Тема. Звук [б]. Буква Бб. Читання складів, слів. Розучування вірша про букву Бб. Написання друкованої букви Бб.
Мета: вивчити новий звук та букву, вчити читати склади та слова з вивченою буквою; продовжувати вчити розрізняти голосні та приголосні звуки у словах формувати уміння знаходити букву Бб у словах та розрізняти на слух звуки [б] і [п]; розвивати зв’язне мовлення, фонематичний слух, правильну звуковимову, пам'ять, дрібну моторику руки, творче мислення, вміння висловлювати свою точку зору; виховувати інтерес до заняття, самостійність, охайність, культуру поведінки, повагу до одноліток та старших.
Обладнання: тематичні малюнки, картки зі звуком, буквою, схеми для читання, ілюстрації до вірша та речень, підручник «Буквар», робочий зошит «Супутник буквара» (В. Федієнко)
Хід заняття
Зі-зі-зі - зайчик стриба в лузі.
Зу-зу-зу - я йому моркву повезу.
Зе-зе-зе - моркву він гризе.
Над морем вітер повіває,
Кораблик швидко підганяє.
І я запитую тебе:
Чи башич ти там букву «Бе» ?
Фізкультхвилинка
- Хто знаходиться на березі ?
- Зверніть увагу на те, як змінюється значення слів призміні порядку складів чи наголосу.
4.3. Розучування вірша
Над морем вітер повіває,
Кораблик швидко підганяє.
І я запитую тебе:
Чи башич ти там букву «Бе» ?
5. Підсумок заняття
5.1. Бесіда
- Який звук ми сьогодні вивчали ?
- Цей звук голосний чи приголосний ? Чому ?
- Якою буквою позначається на письмі ?
- Які слова починаються на букву Бб ?
5.2. Прощання