Узагальнено і систематизовано відомості про десяткові дроби, зокрема, додавання і віднімання десяткових дробів.
5 клад
Тема vpox•v: додавання i десяткових
Мета: узагальнити i систематизувати дроби. зокрема, про додавання i десяткових i навички застосування цих до розв•язування задач; мислення i уяву, математичну мову; виховувати культуру математичних
Тип уроку: урок узагальнення та знань i BMiHb.
уроку
1. етан.
[IepeBipka yqHiB до уроку, налаштування на роботу.
П. HepeBipka домашнього завдання.
зошити на nepeBipkY. В pa3i потреби, дати на питання, що
виникли час виконання домашнього завлання.
Повтомлення теми i завдань уроку.
ми продовжуемо вивчення теми «Додавання та десяткових Ap06iB.» час уроку ми удосконшшти додавати дроби, навчитися розв'язувати передбачають додавання та десяткових застосовувати додавання для спрощення
1V. опорних знань.
Як дроби?
Як округлити дроби?
Як додати два дроби?
[Л Як в[дняти два дроби?
Як називаються додавання?
V. Формування i вдосконалення BMiHb i навичок.
На ми будемо узагальнювати i систематизувати знання.
стосуються додавання i десяткових Для цього з героями “(t)ikcHkH".
ви добре знаете головних геро\в CiMka, Нолик, 1грик, Шпуля, Верта, Файер, хлопчик Зараз почав вивчати дроби у i в нього з'явилося дуже багато питань. Для цього, за правилами нашого уроку, Йому 110Tpi6H0 розв'язати значну kiJIbkicTb задач. Давайте разом з i ми допоможемо
Пешна |
залачка |
розв•язати чайнворд. Найкраще в цьому йому допоможе Верта, яка заручилася вашою та приступила до розв'язання чайнворду.
Запитання чайнворду
1. Найменше натуральне число (Один)
2. Прийоми найменування та позначення чисел.
З. одиниця довжини, яка z91 см (Ярд)
4. Компонент додавання (Доданок)
5. Прямокутник, у якото BCi сторони piBHi (Квадрат)
Друга |
задачка |
Нолик хоч i маленький, але на дробах, Дочекавшись. коли впорався з першою задачкою, одразу запропонував йому допомогти у наступного завдання. А чи впорастесь ви так само з цим завданням Нолик?
Правильно прочитайте числа: О. 1804; 1,804; 18.04; 180,4; 1804.
Чи 3YMicTe i ви це зробити?
Третя |
залачка |
так захопився дробами, що Поки BiH ni1110B перекусити, до справи взялася CiMka. Прочитавши наступне завдання «в запропонованих Taki цифри, щоб утворився правильний вираз» хутко взялася до його
Для цього IT0Tpi6H0 пригадати, як додаються i дроби. визначити, яку виконати над числами i 3aMicTb записати цифри.
3p06iTb це i ви,
Приклади
41.5*3 5*.386
26
1сторична (A0110BiAb одного з уч:йв)
Тгрик за учнями та допомогти у cnoci6. BiH так багато читае i вивчае Teopii, що випереджас вс[х Тому розказав наступне:
знаки «+» i «—» стали загальновживаними, починаючи i3 XVIICT. Уперше знаки з'явилася в математика (1489p.). Вважають, що спочатку знак «—» використовували для позначення збитку в а знак «+» для позначення прибутку.
знаки додавання i спочатку мали неоднакову форму. Так, у египтян знак «+» нагадував зображення 2-х HiL що рухаються вперед, а знак «» був схожий на зображення 2-х що ру.хшоться назад.
Четверта |
задачка |
Але Јгрик гарний теоретик, а ось коли справа доходить до розв'язання задач, в нього не завжди все виходить, Тому давайте того, що розказав нам Тгрик, ми розв'яжемо завдання.
вирази:
зручним способом:
1) (14,548+ 12,835) -4,548
2) 9.37 -2,59-2.37
П'ята |
задачка |
задумався над наступним
6) 19
Креативна Шпуля ще до початку виконання сказала. шо коренями будуть числа 39,195 та 6,638. Чи не помилилася вона?
1 BapiaHT розв'язуе а BapiaHT робить nepeBipkY'
Гайда та допомогти з цим :)
[Поста |
задачка |
Нолик дуже полюбляе розставляти коми i з великим задоволення робив це з
Давайте i ви за допомогою чи ручки поставите коми так, щоб piBHicTb була правильна. Заедания
32 + 18 =5
З + 108 = 408 63 - 27 = 603 736 - 336 = 4 |
з + 1.08 = 4,08 63 - 2,7 = 60.3 7,36 - 3,36 = 4 |
57 -4 = 17
Сьома |
задачка |
Виконавши завдання, побачив задачу. BiH вже знае. шо дроби можна використовувати також для розв'язання задач.
Задача М88()
моторного човна проти течй 18.8 км/год, а його власна — 20.2 км/год. течЙ' та човна за
Прочитавши про Фаср 3p03YMiB, що це його зоряний час показати себе в TeMi Але BiH швидкий та сильний, а не Тому давайте ми розв'яжемо цю задачу.
Фаер i ви, правильно розв'язали задачу .
в цьому, як ви бачите, йому допомогли знания з математики.
добре. з десятковими дробами. з великим задоволенням, такоТ науки як математика, розв'язували приклади, тощо, вдосконалюючи та розвиваючи своТ навички.
V1. уроку.
Вивчаючи тему дроби” ми навчилися .
VII. Домашне завдання.
п.зо-зз; ММ 881,894.900.