Екструдування (видавлювання) у Blender.
Практична робота «Літак»
№ |
Завдання |
Спосіб виконання |
Ілюстрація |
1 |
Запустити Blender. Увімкнути режим редагування |
Tab. |
|
2 |
З куба зробити прямокутний паралелепіпед |
Використовуємо клавішу S зміни розмірів куба: по осі X – 3,0; по осі Y -1,5; Z -0,5 |
|
3 |
Відобразити вершини, що ховаються за передні. |
Натисніть кнопку Visible Selection не виходячи з режиму редагування |
|
4 |
Виділити ребра |
Натисніть клавішу виділення ребра та по черзі виділяйте ребра при затиснутій клавіші shift |
|
5 |
Увімкнути інструмент Extrude та витягнути передню частину вперед |
Спеціальна кнопка на панелі Mesh Tools вікна кнопок: Extrude або за допомогою кнопки E (англ. літера). Витягуємо при затиснутій клавіші ctrl .
|
|
6 |
Звузити вершину в конус |
Натиснути клавішу S і, утримуючи клавішу ctrl , переміщати мишу до тих пір, поки розмір верхньої частини не дорівнюватиме 0,1. |
|
7 |
Створити верхню частину літака та хвіст. |
Повторити п.5,6,7. |
|
8 |
Створити крила. |
|
|
9 |
Перейти на вигляд з камери |
0 на NumLock |
|
10 |
Зберегти файл |
F2 |
|