6 клас. Математика
Тема уроку: Додатні і від'ємні числа. Координатна пряма. Модуль числа.
Порівняння чисел.
Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання з теми; виявити рівень засвоєння знань учнями; розвивати логічне мислення, інтерес до математики, кмітливість, виховувати цілеспрямованість, упевненість в собі, вміння та навички міркувати, колективізм та взаємодопомогу.
Обладнання: картки з кросвордами для кожної команди; рейтингова таблиця; грошові одиниці МАГ.
Тип уроку: урок-гра (урок узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок)
Хід уроку
Ми закінчуємо вивчати тему. Тому мета уроку: систематизувати і узагальнити знання про раціональні числа, порівняння та позначення їх на координатній прямій; обчислення значень модулів чисел, роз'язування найпростіших рівнянь і нерівностей з модулями.
Урок ми проведемо у вигляді гри «Математична біржа».
Правила гри.
1Клас поділено на 3 команди (фірми),члени яких є представниками цих фірм. Кожна фірма вибирає президента.
2Президент приймає остаточну відповідь з конкретного питання (завдання).
3За кожну правильну відповідь фірма збільшує свій капітал на суму, що дорівнює вартості завдання. За неправильну- капітал фірми зменшується на відповідну суму.
4Грошова одиниця біржі – « МАГ »
Математика Алгебра Геометрія
І Нагромадження початкового капіталу
Перевірка домашнього завдання
Кожна команда задає по два питання кожній команді. За кожну правильну відповідь-10 МАГ.
ІІ Кросворд.
Кожна команда одержує бланки, оформлені у вигляді кросворда, які вона заповнює і здає вчителю. За кожну правильну відповідь – 10 МАГ + 10 МАГ за ключове слово.
1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
4 | ||||||||||||||||||||||||||||||
5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
1.Дослівний переклад з латинської слова «модуль» (міра)
2.Для позначення від'ємних чисел використовується знак…. (мінус)
3.Число, що показує положення точки на координатній прямій, це його …(координата)
4.Числа додатні (цілі та дробові), від'ємні (цілі та дробові)і число 0 разом…(раціональні)
5.З двох чисел більшим є те, зображення якого на координатній прямій міститься…(правіше)
6.Відстань від початку відліку до точки, що зображує число на координатній прямій. (модуль)
7.Як називають числа 5 і -5 ? (протилежні)
Ключове слово – Аукціон.
ІІІ Математичний аукціон
За кожне запитання по 10 МАГ. Якщо команда не може відповісти на своє запитання, інша команда може перехопити завдання собі. На відповідь дається 10 сек.
Запитання
1.Показання термометра -4⁰С. Яку температуру показуватиме термометр, якщо стовпчик ртуті:
А) підніметься на 2⁰С ; (-2)
Б) опуститься на 5⁰С ; (-9)
В) підніметься на 7⁰С . (+3)
2.Які з чисел -3 ; -5,7 ; 6,3 ; 0 ; 7 ; 0,9 ; -10 є :
А) натуральними ; (7)
Б) цілими ; (-3 ; 0 ; -10 ; 7 )
В) раціональними. (всі)
3.Назвати всі цілі числа , що є розв'язками нерівності :
А) -2 ˂ х ≤ 3 ; Б) -4 ≤ х ˂ 2 ; В) -7 ≤ х ≤ 0 .
4. Яка відстань на координатній прямій між точками А і В , якщо :
А) А(3) і В(-5) ; (8) Б) А(-3) і В(7) ; (10) В) А(-6) і В(2) . (8)
ІVПрезентація фірм
1.Розв'язати рівняння (з кожної команди по одному представнику). Кожне по 10 МАГ.
А) IхI = 5,3 ; Б) IхI = 1 ; В) IхI = -7,2
2. Знайти значення виразу :
А) I-7 I + I-9 I ; Б) I-7 I – I 0 I ; В) I-13 I ∙ I 2 I .
3. Довідка про фінансовий стан деяких підприємств подана такими числами :
-2,3 ; -(-6) ; 1,12 ; 0 ; 3,5 ; -
Дати експертну оцінку цих підприємств, записавши числа у порядку спадання.
( -(-6) ; 3,5 ; 1,12 ; 0 ; -2,3 ; -2,33 ; -
V Рекламна акція
Кожній команді потрібно відгадати словосполучення , яке тільки жестами буде показувати їх
представник. За правильно відгадане словосполучення 20 МАГ.
Завдання.
( початок відліку ; від'ємні числа ; координатна пряма. )
VІ Оцінювання знань учнів
Оцінювання знань проводиться за такою рейтинговою таблицею :
Сума МАГ | 200 | 180 | 160 | 140 | 120 | 100 | 80 | 60 | 40 |
Бали | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 |
6 клас. Математика Дата_____________ Тема уроку: Додатні і від’ємні числа. Координатна пряма. Модуль числа.
Порівняння чисел.
Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання з теми; виявити рівень засвоєння знань учнями; розвивати логічне мислення, інтерес до математики, кмітливість, виховувати цілеспрямованість, упевненість в собі, вміння та навички міркувати, колективізм та взаємодопомогу.
Обладнання: картки з кросвордами для кожної команди; рейтингова таблиця; грошові одиниці МАГ.
Тип уроку: урок-гра (урок узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок)
Хід уроку
Ми закінчуємо вивчати тему. Тому мета уроку: систематизувати і узагальнити знання про раціональні числа, порівняння та позначення їх на координатній прямій; обчислення значень модулів чисел, роз’язування найпростіших рівнянь і нерівностей з модулями.
Урок ми проведемо у вигляді гри «Математична біржа».
Правила гри.
МАГ
Математика Алгебра Геометрія
І Нагромадження початкового капіталу
Перевірка домашнього завдання
Кожна команда задає по два питання кожній команді. За кожну правильну відповідь-10 МАГ.
ІІ Кросворд.
Кожна команда одержує бланки, оформлені у вигляді кросворда, які вона заповнює і здає вчителю. За кожну правильну відповідь – 10 МАГ + 10 МАГ за ключове слово.
1 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
6 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Ключове слово – Аукціон.
ІІІ Математичний аукціон
За кожне запитання по 10 МАГ. Якщо команда не може відповісти на своє запитання, інша команда може перехопити завдання собі. На відповідь дається 10 сек.
Запитання
А) підніметься на 2⁰С ; (-2)
Б) опуститься на 5⁰С ; (-9)
В) підніметься на 7⁰С . (+3)
А) натуральними ; (7)
Б) цілими ; (-3 ; 0 ; -10 ; 7 )
В) раціональними. (всі)
А) -2 ˂ х ≤ 3 ; Б) -4 ≤ х ˂ 2 ; В) -7 ≤ х ≤ 0 .
4. Яка відстань на координатній прямій між точками А і В , якщо :
А) А(3) і В(-5) ; (8) Б) А(-3) і В(7) ; (10) В) А(-6) і В(2) . (8)
ІV Презентація фірм
А) IхI = 5,3 ; Б) IхI = 1 ; В) IхI = -7,2
2. Знайти значення виразу :
А) I-7 I + I-9 I ; Б) I-7 I – I 0 I ; В) I-13 I ∙ I 2 I .
3. Довідка про фінансовий стан деяких підприємств подана такими числами :
-2,3 ; -(-6) ; 1,12 ; 0 ; 3,5 ; - ; -2,33 .
Дати експертну оцінку цих підприємств, записавши числа у порядку спадання.
( -(-6) ; 3,5 ; 1,12 ; 0 ; -2,3 ; -2,33 ; - .)
V Рекламна акція
Кожній команді потрібно відгадати словосполучення , яке тільки жестами буде показувати їх
представник. За правильно відгадане словосполучення 20 МАГ.
Завдання.
( початок відліку ; від’ємні числа ; координатна пряма. )
VІ Оцінювання знань учнів
Оцінювання знань проводиться за такою рейтинговою таблицею :
Сума МАГ
|
200 |
180 |
160 |
140 |
120 |
100 |
80 |
60 |
40 |
Бали
|
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
VІІ Домашнє завдання с.184 Завдання для перевірки знань №10,11,12.
6 клас « МАТЕМАТИЧНА БІРЖА»
План-конспект відкритого уроку
з математики у 6-Б класі на тему :
«Додатні і від’ємні числа.
Координатна пряма. Модуль числа.»
Підготувала вчитель математики
Кремидівської ЗОШ І-ІІІ ст
Веселова Л.В.
вчитель ІІ категорії
-2017-
План-конспект відкритого уроку
з геометрії у 7-Б класі на тему :
«Суміжні і вертикальні кути.
Кути при паралельних прямих і січній.»
Підготувала вчитель математики
Кремидівської ЗОШ І-ІІІ ст
Веселова Л.В.
вчитель ІІ категорії
-2016-