Урок з розвитку зв'язного мовлення "Редагування тексту шляхом вилучення зайвого речення"

Про матеріал
На уроках РЗМ потрібно проводити роботу в парі та індивідуальну для розвитку мислення, мовлення, вміння слухати, доводити свою точку зору або погоджуватись. На цьому уроці спробуйте це все зробити.
Перегляд файлу

Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Редагування тексту шляхом вилучення зайвого речення з тексту.

Мета: вчити дітей читати та розуміти прочитане, визначати  тему тексту, виокремлювати речення, що не відповідає темі тексту, доповнювати текст певним реченням, повторити тему «Речення», вчити складати речення певного виду; розвивати мовлення, поповнювати словниковий запас, чітко висловлювати свою думку; виховувати  дружні стосунки, вміння спілкуватися під час роботи в парі (групі).

Обладнання: картки для роботи в парі (групі) малюнки тваринок (білка, їжачок, «На морі», «Бліцтурнір»), цеглинки лего.

                                                Хід уроку:

  1. Оргмомент, хвилинка релаксації.
  2. Актуалізація знань:

На парті картка «Бліцтурнір». Виберіть в парі свій колір ручки та підпишіть нею картку. Прочитати в парі питання, якщо знаєте відповідь, запишіть. Порахуйте, будь ласка, кількість ваших відповідей. Складіть башту «Лего»  відповідно до кількість ваших відповідей . Підніміть їх.

Колективна перевірка: вчитель читає речення «Блійтурніра», учні доповнюють: хором, тільки ті, хто написали відповідь, тільки хлопці, тільки дівчата, діти, чий день народження взимку, влітку….

 

https://lh3.googleusercontent.com/Ww6s6s39EsbOg62lQUYNvd3Xv-bgWg1AoPEgT3AfYl251NNg_XY9d8wOqe8EuBTJ0V39ygAg2SHvnKzXzYTfpTLd1WfQxfr0XjuTBu1eFa34NEQFSXYx9JHyzVNsNEWcq0CV6iKi

 

  1. Робота над новим матеріалом.  У вас на парті лежить картка  синього кольору. Прочитайте, будь ласка. Яке речення Вас зацікавило? Підніміть колір «Лего» цього речення.

Поясніть, чому вам сподобалось ваше речення, а ваш товариш, нехай прочитає його. Наприклад: мені сподобалось речення, в якому можна дізнатися де можна дізнатися про зібрану інформацію. ( Діти читали цікаву книгу. бо інформацію збирають в книги)

 

C:\Users\Marina\Desktop\Безымянный.png

 

Порахуйте самостійно кількість речень. Покажіть башту з цеглинок, за висотою в кількість речень.

Речення якого  кольору , на вашу думку, є головним у тексті? Речення якого кольору зайве? Поясніть, чому?

 

  1. Самостійна робота: Для того, щоб виконати роботу, подивись малюнок, потім прочитай завдання. 

 

C:\Users\Marina\Desktop\Безымянный1.png

  1. Практична робота по рівнях. Один з текстів, який більше сподобався, перепиши в зошит. Не забудь вилучити зайве речення. 

        Завдання для РОЗУМНИКІВ:  Спробуй закінчити текст,  склавши і дописав  СПОНУКАЛЬНЕ ОКЛИЧНЕ  речення.

  1. Підсумок уроку: Підійдіть до ілюстрацій свого списаного тексту. Яким реченням закінчили текст. Прочитайте його.
  2. Рефлексія:  Якщо сподобалась робота, то візьміть червону цеглинку. Якщо було важко – жовту. Якщо не змогли виконати роботу – зелений. 

 

На перевірку здаються всі підписані картки та списаний текст. Звернути увагу на активність роботи учня: усно + «Бліцкартка» + картка «На морі» + списування + спонукальне речення.

docx
Додано
6 липня 2020
Переглядів
2222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку