Урок з теми: ''Додавання і віднімання десяткових дробів''

Про матеріал

Узагальнено і систематизовано відомості про десяткові дроби, зокрема, додавання і віднімання десяткових дробів.

Перегляд файлу

5 клад

Тема vpox•v: додавання i imageдесятковихimage

imageМета: узагальнити i систематизувати дроби. зокрема, про додавання i image десяткових i навички застосування цих до розв•язування задач; мислення i уяву, математичну мову; виховувати культуру математичних

Тип уроку: урок узагальнення та imageзнань i BMiHb.

imageуроку

1. image етан.

[IepeBipka image yqHiB до уроку, налаштування на роботу.

П. HepeBipka домашнього завдання.

imageзошити на nepeBipkY. В pa3i потреби, дати image на питання, що

        виникли       час виконання домашнього завлання.

imageПовтомлення теми i завдань уроку.

image ми продовжуемо вивчення теми «Додавання та imageдесяткових Ap06iB.»            час уроку ми удосконшшти            додавати imageimageдроби, навчитися розв'язувати       передбачають додавання та imageдесяткових     застосовувати            додавання для спрощенняimage

                      1V.                         опорних знань.

           image Як                                      дроби?

           image Як округлити                    дроби?

           image Як додати два                   дроби?

           [Л Як в[дняти два                    дроби?

           image Як називаються                       додавання?

V. Формування i вдосконалення BMiHb i навичок.

image                    На           ми будемо узагальнювати i систематизувати знання.

стосуються додавання i            десяткових     Для цього       з героями        “(t)ikcHkH".

ви добре знаете головних геро\в CiMka, Нолик, 1грик, Шпуля, Верта, Файер, хлопчик image Зараз почав вивчати imageдроби у i в нього з'явилося дуже багато питань. Для цього, за правилами нашого уроку, Йому 110Tpi6H0 розв'язати значну kiJIbkicTb задач. Давайте разом з image i ми допоможемоimage

Пешна

залачка

imageрозв•язати чайнворд. Найкраще в цьому йому допоможе Верта, яка заручилася вашою imageта приступила до розв'язання чайнворду.

image

Запитання чайнворду

1.     Найменше натуральне число (Один)

2.     Прийоми найменування та позначення чисел.image

      З.                       одиниця довжини, яка z91 см (Ярд)

4.      Компонент додавання (Доданок)

5.      Прямокутник, у якото BCi сторони piBHi (Квадрат)

Друга

задачка

Нолик хоч i маленький, але image на дробах, Дочекавшись. коли imageimageвпорався з першою задачкою, одразу запропонував йому допомогти у imageнаступного завдання. А чи впорастесь ви так само з цим завданням Нолик?

Правильно прочитайте числа: О. 1804; 1,804; 18.04; 180,4; 1804.

Чи 3YMicTe i ви це зробити?

Третя

залачка

так захопився дробами, що Поки BiH ni1110B перекусити, до справи взялася CiMka. Прочитавши наступне завдання «в imageзапропонованих Taki цифри, щоб утворився правильний вираз» хутко взялася до його

Для цього IT0Tpi6H0 пригадати, як додаються i дроби. визначити, яку виконати над числами i 3aMicTb записати цифри.

3p06iTb це i ви,

Приклади

      41.5*3                                                                   5*.386

26

            1сторична            (A0110BiAb одного з уч:йв)

Тгрик за учнями та допомогти у cnoci6. BiH так багато читае i вивчае Teopii, що випереджас вс[х Тому розказав наступне:

знаки «+» i «—» стали загальновживаними, починаючи i3 XVIICT. Уперше знаки з'явилася в математика (1489p.). Вважають, що спочатку знак «—» використовували для позначення збитку в image а знак «+» для позначення прибутку.

imageзнаки додавання i спочатку мали неоднакову форму. Так, у египтян знак «+» нагадував зображення 2-х HiL що рухаються вперед, а знак «» був схожий на зображення 2-х що ру.хшоться назад.

Четверта

задачка

Але Јгрик гарний теоретик, а ось коли справа доходить до розв'язання задач, в нього не завжди все виходить, Тому давайте того, що розказав нам Тгрик, ми imageрозв'яжемо завдання.

imageвирази:

imageзручним способом:

1)      (14,548+ 12,835) -4,548

2)      9.37 -2,59-2.37

image

П'ята

задачка

imageзадумався над наступнимimage

image

6) image19

Креативна Шпуля ще до початку виконання imageсказала. шо коренями imageбудуть числа 39,195 та 6,638. Чи не помилилася вона?

image1 BapiaHT розв'язуе image а BapiaHT робить nepeBipkY'image

Гайда image та допомогти imageз цим image :)

[Поста

задачка

Нолик дуже полюбляе розставляти коми i з великим задоволення робив це з image

imageДавайте i ви за допомогою чи ручки поставите коми так, щоб piBHicTb була правильна. Заедания        image

32 + 18 =5                                                                     image

З + 108 = 408

63 - 27 = 603

736 - 336 = 4

з + 1.08 = 4,08 63 - 2,7 = 60.3 7,36 - 3,36 = 4

57 -4 = 17                                                                      image

Сьома

задачка

Виконавши завдання, image побачив задачу. BiH вже знае. шо image дроби можна використовувати також для розв'язання задач.

Задача М88()

image моторного човна проти течй 18.8 км/год, а його власна image— 20.2 км/год. течЙ' та човна заimage

Прочитавши про image Фаср 3p03YMiB, що це його зоряний час показати себе в TeMi Але BiH швидкий та сильний, а не image Тому давайте ми розв'яжемо цю задачу.

imageФаер i ви, правильно розв'язали задачу .

image в цьому, як ви бачите, йому допомогли знания з математики.

imageimageдобре.    з десятковими дробами. з великим задоволенням, такоТ науки як математика, розв'язували приклади, тощо, вдосконалюючи та розвиваючи своТ imageнавички.

V1. imageуроку.

Вивчаючи тему imageдроби” ми навчилися .image

VII. Домашне завдання.

п.зо-зз; ММ 881,894.900.

pdf
Додано
12 січня 2021
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку