. Організація класу.

У  народі кажуть, що добрий гість дому радість. Сподіваюся ви як і я раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось. Поверніться до гостей, усміхніться помахайте ручкою.

Вчитель.

Всі сідаймо тихо діти.

           Домовляймось не шуміти.

Руку гарно підіймати.

На уроці не дрімати.

А знання мерщій хапати.

Тож гаразд часу не гаєм.

І урок вже починаймо.

На урок ми візьмимо з собою увагу, розум, охайність, креатив. (Малюнок слайд)

II. Актуалізація опорних знань.

  • А щоб урок був цікавим, ми проведемо його з вашими улюбленими героями мультфільму. А з якими саме, дізнаєтесь, коли розшифруєте слово. То ж починаємо…
  •      І першим випробовуванням буде математична розминка:

 

Усний рахунок з Лего.

З1 + 32= 63  (С)                 

24 + 63 = 87 (м)       

13 + 45 = 58 (і)       

13 + 16 = 29 (ш)

53 + 43 = 96 (а)

  24 + 13 = 37 (р)

  33 + 61 = 94 (и)

   45 + 41 = 86 (к)

   35 + 34 = 69 (и)

(Це все на слайдах молодці.)

  •                 Прочитайте назву мультфільму.
  •                   Так, це «Смішарики». Хто дивився цей мультфільм? Хто є головними героями? (Нюша, Крош, Лось, Кар-карич, Їжачок, Совуня.)
  • ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
  •                   Виявляється, у хрюшки Нюші сьогодні день народження.( Малюнок на дошці)
  •                   А щоб друзі встигли на свято, їм потрібно подолати певні математичні      перешкоди.
  •                   Ми їм будемо допомагати, а заодно закріпимо отримані знання. А ще будемо додавати та віднімати двоцифрові числа без переходу через 10 та розв’язувати задачі.
  •         Першим поспішає привітати Нюшу вчений Лосяш . Але він не може подолати математичні перешкоди. Давайте допоможемо йому.

Попрацюємо з кубиком Блума.  (придумати) Я кидаю кубик дитина відповідає на задане запитання.

 

 

  •                   Добре попрацювали! Лосяш дуже вдячний вам.
  •                   Кролик Крош саме підписує листівку для іменинниці. Цікаво, скільки їй років?
  •                   Щоб дізнатися, давайте обчислимо математичний ланцюжок:

20 - 5 + 30 – 5 + 7 – 20 – 20 = 7  

  •                   То скільки років Нюші? (Сім)
  •                   Охарактеризуйте це число. (Непарне, першого десятка, ціле, одноцифрове).
  •                   Скажіть, а де ще в житті зустрічається число 7? (Сім кольорів райдуги, сім музичних нот, сім днів у тижні, сім чудес світу, у казці «Вовк і семеро козенят».

Робота в зошитах.

Зошит свій я відкриваю.

Рівно я його кладу.

Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно не зігнусь.

Буду я писати вправно .

До роботи я берусь.

Діти щоб написати число Класна робота нагадаємо скільки клітинок відступаємо у  низ 4 у сторону. ( 10 ) записали 20 листопада. Потім у низ 1 клітинку в бік 8 клітинок записали Класна робота. Діти пригадаємо написання цифри сім. (Відео)

По середині написали М. д. Рівень шуму № 1 Повна тиша.

Математичний диктант. 1 дитина біля дошки.

Збільш на 1 числа 15 і 20 (16, 21)

Знайди суму чисел 20 і 20 (40)

Знайди різницю чисел 25 і 5 (20)

Запишіть число яке має 5 дес. і 3 од. (53)

Запишіть сусідів числа 10 (9, 11)  Перевіримо написання.

    IV. Закріплення матеріалу.

  •    Поспішають привітати Нюшу Бараш і Їжачок. Вони приготували для Нюші подарунок, а от квіти забули. Давайте швиденько зберемо чарівний букет Бараша і Їжачка обчисливши задачу 337. (Слайд)
  • Робота за підручником. Задача. 337

  Відкрийте підручник на сторінці _58  № 337

Діти давайте роздивимося малюнок. Які квіти зображені? (Троянди і гвоздики)

Яка вартість троянди? Яка вартість гвоздики? По скільки квіток у букеті? (По 3).

Чи можемо ми зразу сказати який букет буде дорожчий? (Можемо) Чому?

Тому що троянда дорожча і букет буде дорожчим.

На скільки гривень дорожча 1 троянда? На 11 грн.

Як дізнались?  А таких троянд у букеті скільки? (3) Отже по 11 беремо скільки разів? 3

То букет  на скільки буде дорожчий? На 33 грн.

  1. 23 – 12 = 11 (грн)
  2. 11 + 11 + 11 = 33 (грн)
  3. Відповідь: на 33 грн  дорожчий букет троянд.

- Записуємо  в зошитах.  (самостійно) згадаємо рівень шуму. №1 Повна тиша.

То які квіти подарує Бараш і Їжачок? (Троянди та гвоздики.) Слайд

  1.               Фізкультхвилинка
  •     Лікарка Совуня нагадує, що пора вам трішки відпочити. А заодно подаруємо Нюші пісеньку.

На свято поспішає Кар-карич. Але щоб він дійшов на свято з кульками нам потрібно попрацювати в групах. У Нього є три кульки. Ми будемо працювати в групах для першої  групи він пропонує кульку червону для другої групи зелену кульку для третьої жовту.

Вони чарівні якщо правильно виконаєте завдання вона залишиться якщо ні то лусне.

Робота в групах. Вирази  336. На листок надрукувати . Згадаємо рівні шуму № 3 (Шепіт)

1 ряд. 34 + 42 = 76                 2 ряд. 87 – 64 = 23          3 ряд. 59 – 48 = 11

            34 + 52 = 86   87 – 44 = 43                       59 – 47 = 12

            34 + 62 = 96                              87 – 24 = 63                       59 – 46 = 13

Нарешті, друзі зібралися і можуть привітати Нюшу. (Слайд)

    V. Підсумок уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 квітня 2023
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку