Конспект уроку з німецької мови 5 клас
Тема: “Nature und Landschaften”
Підтема: “Wildtiere“
На уроці учні знайомляться з новою лексикою до теми, виконують тренувальні вправи з новими лексичними одиницями, повторюють утворення числівників в німецькій мові, розвивають навички аудіювання, читання, письма.
Мета:
Обладнання: ілюстрації до теми, диск, робочий зошит, презентація.
Тип уроку: урок формування знань, умінь і навичок
Форми та методи: робота за зразком, словесні наочні, практичні методи; робота з підручником та робочим зошитом, перегляд презентації.
Вступ
Конспект уроку з німецької мови 5 клас
Тема: “Nature und Landschaften”
Підтема: “Wildtiere“
На уроці учні знайомляться з новою лексикою до теми, виконують тренувальні вправи з новими лексичними одиницями, повторюють утворення числівників в німецькій мові, розвивають навички аудіювання, читання, письма.
Мета:
Обладнання: ілюстрації до теми, диск, робочий зошит, презентація.
Тип уроку: урок формування знань, умінь і навичок
Форми та методи: робота за зразком, словесні наочні, практичні методи; робота з підручником та робочим зошитом, перегляд презентації.
План
І.Організаційний момент.
ІІ. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
ІV.Закріплення матеріалу.
V. Рефлексія діяльності на уроці.
VІ. Підсумок уроку.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
L: Guten Tag, liebe Kinder! Wie geht es euch? Wer fehlt heute? Was ist los?
2. Мовна розминка.
L: Kinder, liebt ihr Tiere? Welche Tiere kennt ihr schon? Wo leben sie? Wo leben Igel? Wo leben Bären? Wo leben Frösche? Und Wölfe?
3. Повідомлення теми та завдань уроку.
L: Heute sprechen wir von den Wildtieren. Versteht ihr das Wort „wild“? Wer erklärt dieses Wort? Wie heißt das Wort auf English? (Wild.)
4. Контроль домашнього завдання.
L: Bevor sprechen wir über Wildtiere, prüfen wir unsere Hausaufgaben. Habt ihr die Übungen 5,6 im Arbeitsbuch gemacht? Und Übung 5 des Lehrbuches? Wer erzählt, welche Tiere in eurer Gegend leben. Bitte.
ІІ. Основна частина уроку.
Робота над лексичним матеріалом.
(перегляд презентації)
L: Diese Wörter sind neu. Sprecht noch einmal neue Wörter nach. Alle zusammen.
L: Sagt, zu welchen Bildern passen die Wörter? Versteht ihr alle Wörter?
Muster. Nummer 1 ist ein Krokodil, Nummer zwei ist….
L: Macht die Übung 4 des Arbeitsbuches auf der Seite 93. Schreibt die Tierbezeichnungen richtig.
Розвиток навичок письма.
L: Jetzt ergänzt die Sätze in Übung 1. Welche Farbe sind die Tiere? Schreibt auf.
L: Übung 3 des Arbeitsbuches. Beschreibt die Tiere. Dann lest vor.
Розвиток навичок читання
L: Noch eine interessante Übung haben wir im Arbeitsbuch. Das sind eure geliebten Rätsel! Löst sie in Übung 5. Schreibt die Tierbezeichnungen.
Фізкультхвилинка.
L: Hört zu, sprecht nach und zeigt.
Eins, zwei, drei, vier
Alle, alle turnen wir.
Eins, zwei, drei, vier
Alle, alle stehen wir.
Eins, zwei, drei, vier
Alle, alle sitzen wir.
Eins, zwei, drei, vier
Alle, alle springen wir.
Розвиток навичок говоріння.
L: Wie bildet man die Zahlwörter von 20 bis 90? Erinnert euch an.
L: Lest die Sätze vor. Versucht sie zu übersetzen. Dann schon ordnet sie zu Bildern.
ІІІ. Заключна частина.
1. Підсумки уроку.
L: Was habt ihr heute von Wildtieren erfahren? Welches Tier gefällt euch und warum? Für eure Arbeit bekommt ihr….
2. Домашнє завдання
L.: Lernt neue Lexik. Übung 5, S.116, Lehrbuch; Übung 7, S. 93, Arbeitsbuch. Danke für die Arbeit. Auf Wiedersehen!
Використана література:
Вступ
Конспект уроку з англійської мови 3 клас
Тема: «Моя школа»
Підтема: «Шкільні книги»
На уроці діти знайомляться з новою лексикою з теми «Шкільні книги» та відпрацьовують нові лексичні одиниці у вправах. Також відпрацьовують вимову звуків [u] та [Λ].
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Форми та методи: робота за зразком, повторення за вчителем, індивідуальна робота, робота в парах, робота з підручником, метод «мікрофон», словесні, наочні, практичні методи.
План:
1. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок і вмінь; повідомлення теми, цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учіння учнів.
2. Перевірка домашнього завдання.
3. Вивчення нового матеріалу.
а). Первинне застосування нових знань;
б). Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях;
в). Творче перенесення знань і навичок у нові ситуації.
4. Підсумки уроку.
5. Повідомлення домашнього завдання.
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання й повідомлення теми та мети уроку.
Т. Good afternoon children!
Ps. Good afternoon, teacher!
T. Glad to see you!
Ps. We are glad to see you!
T. So, let s start our lesson. But repeat the rules of the lesson/ smile a lot;
communicate with classmates; enjoy reading and speaking; be creative and active;
write the hometask. The topic of our lesson is «School Books».
2. Введення в іншомовну атмосферу.
Т. Tell me please:
- Who is on duty today?
- Who is absent today?
- What day is it today?
- What date is it today?
- Is it winter now?
- Is it cold?
3. Фонетична розминка
Т.: Сьогодні наш друг Mr. Tongue (вчитель показує малюнок або ляльку) запрошує нас прогулятися з ним по лісу. Отже, ми з вами в лісі. Під ногами у нас шарудить листя та гілки, голочки і шишки: sh-sh-sh. І раптом на нас налітають комарі і дзижчать: / zzz /. А ми їх відганяємо ось так: діти плещуть у долоні. Комарі злякалися і повтікали, і ми далі йдемо по лісу: sh-sh-sh. Раптом на нас налітають бджоли і дзижчать: th-th-th. Ми намагаємося не робити різких рухів, і бджоли летять, а ми з вами виходимо на красиву галявину, на ній багато різнокольорових метеликів і ми говоримо: / wau-w-wau /. Ми лягаємо на травичку і відпочиваємо: / o:-o:-o: /.
II. Основна частина уроку
Т. What did you do at home? ( Ex.8, p.73)
T. Read the questions and give the answers. (Учні по черзі відповідають на запитання)
2. Відпрацювання читання буквосполучень «оо» та літери «u»
Т. Look at the blackboard
“oo” make a soud [u]: book, look, took, cook, bookshelf, brook, hook, wood
“u” makes a sound [Λ]: such, much, lunch, but, cut, sun, club, summer, fun, jump, supper, mum
(Діти повторюють за вчителем, потім читають по черзі)
3.Введення нових ло
Ознайомлення з новою лексикою. Учитель записує на дошці слова, називає їх, а діти повторюють за вчителем кілька разів, записують слова у словнички.
T: Today we’re going to learn new words. Listen to me attentively and repeat after me.
Presentation
T. School books
Ch. School books (слайд 1)
T. Ukrainian
Ch. Ukrainian (слайд 2)
T. Maths
Ch. Maths (слайд 3)
T. English
Ch. English (слайд 4)
T. Nature Study
Ch. Nature Study (слайд 5)
T. Reader
Ch. Reader (слайд 6)
T. Bookshelf
Ch. Bookshelf (слайд 7)
T. What is for English «книжкова шафа»?
What is for Ukrainian «Nature Study»?
(Вчитель читає вірш, учні слухають)
T. Find the words with the sounds [u] and [Λ].
(Учні знаходять слова з цими звуками та зачитують їх)
T. Read and translate.
(Діти читають по черзі та перекладають на англійську мову)
T. Work in pairs. Compose the rhyme with the help of these sentences. Read it. (Учні складають вірш з рядочків та зачитують)
Hands up.
Hands down.
Hands on hips.
Sit down!
Look at the ceiling,
Look at the floor,
Look at the window,
Look at the door!
T. Ex. 1. P. 75 Write down.
9. Говоріння
T. Ex. 3, p.76 Look and say what these school books are about. Compose your own sentences.
1. Підведення підсумків
T. And now I want to ask you.
T. The lesson is over. Good-bye. Have a nice day!
Вивчити нові слова, скласти речення.
Використана література