Відкритий урок з математики 2 клас.
Тема. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Мета. Формування предметних компетентностей: закріплювати знання та вміння школярів додавати й віднімати двоцифрові числа без переходу через десяток; вдосконалювати навички розв’язування складених задач на різницеве порівняння; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до вивчення математики.
Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: здатність критично мислити, вміти аналізувати, зіставляти, узагальнювати; комунікативну: вміння працювати в групі, парі, толерантне ставлення до думок та почуттів оточуючих та вміння досягати компромісу; здоров’я збережувальну: вміння чергувати працю й відпочинок, слідкувати за поставою; загальнокультурну: прагнення дотримуватися правил поведінки на уроці.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизація знань.
Обладнення: мультимедійний супровід уроку, підручник «Математика» (автор Н.Листопад), цеглинки Lego.
Хід уроку.
У народі кажуть, що добрий гість дому радість. Сподіваюся ви як і я раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось. Поверніться до гостей, усміхніться помахайте ручкою.
Вчитель.
Всі сідаймо тихо діти.
Домовляймось не шуміти.
Руку гарно підіймати.
На уроці не дрімати.
А знання мерщій хапати.
Тож гаразд часу не гаєм.
І урок вже починаймо.
На урок ми візьмимо з собою увагу, розум, охайність, креатив. (Малюнок слайд)
II. Актуалізація опорних знань.
Усний рахунок з Лего.
З1 + 32= 63 (С)
24 + 63 = 87 (м)
13 + 45 = 58 (і)
13 + 16 = 29 (ш)
53 + 43 = 96 (а)
24 + 13 = 37 (р)
33 + 61 = 94 (и)
45 + 41 = 86 (к)
35 + 34 = 69 (и)
(Це все на слайдах молодці.)
Попрацюємо з кубиком Блума. (придумати) Я кидаю кубик дитина відповідає на задане запитання.
20 - 5 + 30 – 5 + 7 – 20 – 20 = 7
Робота в зошитах.
Зошит свій я відкриваю.
Рівно я його кладу.
Ручку я ось так тримаю.
Сяду рівно не зігнусь.
Буду я писати вправно .
До роботи я берусь.
Діти щоб написати число Класна робота нагадаємо скільки клітинок відступаємо у низ 4 у сторону. ( 10 ) записали 20 листопада. Потім у низ 1 клітинку в бік 8 клітинок записали Класна робота. Діти пригадаємо написання цифри сім. (Відео)
По середині написали М. д. Рівень шуму № 1 Повна тиша.
Математичний диктант. 1 дитина біля дошки.
Збільш на 1 числа 15 і 20 (16, 21)
Знайди суму чисел 20 і 20 (40)
Знайди різницю чисел 25 і 5 (20)
Запишіть число яке має 5 дес. і 3 од. (53)
Запишіть сусідів числа 10 (9, 11) Перевіримо написання.
IV. Закріплення матеріалу.
Відкрийте підручник на сторінці _58 № 337
Діти давайте роздивимося малюнок. Які квіти зображені? (Троянди і гвоздики)
Яка вартість троянди? Яка вартість гвоздики? По скільки квіток у букеті? (По 3).
Чи можемо ми зразу сказати який букет буде дорожчий? (Можемо) Чому?
Тому що троянда дорожча і букет буде дорожчим.
На скільки гривень дорожча 1 троянда? На 11 грн.
Як дізнались? А таких троянд у букеті скільки? (3) Отже по 11 беремо скільки разів? 3
То букет на скільки буде дорожчий? На 33 грн.
- Записуємо в зошитах. (самостійно) згадаємо рівень шуму. №1 Повна тиша.
То які квіти подарує Бараш і Їжачок? (Троянди та гвоздики.) Слайд
На свято поспішає Кар-карич. Але щоб він дійшов на свято з кульками нам потрібно попрацювати в групах. У Нього є три кульки. Ми будемо працювати в групах для першої групи він пропонує кульку червону для другої групи зелену кульку для третьої жовту.
Вони чарівні якщо правильно виконаєте завдання вона залишиться якщо ні то лусне.
Робота в групах. Вирази 336. На листок надрукувати . Згадаємо рівні шуму № 3 (Шепіт)
1 ряд. 34 + 42 = 76 2 ряд. 87 – 64 = 23 3 ряд. 59 – 48 = 11
34 + 52 = 86 87 – 44 = 43 59 – 47 = 12
34 + 62 = 96 87 – 24 = 63 59 – 46 = 13
Нарешті, друзі зібралися і можуть привітати Нюшу. (Слайд)
V. Підсумок уроку