ВЧИМОСЯ БУТИ СПОСТЕРЕЖЛИВИМИ Й УВАЖНИМИ
Тема. Пошуки варіантів для оптимального забезпечення мислительної діяльності учнів у ході розв'язування задач в межах першого десятка (закріплення вивченого матеріалу).
Мета. Продовжувати вчити розв'язувати задачі ,на додавання й віднімання в межах 10 (з використанням опорних знань за темою). Забезпечувати оптимальність мислительної діяльності учнів у ході розв'язування задач із використанням вправ на логічний зміст, під час уроку виявляти здатність школярів до основних мислительних операцій. Формувати у дітей прийоми розумової діяльності — спостережливість, уважність.
Тип уроку: закріплення матеріалу.
Обладнання. Таблиці, карти для самостійної роботи, малюнок, конверти із завданнями.
Хід уроку
І. Усна лічба.
1. Заповни таблицю:
1 додаток |
9 |
3 |
5 |
6 |
|
|
|
2 |
3 |
2 додаток |
1 |
|
4 |
|
3 |
.4 |
4 |
7 |
|
сума |
|
9 |
|
8 |
6 |
9 |
10 |
|
10 |
8 . . |
. 5 |
4 . . |
. . 7 |
6 . . |
. . 3 |
9 . . |
. 3 |
10 . |
. . 6 |
4 . . |
, . 8 |
3 . . |
. 8 |
6 . . |
, . 1 |
9 . . |
. . 2 |
6 . . |
, . 1 |
5 . . |
. 10 |
2 . . |
. . 7 |
ІІ.Математичний диктант (записуємо тільки відповіді):
збільшити 5 на 3; зменшити 8 на 4; до 7 додати 3; від 6 відняти 4; знайти різницю чисел 5 і 3; знайти суму чисел 4 і 4; до 3 додати 3; від 10 відняти 2; записати, скільки сторін має квадрат. (8, 4, 10, 2, 2, 8, 6, 8, 4).
Раз — підняти руки вгору,
Два — нагнутися додолу,
Три, чотири — прямо стати,
Будем знову починати.
Раз — піднялись, два — присіли,
Хай мужніє наше тіло.
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Раз, два, три — свою парту ти протри.
Чотири, п'ять — на місце сядь.