Інтегрований урок з основ здоровя та англійської мови має сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування ; вчити учнів розпізнавати ознаки дружніх стосунків; вчити знайомитися з людьми; розвивати вміння спілкуватися і підтримувати товариські стосунки; виховувати товариськість; прищеплювати бажання бути справжнім другом.
Урок з основ здоровꞌя та англійської мови 4 клас
ТЕМА: ПРО ЗНАЙОМСТВОІ ДРУЖБУ. ДРУЖНІ СТОСУНКИ
Мета:Сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування ; вчити учнів розпізнавати ознаки дружніх стосунків; вчити знайомитися з людьми;
розвивати вміння спілкуватися і підтримувати товариські стосунки; виховувати товариськість;
прищеплювати бажання бути справжнім другом.
Тип уроку: інтегрований урок
І. Організаційна частина.
Вже дзвінок нам дав сигнал .Працювати час настав .
Тож і ти часу не гай . Працювати починай .
Привітання англійською мовою. ( Встав своє)
Greeting. Teacher: Good morning children!
Привітання Children: Good morning, good morning
Good morning to you!
Good morning dear teacher!
We are glad to see you!
-Today we are doing to speak about hobbies and interests. We must answer the guestions and know our lesson topic.( демонстраційні картки)
-What is this?-First of all,please.
1 fish - first letter F
2 rabbit -second letter R
3 ice-cream - third letter I
4 elephant - fourth letter E
5 nine - fifth letter N
6 dog - sixth letter D
7 seven - seventh letter S
8 hat – eighth letter H
9 ice – ninth letter I
10 pig – tenth letter P
Well done! The topic our lesson -FRIENDSHIP.
ІІ.Актуалізація опорних знань
На попередньому уроці ви отримали завдання: написати на кольоровому папері прислів’я або приказку про дружбу. Зараз кожен учень прочитає вислів, а аркуш прикріпить на дошку.
Отже, у нас вийшов своєрідний «Калейдоскоп мудрих думок», а, як відомо, «Народна мудрість вчить, як на світі жить». Тож запам’ятайте ці прислів’я і приказки.
Дружба та братство – дорожче багатства.
Друзі пізнаються в біді.
Дружний табун і вовків не боїться.
Дружба – найбільший скарб.
При горі та в лиху годину пізнаєш вірну людину.
Не той друг, хто лащиться, а той, що печалиться.
Життя без друзів неповноцінне.
Людина без друзів, що дерево без коріння.
Без друзів погано жити, іноді – неможливо
III.Повідмлення теми і мети уроку
-Щодня ви спікуєтесь з різними людьми. Це ваші рідні, сусіди, однокласники, друзі, знайомі люди. Всі вони різні, по-різному ставляться до вас. І саме сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як правильно поводитися під час знайомства, дотримуючись правил етикету, що таке дружба і як підтримувати дружні стосунки з однолітками, за що ми цінуємо своїх друзів.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя з елементами бесіди про дружні стосунки
Словникова робота
Друг – це людина зв`язана з ким- небудь довірою, спільними поглядами переконаннями, на яку можна в усьому покластися . (тлумачний словник)
ДРУ́ЖБА - стосунки, відносини, в основі яких лежить взаємна прихильність, довір’я, відданість, товариська солідарність, духовна близькість, спільність інтересів. (тлумачний словник)
- Що таке дружні стосунки? (Дружні стосунки - це доброзичливість, чуйне ставлення один до одного, взаємодопомога).
- Між ким можуть бути дружні стосунки? (Дружні стосунки можуть бути між друзями, однокласниками, членами команди, сусідами тощо).
- Як підтримувати дружні стосунки? (Відповіді учнів).
Щоб підтримувати дружні стосунки, треба знати правила поведінки з людьми.
Групова робота. (2 хв) Складання правил спілкування в колективі. Оберіть на вашу думку правильні відповіді (На листках)
- не сваритися;
- не заступатися за дівчат
- глузувати з дівчат
- турбуватися про друга;
-намагатися зробити для друга щось хороше;
- підтримувати у скрутну, важку хвилину;
- радіти за свого друга;
- вигадувати прізвиська
- поважати його думку
- ніколи не обговорювати ні з ким свої проблеми.
-уміти себе стримувати, щоб запобігти конфліктам.
Завжди пам’ятайте, що поводитися треба так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами.
- Які взаємини між учнями вашого класу?
-Як ви ставитеся один до одного?
-Чи поважаєте, розумієте, допомагаєте один одному тощо?
- Як ви вважаєте, чи можна назвати ваш клас дружним?
Від того, чи вміє людина будувати свої стосунки з іншими, залежить її здоров’я та здоров’я оточуючих людей. Якщо стосунки ґрунтуються на повазі, довірі, щирості, взаєморозумінні, тобто є дружніми, то це позитивно впливає на здоров’я. Якщо, спілкуючись, люди ображають один одного, псують настрій, сваряться, конфліктують, то це шкодить здоров’ю.
Якщо ви з кимось посварилися, подумайте, чому так сталося. Намагайтеся не ображатися через дрібниці, умійте прощати своїм друзям. Якщо ви винні - підійдіть до товариша, попросіть вибачення.
Перегляд «Уроку дружби» (5 хв)
Гронування « Друг». Яким повинен бути справжній друг?
(пишемо на дошці, можна використати паралельно і англю вислови ) ???
Робота з підручником с.60-62. Все починається зі знайомства. Правила знайомства
Читання учнями тексту
Робота за текстом
Що таке етикет?
— Розкажіть за малюнками на с. 60, як можна познайомитися.
Приклад знайомства на англ. Мові
1.
2.
— Що таке дружба?
— Кого називають друзями?
— Що слід робити, щоб підтримувати і зміцнювати дружні стосунки?
— Як потрібно вчинити, якщо ти посварився зі своїм другом?
— Які стосунки сприяють збереженню здоров’я, а які шкодять йому?
Словникова робота з англійської мови
- now let’s learn the words about our topic
Етикет echelon (эшелон)
Знайомство acquaintance (еквеинтенс)
Друг friend
Дружба friendship
Фізкультхвилинка на англійській мові
V. Узагальнення й систематизація знань
Практична робота. Робота в парах.
Завдання 1.
Учитель роздає картки, на яких записано риси характеру. Учні повинні викреслити ті риси характеру, що не сприяють дружнім стосункам.
Картка 1. Щирість, доброта, заздрість, відповідальність, хвалькуватість, уважність, жадібність.
Картка 2. Чуйність, заздрість, чесність, байдужість, уважність, хитрість, злість.
Завдання 2.
Учитель роздає 2 парам частини прислів’їв. Вони повинні їх «зібрати» і пояснити значення. Кожне слово записано на окремій картці.
Дерево корінням, а міцне друзями. людина -
(Дерево міцне корінням, а людина - друзями).
Людина коріння. що без друзів, без дерево
(Людина без друзів, що дерево без коріння).
Щасливо де жити, дружити. вміють там
(Щасливо там жити, де вміють дружити).
Нових а наживай, друзів Не старих забувай.
(Нових друзів наживай, а старих не забувай).
A friend to all is a friend to none. |
Друг всем - друг никому. |
Всем брат - никому не брат. Приятелей много, да друга нет. |
A friend in need is a friend indeed. |
Друг в нужде - настоящий друг. |
Друг познается в беде. |
The best mirror is an old friend. |
Лучшее зеркало - это старый друг. |
Лучшее зеркало - это старый друг. |
Books and friends should be few but good. |
Книг и друзей должно быть мало, но хороших. |
|
Only your real friends tell you when your face is dirty. |
Только настоящие друзья скажут, когда твое лицо грязное. |
Только настоящие друзья скажут, когда твое лицо грязное. |
Count your age with friends but not with years. |
Считай возраст по друзьям, а не по годам. |
Считай возраст по друзьям, а не по годам. |
Записують в зошиті прислів’я англійською мовою про дружбу
Завдання 3. Доповни схему «Що потрібно для міцної дружби»
Розучування мирилок українською та англійською мовами
Досить лаятись і злитись!
Давай скоріш миритись.
Геть, образа, відійди,
Жде нас дружба назавжди!
Make friends, make friends,
Never, never break friends,
If you do, you'll catch the flu,
And that will be the end of you!
VI. Домашнє завдання з англійської мови
VII. Підсумок уроку. Рефлексія.
Технологія «П’ять речень»
Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.
І ми своїм друзям хочемо подарувати абетку дружби. Вмійте вберегти, цінуйте дружбу, бо як кажуть в народі «Нових друзів наживай, а старих не забувай»