Урок з німецької мови "Nature und Landschaften"

Про матеріал

Конспект уроку з німецької мови 5 клас

Тема: “Nature und Landschaften”

Підтема: “Wildtiere“

На уроці учні знайомляться з новою лексикою до теми, виконують тренувальні вправи з новими лексичними одиницями, повторюють утворення числівників в німецькій мові, розвивають навички аудіювання, читання, письма.

Мета:

  • -Навчальна: ознайомити учнів з новою лексикою теми «Дикі тварини», активізувати її вживання; тренувати учнів у вживанні лексики за даною темою у діалогічному і монологічному мовленні; повторити утворення числівників від 20 до 90;
  • -Розвиваюча: розвивати навички аудіювання, читання, письма, слухову, зорову пам'ять, увагу, спостережливість, логічне мислення, вміння спілкуватись,підвищувати ефективність засвоєння знань;
  • -Виховна: виховувати в учнів любов до тварин; сприяти зацікавленості учнів у вивченні німецької мови.

Обладнання: ілюстрації до теми, диск, робочий зошит, презентація.

Тип уроку: урок формування знань, умінь і навичок

Форми та методи: робота за зразком, словесні наочні, практичні методи; робота з підручником та робочим зошитом, перегляд презентації.

Перегляд файлу

Вступ

 

Конспект уроку з німецької мови 5 клас  

Тема: “Nature und Landschaften”

 

Підтема:Wildtiere

 

На уроці учні знайомляться з новою лексикою до теми, виконують тренувальні вправи з новими лексичними одиницями, повторюють утворення числівників в німецькій мові, розвивають навички аудіювання, читання, письма.

Мета: 

  • Навчальна: ознайомити учнів з новою лексикою теми «Дикі тварини», активізувати її вживання; тренувати учнів у вживанні лексики за даною темою у діалогічному і монологічному мовленні; повторити утворення числівників від 20 до 90;
  • Розвиваюча: розвивати навички аудіювання, читання, письма,  слухову, зорову пам'ять, увагу, спостережливість, логічне мислення, вміння спілкуватись,підвищувати ефективність засвоєння знань;
  • Виховна: виховувати в учнів любов до тварин; сприяти зацікавленості учнів у вивченні німецької мови.

Обладнання: ілюстрації до теми, диск, робочий зошит, презентація.

Тип уроку:   урок формування знань, умінь і навичок

Форми та методи: робота за зразком, словесні наочні, практичні методи; робота з підручником та робочим зошитом, перегляд презентації.

План

І.Організаційний момент.

ІІ. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

ІV.Закріплення матеріалу.

V. Рефлексія діяльності на уроці.

VІ. Підсумок уроку.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

L: Guten Tag, liebe Kinder! Wie geht es euch? Wer fehlt heute? Was ist los?

2. Мовна розминка.

L: Kinder, liebt ihr Tiere? Welche Tiere kennt ihr schon? Wo leben sie? Wo leben Igel? Wo leben Bären? Wo leben Frösche? Und Wölfe?

3. Повідомлення теми та завдань уроку.

L: Heute sprechen wir von den Wildtieren. Versteht ihr das Wort „wild“? Wer erklärt dieses Wort? Wie heißt das Wort auf English? (Wild.)

4. Контроль домашнього завдання.

L: Bevor sprechen wir über Wildtiere, prüfen wir unsere Hausaufgaben. Habt ihr die Übungen 5,6 im Arbeitsbuch gemacht? Und Übung 5 des Lehrbuches? Wer erzählt, welche Tiere in eurer Gegend leben. Bitte.

 

ІІ. Основна частина уроку.

Робота над лексичним матеріалом.

  1. Hört zu und sprecht nach. Wir lernen neue Wörter zum Thema.

(перегляд презентації)

L: Diese Wörter sind neu. Sprecht noch einmal neue Wörter nach. Alle zusammen.

L: Sagt, zu welchen Bildern passen die Wörter? Versteht ihr alle Wörter?

  1. Könnt ihr diese Tiere erkennen? Sagt nach dem Muster.

Muster. Nummer 1 ist ein Krokodil, Nummer zwei ist….

L: Macht die Übung 4 des Arbeitsbuches auf der Seite 93. Schreibt die Tierbezeichnungen richtig.

Розвиток навичок письма.

L: Jetzt ergänzt die Sätze in Übung 1. Welche Farbe sind die Tiere? Schreibt auf.

L: Übung 3 des Arbeitsbuches. Beschreibt die Tiere. Dann lest vor.

Розвиток навичок читання

L: Noch eine interessante Übung haben wir im Arbeitsbuch. Das sind eure geliebten Rätsel! Löst sie in Übung 5. Schreibt die Tierbezeichnungen.

Фізкультхвилинка.

L: Hört zu, sprecht nach und zeigt.

Eins, zwei, drei, vier

Alle, alle turnen wir.

Eins, zwei, drei, vier

Alle, alle stehen wir.

Eins, zwei, drei, vier

Alle, alle sitzen wir.

Eins, zwei, drei, vier

Alle, alle springen wir.

Розвиток навичок говоріння.

  1. Wie lange können die Tiere leben? Erzählt.

L: Wie bildet man die Zahlwörter von 20 bis 90? Erinnert euch an.

  1. Ordnet die Sätze den Bildern zu.

L: Lest die Sätze vor. Versucht sie zu übersetzen. Dann schon ordnet sie zu Bildern.

ІІІ. Заключна частина.

1. Підсумки уроку.

L: Was habt ihr heute von Wildtieren erfahren? Welches Tier gefällt euch und warum? Für eure Arbeit bekommt ihr….

2. Домашнє завдання

L.: Lernt neue Lexik. Übung 5, S.116, Lehrbuch; Übung 7, S. 93, Arbeitsbuch. Danke für die Arbeit. Auf Wiedersehen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література:

  1. Німецька мова (1-й рік навчання). 5 клас: Підручник для загально освітніх навчальних закладів «H@llo, Freunde!» / С. І. Сотникова, Т. Ф. Білоусова. — Х.: Ранок, 2013. — 192 с.
  2. Німецька мова. 5 клас: книга для вчителя до підруч. «H@llo, Freunde» 5 (1) / друга іноземна мова, перший рік навчання)/ С.І. Сотникова, Т.Ф. Білоусова. – Х.: Вид-во «Ранок», 2013. – 312 с.: іл.
  3. Німецька мова 5 клас: робочий зошит (до підруч. «H@llo, Freunde» 5 (1) / друга іноземна мова, перший рік навчання)/ С.І. Сотникова, Т.Ф. Білоусова. – 2-ге вид., випр.. і доповн. – Х.: Вид-во «Ранок», 2014. – 128 с.: іл..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

Конспект уроку з англійської мови 3 клас

Тема: «Моя школа»

Підтема: «Шкільні книги»

На уроці діти знайомляться з новою лексикою з теми «Шкільні книги» та відпрацьовують нові лексичні одиниці у вправах. Також відпрацьовують вимову звуків [u] та [Λ].

Мета:

  • Навчальна: ввести нову лексику з теми; повторити й закріпити лексичний матеріал; активізація монологічного та діалогічного мовлення; розвиток навичок аудіювання, читання; удосконалювати вміння працювати в групі.
  • Виховна: виховання в учнів почуття дружби, взаємодопомоги;
  • Розвивальна: розвиток уяви, логічного мислення, слухової пам’яті. 

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форми та методи: робота за зразком, повторення за вчителем, індивідуальна робота, робота в парах, робота з підручником, метод «мікрофон», словесні, наочні, практичні методи.

План:

1. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок і вмінь; повідомлення теми, цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учіння учнів.

2. Перевірка домашнього завдання.

3. Вивчення нового матеріалу.

а). Первинне застосування нових знань;

б).  Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях;

в). Творче перенесення знань і навичок у нові ситуації.

4.  Підсумки уроку.

5.  Повідомлення домашнього завдання.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД  УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання й повідомлення теми та мети уроку.

Т. Good afternoon children!

Ps. Good afternoon, teacher!

T. Glad to see you!

Ps. We are glad to see you!

T. So, let s start our lesson. But repeat the rules of the lesson/ smile a lot;

communicate with classmates; enjoy reading and speaking; be creative and active;

write the hometask. The topic of our lesson is «School Books».

 

2. Введення в іншомовну атмосферу.

Т. Tell me please:

- Who is on duty today?

- Who is absent today?

- What day is it today?

- What date is it today?

- Is it winter now?

- Is it cold?

 

3. Фонетична розминка

Т.: Сьогодні наш друг Mr. Tongue (вчитель показує малюнок або ляльку) запрошує нас прогулятися з ним по лісу. Отже, ми з вами в лісі. Під ногами у нас шарудить листя та гілки, голочки і шишки: sh-sh-sh. І раптом на нас налітають комарі і дзижчать: / zzz /. А ми їх відганяємо ось так: діти плещуть у долоні. Комарі злякалися і повтікали, і ми далі йдемо по лісу: sh-sh-sh. Раптом на нас налітають бджоли і дзижчать: th-th-th. Ми намагаємося не робити різких рухів, і бджоли летять, а ми з вами виходимо на красиву галявину, на ній багато різнокольорових метеликів і ми говоримо: / wau-w-wau /. Ми лягаємо на травичку і відпочиваємо: / o:-o:-o: /. 

 

II. Основна частина уроку

  1. Перевірка домашнього завдання

Т. What did you do at home? ( Ex.8, p.73)

T. Read the questions and give the answers. (Учні по черзі відповідають на запитання)

 

2. Відпрацювання читання буквосполучень «оо» та літери «u»

Т. Look at the blackboard

“oo” make a soud [u]: book, look, took, cook, bookshelf, brook, hook, wood

“u” makes a sound [Λ]: such, much, lunch, but, cut, sun, club, summer, fun, jump, supper, mum

(Діти повторюють за вчителем, потім читають по черзі)

 

3.Введення нових ло

Ознайомлення з новою лексикою. Учитель записує на дошці слова, називає їх, а діти повторюють за вчителем кілька разів, записують слова у словнички.

 

T: Today we’re going to learn new words. Listen to me attentively and repeat after me.

Presentation

T. School books

a_1e2c292aCh. School books (слайд 1)

 

 

 

 

 

T. Ukrainian

Ukrainska-mova-3-klas-Gavrysh Ch. Ukrainian (слайд 2)

 

 

T. Maths

1404473096_matematika-3-klas-bogdanovich Ch. Maths (слайд 3)

 

T. English

47112544 Ch. English (слайд 4)

 

 

 

 

 

T. Nature Study

1404473277_prirodoznavstvo-3-klas-glberg Ch. Nature Study (слайд 5)

 

 

T. Reader

s91927611%255B1%255D Ch. Reader (слайд 6)

 

T. Bookshelf

9813f7609a4a5410e09800e41d78ab48 Ch. Bookshelf  (слайд 7)

 

 

T. What is for English «книжкова шафа»?

What is for Ukrainian «Nature Study»?

 

  1. Читання
  • T. Open your books at page 75, ex.2

(Вчитель читає вірш, учні слухають)

 

  1. Робота з текстом

T. Find the words with the sounds [u] and [Λ].

(Учні знаходять слова з цими звуками та зачитують їх)

T. Read and translate.

(Діти читають по черзі та перекладають на англійську мову)

 

  1. Робота в парах

T. Work in pairs. Compose the rhyme with the help of these sentences. Read it. (Учні складають вірш з рядочків та зачитують)

 

  1. Фізкультхвилинка.

     Hands up.

     Hands down.

     Hands on hips.

     Sit down!

     Look at the ceiling,

     Look at the floor,

     Look at the window,

     Look at the door!

  1. Письмо

T. Ex. 1. P. 75 Write down.

9. Говоріння

T. Ex. 3, p.76 Look and say what these school books are about. Compose your own sentences.

  1. Заключна частина уроку

    1. Підведення підсумків

T. And now I want to ask you.

  • Did you like today’s lesson? Чи сподобався вам урок сьогодні?
  • What was the most interesting? Що було найцікавішим?
  • What was difficult? Що було складним?

T. The lesson is over. Good-bye. Have a nice day!

  1. Домашнє завдання.

Вивчити нові слова, скласти речення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література

  1. Англійська мова : підруч. для 3-го кл. спеціаліз. шк.з поглибл. вивч. англ.мови / Л.В. Калініна, І.В. Самойлюкевич. – К. : Генеза, 2014. – 160 с. : іл.
  2. Методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку англомовного спілкування/ Уклад. Г.В. Матюха. – Мелітополь, 2007.- 200 с.

 

 

docx
Додано
15 вересня 2018
Переглядів
417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку