Урок з розвитку мовлення

Про матеріал
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (5-6 РОКІВ).
Перегляд файлу

Тема. Звук  [б]. Буква Бб. Читання складів, слів. Розучування вірша про букву Бб. Написання друкованої букви Бб.

Мета: вивчити новий звук та букву, вчити читати склади та слова з вивченою буквою; продовжувати вчити розрізняти голосні та приголосні звуки у словах формувати уміння знаходити букву  Бб у словах та розрізняти на слух звуки [б] і [п]; розвивати зв’язне мовлення, фонематичний слух, правильну звуковимову, пам'ять, дрібну моторику руки, творче мислення, вміння висловлювати свою точку зору; виховувати інтерес до заняття, самостійність, охайність, культуру поведінки,  повагу до одноліток та старших.

Обладнання: тематичні малюнки, картки зі звуком, буквою, схеми для читання, ілюстрації до вірша та речень, підручник «Буквар», робочий зошит «Супутник буквара» (В. Федієнко)

Хід заняття

  1. Організаційний момент
    1.        Привітання
    2.        Організація робочих місць (покласти на парту робочий зошит, ручку та олівці, все інше сховати до портфеля).
  2. Повторення вивченого матеріалу
    1.        Бесіда
  • Який звук та букву ми вивчали на минулому занятті ?
  • Які слова починаються на букву Зз ? (зірка, замок, зошит, зараз, залізо, злива)
    1.        Мовна розминка. Робота над чистомовкою.

Зі-зі-зі - зайчик стриба в лузі.

Зу-зу-зу - я йому моркву повезу.

Зе-зе-зе - моркву він гризе.

  1. Вивчення нового матеріалу
    1.        Слухання вірша
  • Послухайте уважно вірш і здогадайтеся, яку букву ми сьогодні будемо вивчати.

Над морем вітер повіває,

Кораблик швидко підганяє.

І я запитую тебе:

Чи башич ти там букву «Бе» ?

  • То яку букву сьогодні будемо вивчати ?
  • Погляньте та запам’ятайте велику і малу букви Бб (показ друкованих букв).
    1.        Виділення букви у словах
  • Погляньте на малюнки. Що на них зображено? Де знаходиться буква Бб? (на початку, в середині чи в кінці слова).
    1.        Читання складів, слів
  • Розгорніть свої книжки  на с. 28. Знайдіть букву Бб.
  • Звук [б] – приголосний твердий, звук  [б‘] звук – приголосний мякий. Як позначається приголосний мякий звук ?
  •  На письмі звуки [б] і [б‘] позначається буквою Бб.
  •  Зараз прочитаємо склади.

 

 

Фізкультхвилинка

 

  1.        Робота із зошитом. Звуковий аналіз слів.
  • Розгорніть свої зошити на с. 19. Обведіть по контуру букву Бб та розфарбуйте її синім кольором.
  • Запишіть  звукові схеми до слів: «білка», «барабан».
  1. Закріплення вивченого матеріалу
    1.        Написання букви за зразком (с.19).
    2.        Читання речень (с.28)

    - Хто знаходиться на березі ?

    - Зверніть увагу на те, як змінюється значення слів призміні порядку складів чи наголосу.

         4.3.  Розучування вірша

Над морем вітер повіває,

Кораблик швидко підганяє.

І я запитую тебе:

Чи башич ти там букву «Бе» ?

     5. Підсумок заняття

    5.1. Бесіда 

- Який звук ми сьогодні вивчали ?

- Цей звук голосний чи приголосний ? Чому ?

- Якою буквою позначається на письмі ?

- Які слова починаються на букву Бб ?

5.2. Прощання

doc
Додано
26 вересня 2019
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку