План-конспект уроку з німецької мови
Тема: Deutschland und die Ukraine
Тип уроку: відкритий урок
Форми роботи: фронтальна, самостійна, парна.
Цілі:
- практична: формувати фонетичні навички вимови німецьких речень; Порядок слів в німецькому реченні.
- освітня: робота над розвитком світогляду учнів, перевірити вивчений лексичний, граматичний матеріал;
- розвивальна: розвиток уваги, мислення, уміння слухати оточуючих, розвиток мовних, мовленнєвих навичок, розвиток логічного мислення;
- виховна: виховувати культуру спілкування, старанність.
Обладнення: роздатковий матеріал, зошити.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Привітання. Повідомлення теми і мети уроку.
Guten Tag! Wie geht’s? Setzt euch!
Сьогодні у нас з вами урок-вікторина з теми: «Deutschland und die Ukraine
». Ми повторимо минулий матеріал, будемо працювати в парах, дізнаємось дещо цікаве про ці країни та проведемо вікторину.
ІІ. Основна частина уроку. (робота в парах, самостійне виконання завдань, розвиток діалогічного, монологічного мовлення).
1. Отже, у вас було дуже цікаве завдання: «Знайти цікаві факти про Україну та Німеччину». Давайте послухаємо ці цікаві доповіді, за виконання яких ви отримаєте оцінки. (відповіді учнів)
2. Wo liegen diese Städte? Sieh dir die Karte von der Ukraine an, wähle Karten mit Städte und erzähle.
Отже, наша перша вправа. Це робота в парах. Кожна пара отримає картки з назвами міст України. Ваше завдання розповісти де знаходяться ці міста. Також, ваше друге завдання знайти серед цих карток назви країн-сусідів Німеччини та розповісти про них. Деякі країни можуть бути зайвими. Пара, яка виконає завдання найшвидше і зробить все вірно отримає оцінку.
(відповіді учнів)
3. Наступна вправа теж є парною. Кожен з вас отримає картки з інформацією про людей. Вам потрібно розповісти про свою людину на картці своєму сусіду по парті, а він має розповісти про людину, яка знаходиться у нього на картці. Потім ви розповідаєте класу про ту людину, яку вам описував сусід по парті.
1.Werner Gössler, 37
Deutschland, Arzt
Verheiratet, Frau Anne
Kinder Katja, 13, Paul, 5
War schon in Frankreich, Italien, Spanien, Österreich.
2.Maxym Kononenko, 29
Die Ukraine, Informatiker
Verheiratet, Frau Tetjana, keine Kinder
War schon in der Slowakei, der Türkei, Bulgarien, Polen, Russland.
3.Carla Monti,23
Deutschland, Studentin
Ledig
War schon in Portugal, Spanien, Frankreich, England, den Niederlanden.
4.Katarina Kostal,34
Ukraine, Managerin
Verheiratet, Mann Karel
Tochter Alia, 3
War schon in Deutschland, Tschechien, Rumänien, Polen, Ungarn, Österreich.
4. Наступна вправа. Її потрібно виконати сомостійно, той, хто найшвидше і правильно, отримає оцінку. Ergänze die Informationen über Deutschland mit dem passenden Wörtern und lies vor.
5. Наступне завдання- робота в парах. Ви отримаєте картки з зображенням визначних міст України та Німеччини. Ваше завдання визначити, що це за визначне місце і звідки воно.
6. Останнє завдання на сьогодні-вікторина. Як ви добре знаєте Україну. Зараз перевіримо.
ІІІ. Заключна частина уроку.
7. Завдання додому.
8.Підведення підсумків уроку.
Ihr habt heute gut gearbeitet. Eure Noten … .
Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!