урок з математики в 1 класі

Про матеріал
навчить дітей розв'язувати задачі ,на додавання й віднімання в межах 10 (з вико-ристанням опорних знань за темою). Забезпечувати оптимальність мислительної діяльності учнів у ході розв'язування задач із використанням вправ на логічний зміст, під час уроку виявляти здатність школярів до основних мислительних операцій. Формувати у дітей прийоми розумової діяльності — спостережливість, уважність.
Перегляд файлу

ВЧИМОСЯ БУТИ СПОСТЕРЕЖЛИВИМИ Й УВАЖНИМИ

 

Тема. Пошуки варіантів для оптимального за­безпечення мислительної діяльності учнів у ході розв'язування задач в межах першого десятка (закріплення вивченого матеріалу).

Мета. Продовжувати вчити розв'язувати задачі ,на додавання й віднімання в межах 10 (з вико­ристанням опорних знань за темою). Забезпечувати оптимальність мислительної діяльності учнів у ході розв'язування задач із використанням вправ на логічний зміст, під час уроку виявляти здатність школярів до основних мислительних операцій. Формувати у дітей прийоми розумової діяльності — спостережливість, уважність.

Тип уроку: закріплення матеріалу.

Обладнання. Таблиці, карти для самостійної роботи, малюнок, конверти із завданнями.

Хід уроку

І. Усна лічба.

 

1. Заповни таблицю:

1 додаток

9

3

5

6

 

 

 

2

3

2 додаток

1

 

4

 

3

.4

4

7

 

сума

 

9

 

8

6

9

10

 

10

 


 

 

 

  1. Яку потрібно виконати дію і яке число потрібно записати?

8 . .

. 5

4 . .

. . 7

6 . .

. . 3

9 . .

. 3

10 .

. . 6

4 . .

, . 8

3 . .

. 8

6 . .

, . 1

9 . .

. . 2

6 . .

, . 1

5 . .

. 10

2 . .

. . 7

 

  ІІ.Математичний диктант (записуємо тільки відповіді):

збільшити 5 на 3; зменшити 8 на 4; до 7 додати 3; від 6 відняти 4; знайти різницю чисел 5 і 3; знайти суму чисел 4 і 4; до 3 додати 3; від 10 відняти 2; записати, скільки сторін має квадрат. (8, 4, 10, 2, 2, 8, 6, 8, 4).

  1.         Розв'язування прикладів із коментуванням (підручник).
  2. Фізкультхвилинка:

Раз — підняти руки вгору,

Два — нагнутися додолу,

Три, чотири — прямо стати,

Будем знову починати.

Раз — піднялись, два — присіли,

Хай мужніє наше тіло.

Руки в боки, руки так,

Руки вгору, як вітряк.

Раз, два, три — свою парту ти протри.

Чотири, п'ять — на місце сядь.

  1.     Розв'язування задач. Гра «Звільни пташку».
    1.            Лікар Айболить дав хворому бегемотику 8 таблеток, щоб той приймав їх по 2 щодня. Через два дні у бегемотика залишилось 5 таблеток. Чи виконував бегемотик призначення лікаря?
    2. Що важче: 1 кг пір'я чи 1 кг заліза?
    3.       Як за допомогою 3-х і 2-х літрових банок відлити 1 літр води?
    4. Задача з підручника.
  2.             Самостійна робота (на картах). Розв'язати приклади і визначити колір, яким потрібно розфар­бувати той чи інший елемент.
  3.      Підсумок уроку.

 

docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
1019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку